Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2021

Την Αλήθεια την ευλόγησε ο Χριστός γι αυτό δεν αλλοιώνεται μονόπλευρα ευαίσθητε Θανάση Καραχρήστο

Θανάση Καραχρήστο αν δεν με καταλαβαίνεις μη με διαβάζεις γιατί εκτίθεσαι 


Διαβάζω σε γραπτά  τρίτων   γιατί σε μένα δεν μου έρχονται  τα μανιφέστα και αυτό ο Θανάσης ούτε το σχολιάζει γιατί  θεωρεί φυσιολογικό τον αποκλεισμό μου 

 

Το πιστεύω του Καραχρηστου ειναι οποιος δεν προσφέρει εκει που εχει εκλεγει να υπηρετήσει παει σπιτι του Κυριε Γιωργο.Το να πεις μια καλημερα στο δρόμο δεν σημαίνει θα κάτσεις να χάσεις επειδή μιλάς.Δηλαδη τι θα έπρεπε να βγαίνουμε να βρίζουμε ο ένας τον άλλον?Σε μια μικρή κοινωνία ζούμε και ολοι κρινόμαστε,θελω να πιστεύω πως για το καλο του ποδοσφαίρου αγωνιζόμαστε ολοι,αν τελικά κανω λαθος και το διαπιστώσω να είστε σίγουρος θα βγω να το πω 

Απαντά ο Νικηφόρος

Ο μεγάλος δάσκαλος  Γιώργος Μπαμπινιώτης γράφει στο λεξικό του ( για μένα πνευματικό φάρο )

Όραμα σημαίνει οτιδήποτε βλέπει κανείς σε κατάσταση εκτάσεως  ( είδα την Παναγιά ) Επίσης η προσδοκία μιας ποθητής ιδανικής καταστάσεως που αναφέρεται στο απώτερο μέλλον. 

Όσο και να προσπαθεί ο συντάκτης των μανιφέστων να ταυτίσει το όραμα με το όνειρο θα φανερώνει την ασχετοσύνη του με την σωστή σημασία των λέξεων 

Το όνειρο προϋποθέτει την κατάσταση του ύπνου  ενώ το όραμα την κατάσταση της εκτάσεως. Επίσης το όνειρο είναι άχρονο γιατί μπορεί να αναφέρεται και στο παρελθόν Ενώ το όραμα αναφέρεται αποκλειστικά στο μέλλον  

Οραματίζομαι σημαίνει ότι επιθυμώ με πάθος μια ιδανική κατάσταση που ελπίζω να πραγματοποιηθεί στο μέλλον 

Και όλα αυτά τα γράφω γιατί στην φωτογραφία που η παράταξη σας θέλει να κάνει γνωστή την κάθοδό σας για να διοικήσετε το ποδόσφαιρο στο νομό μας γράφει  όραμα για την αλλαγή. 

Και έρχεσαι φίλε Θανάση και μου λες ότι με τα γραπτά μου σου δείχνω να κάνεις τον εμφύλιο πόλεμο σε μια μικρή κοινωνία. 

Ο συντάκτης των μανιφέστων που έχει μπερδέψει τις έννοιες των λέξεων δεν μου τα στέλνει Αυτό εσείς ο ευαίσθητος πως το σχολιάζετε 

Ο φίλος του αρχηγού σας Μιχάλης Τσιχριτζής με μήνυσε και πήγε μάρτυρας σε μια δίκη που καταδικάστηκα Ενώ αυτός είχε το δικαίωμα να πάρει με απάτη ( παρουσίασε επενδυτή άνθρωπο που δεν είχε μαντήλι να σκουπίσει τα δάκρυα της φτώχειας του ) το αξίωμα του προέδρου του Π Α Σ Κόρινθος από την γενική συνέλευση Σε μια περίοδο Δημοκρατίας ο Τσιχριτζής ή Λουδοβίκος 14 ή εικονικός ή λήσταρχος τίτλων μου έχει απαγορεύσει να του υποβάλω ερωτήσεις. Σκηνοθέτησε έναν τηλεοπτικό μηδενισμό και χάρισε ένα πρωτάθλημα και μια προνομιούχο δεύτερη θέση. Και βράβευσε τον προπονητή Τζαναβάρα ουσιαστικά για την σιωπή του όταν τον έδιωξε από προπονητή του Π Α Σ που τον είχε πρώτο και με διαφορά. Χρησιμοποίησε εικονικό τιμολόγια και ενώ τον έπιασε το Σ Δ Ο Ε ο Νικηφόρος το δημοσιοποίησε και όχι η πολιτεία 

Ο φίλος σας Γιώργος Μαργέτης μου είπε ότι ο Θεός με τιμώρησε Και εννοούσε την αυτοκτονία του παιδιού μου. 

Ο αρχηγός του αντίπαλου ψηφοδελτίου του Μιχάλη Τσιχριτζή Παναγιώτης Λαμπρινός στις εκλογές της ένωσης του 2013 με τις δηλώσεις του και την κατάθεση του στο Εφετείο Ναυπλίου με καταδίκασε σε οκτώ μήνες φυλακή Και ήταν μάρτυρας υπεράσπισης μου. 





Μου σπάσανε δυο φορές το αυτοκίνητο μου και μια φορά το έβαψαν.  Μου πέταξαν αυγά στην πρόσοψη του σπιτιού μου και έγραψαν στους τοίχους του  ότι είμαι ρουφιάνος και πούστης. Και σε ποδοσφαιρικό αγώνα μεταξύ των ομάδων Κόρινθος 06 και Π Α Σ Κόρινθος κραύγαζε ο όχλος του Δημήτρη Λέκκα ότι ασελγούν στην εδώ και 25 χρόνια πεθαμένη μάνα μου. 

Γράφω μερικά που έγιναν σε βάρος μου από την ποδοσφαιρική πολιτισμένη κοινωνία σας. Και που τα ζούσε ο αρχηγός σας επαναστάτης αφού πρωταγωνιστής στις ύβρεις εναντίον μου ήταν ο Γιώργος Πετρόπουλος το ένα τρίτο 


της εικονιζόμενης παρέας από τα αριστερά προς τα δεξιά  Ο Γιώργος Πετρόπουλος που κρατώ σε αρχείο το τεράστιο υβρεολόγιο του εναντίον μου Που αν και πρώτος αντιπρόεδρος εξαφανίστηκε νύχτα γιατί αν και δειλός κατάλαβε τι έπαθε και ντρεπόταν να εμφανιστεί στο φως της ημέρας. Στο μέσον ο όντως μεγάλος διαιτητής και αποτυχημένος διοικητικός Γιώργος Δούρος Και δεξιά ο επαναστάτης Γιώργος  Τριαντάφυλλος που τα γνώριζε όλα αυτά και μας κάνει τώρα τον οραματιστή 

Θανάση μη με διαβάζεις γιατί γράφω αλήθειες που πονάνε και όταν  δεν μπορείς να τις διαψεύσεις προσπαθείς να δικαιολογήσεις  καταστάσεις που σε διασύρουν 

Και κράτα αυτό για να δικαιολογείς αυτά τα απαράδεκτα που υποστηρίζεις "Οι αρετές χάνονται μέσα στο συμφέρον όπως τα ποτάμια μέσα στη θάλασσα"


Την Αλήθεια την ευλόγησε ο Χριστός γι αυτό δεν αλλοιώνεται μονόπλευρα ευαίσθητε Θανάση Καραχρήστο. 

 



το διαπιστώσω να είστε σίγουρος θα βγω να το πω.