Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2020

Αξίζει να διαβάσετε το μονόλογο ενός ανώνυμο και να κρίνετε αυτόν και εμένα που την δημοσίευσα.


Ένα τηλεφώνημα ...μια ανδρική  φωνή ...  ταλέντα που χάθηκαν  και μια προσωπική δημοσιογραφική  αποτυχία αφού κατέληξε σε μονόλογο κάνουν μια εξίσωση σκέτης δυστυχίας. 

 Είσαι ο Νικηφόρος ακούω μια φωνή να ρωτά τηλεφωνικά την ταυτότητά μου χωρίς να γνωρίζω ποιος είναι . Και σε θετική από μέρος μου απάντηση μου λέει το όνομα του και μου ζητάει μια συνάντηση Και μετά 


από λίγο βρεθήκαμε στο σπίτι μου. Δεν συστηθήκαμε γιατί γνωριζόμαστε  απλά χαιρετιστήκαμε  χαρούμενος από πλευράς μου το ίδιο κατάλαβα ότι δεν υπήρχε από μέρος του. Αμέσως καθάρισε ότι η εδώ παρουσία του και ότι πούμε δεν θα δημοσιευθεί με ονόματα αλλά μόνο  σαν σκέψεις Και αφού τον διαβεβαίωσα αμέσως άρχισε η συζήτηση μας που κατέληξε σε μονόλογο.  .

Επισκέπτης :Σε διαβάζω και σε πολλά σημεία συμφωνώ με τα γραφόμενα σου με τις αντιρρήσεις μου που ήρθα εδώ να τις συζητήσω μαζί σου Και το θέμα είναι τα ταλέντα που εδώ στο νομό μας φυτρώνουν όπως τα μανιτάρια που αν δεν τα γνωρίζεις είναι επικίνδυνα  Και θα ήθελα να σε ρωτούσα υπάρχουν οι γνώστες που μπορούν να διακρίνουν τα μανιτάρια; Και εγώ απαντώ και χωρίς μεγάλο κόπο Όχι Γιατί δεν φροντίσαμε να δημιουργήσουμε τις προϋποθέσεις για να μπορούμε να ξεχωρίσουμε τα μανιτάρια τα σωστά από τα δηλητηριώδη Που εδώ είναι τα σωστά ταλέντα από τα κατασκευασμένα ,Και να μη γράφετε πως χάθηκε αυτός ο παίκτης ενώ είχε τα προσόντα και προχώρησε ο άλλος που ήταν κατώτερος του άλλου γιατί αν ψάξετε θα βρείτε την απάντηση. Ο χαμένος δεν είχε κάποιον να τον υποστηρίξει για να τον κρατήσει στην στην επιφάνεια. Εδώ αυτόν τον ρόλο έπρεπε να τον αναλάβει η ένωσης αλλά και αυτή ως τεχνική επιτροπή βάζει τους πλέον άσχετους. Και οι προπονητές σύμφωνα με αυτά που τους πληρώνει καλοί είναι. 

Και ας πιάσουμε την λεγόμενη υποδομή που η λέξης μόνη της σημαίνει τα θεμέλια του οικοδομήματος που πάμε να δημιουργήσουμε. Και ρωτώ και είμαι βέβαιος ότι κανένας δεν θα με απαντήσει. Ποια ομάδα έχει τους κατάλληλους για να λειτουργήσει η Ακαδημία της; Και απαντώ μόνος μου Καμία Να γιατί το ποδόσφαιρο στην Κορινθία έχει πάρει την κατιούσα Και μπορεί να σωθεί όταν θα βρεθούν να το διοικήσουν οι κατάλληλοι να το διοικήσουν και όχι οι επαγγελματίες παράγοντες του αθλήματος Για να γίνει αυτό τα διοικητικά συμβούλια των ομάδων που βγάζουν την Ένωση  να διοικούνται από παράγοντες που δεν ψηφίζουν Σαββίδη Μαρινάκη Μελισσανίδη  αλλά το ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο  Βέβαια αυτά δεν γίνονται μόνο σήμερα αλλά από αρχαιοτάτων χρόνων Από την εποχή που για παίξεις στην εθνική ομάδα έπρεπε να φοράς φανέλα του Π Ο Κ ( Παναθηναϊκού--Ολυμπιακού--Α Ε Κ ).Και ενώ την Ε Π Ο κατά πλειοψηφία ψηφίζεται από ερασιτεχνικά σωματεία διοικείται από ανθρώπους που είναι στυγνοί επαγγελματίες. Μόνο όταν θα διορθωθούν όλα αυτά δεν θα χάνονται τα ταλέντα Και θα αγωνίζονται στις ομάδες του εξωτερικού Έλληνες παίκτες και στις δικές μας που οι περισσότεροι να είναι ξένοι 

Αυτό τα λέει όλα. Γιατί οι δικοί μας  αγοράζονται ακριβά ενώ αυτοί που αγοράζουμε είναι τρεις στον παρά. Αυτή είναι η αλήθεια και έχω την απαίτηση να την γράψεις. Και δεν δίνω το όνομα μου στην δημοσιότητα γιατί δεν θέλω να γραφτεί μαζί με αυτούς που το παίζουν παράγοντες που σημαίνει παράγω έργο ενώ δυστυχώς κάνουν το αντίθετο διαλύουν το ποδόσφαιρο. 

Αυτά μου είπε και πριν να προλάβω να τον ρωτήσω το παραμικρό σηκώθηκε και έφυγε. Την δικαιολογία γιατί δεν δίνει στην δημοσιότητα το όνομα του την θεωρώ μερικώς δικαιολογημένη και γι αυτό δημοσιεύω τον μονόλογο του. Χωρίς να κάνω το παραμικρό σχόλιο παρά μόνο θα του αφιερώσω μια Κινέζικη παροιμία :

"Το ότι τα πουλιά της δυστυχίας πετάνε πάνω από το κεφάλι σου ίσως είναι δύσκολο ν αλλάξεις  Αλλά το ότι χτίζουν φωλιές στα μαλλιά σου αυτό μπορείς να το εμποδίσεις."