Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2020

Οι Έλληνες είναι τρελοί αλλά έχουν Θεό φρόνιμο Θ Κολοκοτρώνης

Όποιος ασχολείται με συνθήματα  δεν μπορεί να εμβαθύνει και να σχολιάσει ένα θέμα 



Αλεκος Μετακυδωνης νομίζει ότι απαντά στο δικό μου κατηγορώ.

Ασχολησου καλυτερα με τον Τσιχριτζη,το Γ@Μ@Ω,τους φουρναραιους κι αστα γι αλλους αυτα


Εσυ μεινε προσηλωμενος στο 95% που σε χρεωσε 380 δις και σε λιγο δεν θα παιρνεις ουτε τη συνταξη

Σχολιάζει ο Νικηφόρος 

Ότι δεν υπηρετείτε την δημοκρατία περίτρανα αποδεικνύεται από την απάντηση που μου δώσατε.Με απαγορεύεται να ασχοληθώ με τις δηλώσεις του Γενικού Γραμματέα του Κ Κ Ε και να περιοριστώ στα αθλητικά. Αυτό θα μπορούσατε να μου το γράψετε όταν με στοιχεία και όχι συνθήματα θα μου δίνατε απαντήσεις σ αυτά που έγραψα. Έχω σπουδάσει πολιτικές επιστήμες και έχω ασχοληθεί με τον εμφύλιο όσο κανένας. Και το Κ Κ Ε έπεσε στην παγίδα των συνεργατών των Γερμανών και δημιούργησε αυτή την αρρωστημένη κατάσταση  που αδελφός να σκοτώνει αδελφό και να μας κυβερνήσουν οι κουκουλοφόροι  καταδότες των Γερμανών Χαρακτηρίσατε προδότες ιστορικά σας μέλη και τον μεν Άρη τον υποχρεώσατε να αυτοκτονήσει Και τους Μπελογιάννη  και Πλουμίδη να πέσουν στα χέρια της Αστυνομίας και του στρατοδίκη Γιώργου Παπαδόπουλου  με τα γνωστά αποτελέσματα. Και με την κάθοδο σας το 1952 στις εκλογές για να δώσετε την πλειοψηφία στον Στρατάρχη Παπάγο Και με το σύνθημα τι Παπάγος τι Πλαστήρας. που τα προπαγανδιστικά  φέιγ Βολάν τα μοίραζε ο διοικητής Ασφαλείας.Και τον έπιασε ο Αστυνόμος της Νέας Φιλαδέλφειας και την Δευτέρα μετά τις εκλογές αφέθηκε ελεύθερος και μπήκε σε περιπέτειες ο Αστυνόμος  Περίμενα από εσάς να πάρω απαντήσεις σ αυτά που έγραψα αλλά όπως βλέπω αδυνατείτε να το κάνετε γιατί ζείτε με συνθήματα. Δεν ανήκω στο χώρο τις δεξιάς με τον οποίο συνεργαστήκατε  για να φτιάξετε το βρόμικο 89 για να στείλετε στη φυλακή τον Ανδρέα Παπανδρέου που υλοποίησε όλα τα συνθήματα σας. Και έδιωξε τον χωροφύλακα από την ύπαιθρο Μέχρι σήμερα παίρνω την σύνταξή μου και μπορώ να γράφω τις απόψεις μου λεύτερα Και να δέχομαι μόνο τις δικές σας τελείως ρηχές κρίσεις που δεν στηρίζονται πουθενά. 

Πέσατε έξω γράφοντας  ότι ασχολούμαι μόνο με τα αθλητικά. Σας απέδειξα ότι αυτό που υποστηρίζω το έχω μελετήσει και θεμελιώσει πριν το γράψω Μακρυά από εμένα τα συνθήματα. Το καίριο αναπάντητο ερώτημα μου Μπορεί να συγκριθεί μια μεγαλειώδης παρέλαση μ ένα νεκρό από την ασθένεια που απαγορεύει τους εορτασμούς;