Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2016

Τοταχυδρομείο του Νικηφόρου


Μου γράφει κάποιος μάλλον χωρίς το όνομα του :

   
Evans Under
24 Οκτωβρίου στις 6:24 μ.μ.
 
Κύριε κύριε Σκούρτη με ολο τον σεβασμό εσείς είπατε οτι δεν θα λήξουν αυτοί οι δυο αγώνες Άρα κανενας διαιτητής ή μη ήταν ικανός να επηρεάσει το αποτέλεσμα Άρα κάνατε λαθος Το κακο ειναι οτι εςυ παρερμηνεύεται αυτά που σας μεταφέρουν οι πληροφοριοδότες σας Σε προηγούμενο άρθρο σας κάνετε αρνητικά σχόλια για όλη την διαιτητική τριάδα και σε αυτο το άρθρο σας γράφετε για τους δυο οτι ειναι αξιοθρήνητοι.Μηπως δεχθήκατε πιέσεις για να αλλάξετε γνώμη για τον άλλο επόπτη (βοηθό για όλους τους υπόλοιπους χρονια τωρα)

Σχολιάζει ο Νικηφόρος 


Αγαπητέ ή διαβάζεις κείμενα κάποιου άλλου ή τα δικά μου δεν τα καταλαβαίνεις Και για τις δυο περιπτώσεις δεν φταίω αλλά μάλλον οι δάσκαλοι σου 
Πιέσεις από κανέναν δεν δέχομαι και γι αυτό δεν βλέπεις στο μπλοκ μου διαφημίσεις για να μη υπακούω σ αυτούς που θα μου έδιναν ευρώ για να τους διαφημίσω και επομένως θα τους είχα ανάγκη Εγώ βάζω και την φωτογραφία μου και όλοι με γνωρίζουν ως Νικηφόρο ενώ εσύ βάζεις μια σκιά φωτογραφίας. Διαφέρουμε λοιπόν σ όλα και ενώ εγώ κινδυνεύω με μηνύσεις και αγωγές  εσύ κρίνεις ελεύθερα και ότι θέλεις γράφεις Που σημαίνει ότι είσαι δειλός και αυτούς τους περιφρονεί ακόμα και ο χάρος ενώ τον αντρειωμένο Διγενή όπως μας λέει ο Κωστής Παλαμάς τον πάει καβάλα.
Και επειδή με δειλούς δεν θέλω να έχω καμία επαφή δεν θα ασχοληθώ του λοιπού με την αφεντιά σου