Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2016

Μόνο οι ενημερωμένοι αιμοδότες παράγοντες του Κορινθιακού ποδοσφαίρου θα φέρουν την αλλαγή!!!


Επιτέλους βρέθηκε και ένας ποδοσφαιρικός παράγοντας του ποδοσφαίρου ο Γιώργος Οικονόμου και είπε καυτές αλήθειες 
Και αυτό έγινε γιατί έπαψαν στην ομάδα του Α Ο Λουτρακίου να φοβούνται το αφεντικό που με την δική του ψήφο τον έχει κάνει για να εξελιχθεί στην κυριολεξία σε δυνάστη.
Είπε ο Γιώργος Οικονόμου ότι το πρωτάθλημα της τρίτης εθνικής κατηγορίας το έχουν απαξιώσει η Ε Π Ο και οι ενώσεις Και ότι κάποιοι τυχάρπαστοι ψηφίζουν αντί αυτό να το κάνει το σωματείο. 
Και αυτά όλα τα υποστήριζα στα γραπτά μου αλλά και στον προφορικό μου λόγο όταν έκανα τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές εκπομπές 
Και για τον αγώνα αυτόν εισέπραξα οκτώ ( 8 ) μήνες φυλακή με μάρτυρες κατηγορίας τον κ. Τσιχριτζή τον κ. Γεροβασίλη τον κ. Δημόπουλο και τον πρόεδρο του πολιτισμού και του αθλητισμού του Δήμου Κορινθίων που από μάρτυρας υπεράσπισης έγινε μάρτυρας κατηγορίας. 
Και αυτούς που υποστήριξα για την αλλαγή στην ένωση μου γύρισαν την πλάτη και έγιναν συνεργάτες του κ. Τσιχριτζή 
Να γιατί τα λόγια του Γιώργου Οικονόμου είναι μια όαση μέσα στην έρημο του Κορινθιακού ποδοσφαίρου. 
Που υπάρχουν παράγοντες που τρέμουν να μιλήσουν για πολλούς και διαφόρους λόγους που είμαι υποχρεωμένος να αναφέρω 
Ρώτησα έναν παράγοντα γιατί δέχεται όλα αυτά που γίνονται χωρίς καμία διαμαρτυρία Και μου είπε ότι αν με βάλουν διαιτητές από μακριά από την έδρα μου και πληρώσω μαζί με την αμοιβή και οδοιπορικά θα με γονατίσουν οικονομικά. 
Που να φανταστώ ο δυστυχής ότι η επιτροπή τρομοκρατεί τους παράγοντες με τα έξοδα μετακίνησης των διαιτητών 
Και εγώ του είπα γιατί δέχεται να υπηρετεί αυτή την απαράδεκτη κατάσταση και η συνέχεια είναι πολύ χειρότερη Μα δεν μπορώ να φανταστώ τον εαυτό μου εκτός ποδοσφαίρου και αυτό δυστυχώς εκμεταλλεύονται οι επαγγελματίες παράγοντες που διοικούν το ποδόσφαιρο. Και με παρακάλεσε να μη αναφέρω ονόματα γιατί δεν θέλει να έχει τραβήγματα 
Και ένας άλλος μου είπε ότι έχει την ομάδα για να παίζουν τα παιδιά του χωριού του και δεντον ε ενδιαφέρει απολύτως τίποτα απ αυτά που γίνονται γιατί δεν με ενδιαφέρει να βγει η ομάδα μου πρωταθλήτρια αλλά να συμμετέχει στο πρωτάθλημα που είναι παρωδία  Είμαστε υπερήφανοι που δεν συμμετέχουν σ αυτήν 
Να γιατί τα λόγια του Οικονόμου αποτελούν μια γροθιά στο στομάχι όλων αυτών που αγαπάνε το ποδόσφαιρο Οι χοντρόπετσοι δεν προβληματίζονται με αυτά. 
Ο Νικηφόρος είναι εδώ και θα προσπαθήσει να διώξει όλα αυτά που γίνονται στο ποδόσφαιρο του νομού μας. Πως θα γίνει αυτό πολύ γρήγορα θα το μάθετε από το μετερίζι αυτό.