Δευτέρα 18 Ιανουαρίου 2021

Υπουργέ Λευτέρη Αυγενάκη έτσι εξαφανίζει το κατεστημένο αυτούς που δεν το προσκύνησε

 Προς τον Υπουργό  Αθλητισμού 




Επίσημη καταγγελία  Νικηφόρου ( κατά κόσμο Γεωργίος Π Σκοούρτης )



Καταδικάστηκα σε οκτώ μήνες φυλακή γιατί δυσφήμισα τον υπαρχιφύλακα Αθανάσιο Ιατρού  που έγραψα  στην εφημερίδα μου " Μή έχοντας εργασία βρέθηκε στην αίθουσα του εργατικού κέντρου  Κορίνθου που γινόντουσαν οι εργασίες της 

                                

Συνέλευσης των ποδοσφαιρικών σωματείων της Κορινθίας για την ανάδειξη της νέα διοίκηση της Ένωσης Ποδοσφαιρικών Σωματείων Κορινθίας ένας κύριος μ ένα κίτρινο μπλουζάκι Και τον πρόσεξα γιατί είχε επαφές με τον Μιχάλη Τσιχριτζή και έκανε ένα επεισόδιο με τον παράγοντα του Ολυμπιακού Κορίνθου Μιχάλη Πρωτόπαπα. Έψαξα και βρήκα ότι ονομάζεται Αθανάσιος Ιατρού και είναι υπαρχιφύλακας και υπηρετεί στην Αστυνομική Διεύθυνση Κορινθίας Και έγραψα μια επιστολή στον Αστυνομικό Διευθυντή που ανέφερα όλα αυτά. Και όταν αργότερα επισκέφτηκα τον Αστυνομικό   ανώτατο αξιωματούχο να τον ρωτήσω γιατί  δεν πήρε θέση σ αυτά που του έγραφα Και  πήρα μια απάντηση από έναν κρατικό Λειτουργό που υπηρετούσε την Δημοκρατία που αν και έχουν περάσει έξι χρόνια  θα την θυμάμαι μέχρι που θα κλείσω τα μάτια μου " Δεν διαβάζω εφημερίδες " Εγώ όμως καταδικάστηκα και για την επιστολή που δυσφήμισα τον υπαρχιφύλακα στον προϊστάμενο του που δεν καταδέχτηκε να την διαβάσει..

Και έρχεται χωρίς να υπάρχει κανένας λόγος και κάνει ο αρχηγός του αντίπαλου ψηφοδελτίου Παναγιώτη Λαμπρινού που στις εκλογές της πρώτης Ιουλίου του 2013 ισοψήφισε  με αυτό τον Μιχάλη Τσιχριτζή και θα γινόντουσαν επαναληπτικές εκλογές την Δευτέρα 8 Ιουλίου 2013  μια δήλωση που δημοσιεύτηκε σε τοπική εφημερίδα την Πέμπτη 4 Ιουλίου 2013 και με την πάροδο του χρόνου κατάλαβα αφού τα λόγια του Παναγιώτη Λαμπρινού  τα ερμήνευσα " Ευτυχώς που ήταν στην αίθουσα ο υπαρχιφύλακας Λαμπρινός και έσωσε την πρόεδρο της εφορευτικής επιτροπής '" Ποτέ δεν μας εξήγησε από ποιους κινδύνεψε  γιατί τα τρία ψηφοδέλτια που ακύρωσε και αφορούσαν την δική του παράταξη. Την δήλωση την έκανε για να ηρωποιήσει τον μηνυτή μου γιατί αν η πρόεδρος της εφορευτικής επιτροπής ( που ήταν πρωτοδίκης του πρωτοδικείου Κορίνθου )κινδύνευε  αυτοί που θα την απειλούσαν ήταν οι άνθρωποι του Λαμπρινού και κανένας άλλος. Και αυτή την απλή ερώτηση δεν την έκανε κανένας  ούτε οι πολύπειροι δικαστές του Εφετείου Ναυπλίου. Δεν αναφέρομαι στους δικαστές του πρωτοδικείου Κορίνθου αφού συνάδελφος των ήταν η πρόεδρος της εφορευτικής επιτροπής. 

Και  ο Παναγιώτης Λαμπρινός  και ενώ τον έχω προτείνει ως μάρτυρα υπεράσπισης μου ο άνθρωπος συνεχίζει αυτό που άρχισε με την αχαρακτήριστη δήλωση του  στη εφημερίδα Είπε ο αρχηγός του αντίπαλου ψηφοδελτίου και μάρτυρας υπεράσπισης μου " Αν και ο δικηγόρος μου είπε να μη το πω εγώ δεν μπορώ και θα το καταθέσω " Ο κατηγορούμενος ήταν υπερβολικός στα δημοσιεύματα του"  Και τον Παναγιώτη Λαμπρινό τον υποστήριζα για πρόεδρο της Ε Π Σ Κορινθίας αλλά δυστυχώς για μένα το κατεστημένο τον ήθελε αντιδήμαρχο και πρόεδρο τον Μιχάλη Τσιχριτζή  που στην Αγγλία θα τον είχαν απαγορεύσει την είσοδο στα γήπεδα με τον ρόλο του  απλού θεατή. Και μέσα στα καθήκοντα του ήταν και ο δικός μου εξ αφανισμός Γι αυτό με την ψεύτικη δήλωση του τον παράνομο στην στην γενική συνέλευση υπαρχιφύλακα  να τον κάνει ήρωα Και στη δίκη στο Εφετείο να δηλώσει ότι τα δημοσιεύματα μου ήταν υπερβολικά. Και όλα αυτά τα έκανε γιατί εκτελούσε εντολές και πούλησε την θέση του προέδρου με αυτή του αντιδημάρχου Και ταυτόχρονα ανέλαβε να βγάλει εμένα από την μέση που είχα αρχίσει να γίνουμε όχι επικίνδυνος αλλά κουραστικός και νόμισαν ότι με την καταδίκη θα το βάλω στα πόδια. Γι αυτό και ο φιλόδοξος Λαμπρινός τα έπαιξε τα ρέστα του για να βρεθεί και αυτός και ο εντολέας του εκτός εξουσίας 

Ενώ αυτόν που ήθελαν να εξαφανίσουν την αφεντιά μου να είναι εδώ και να συνεχίζει να κατηγορεί τον Μιχάλη Τσιχριτζή ( που ήταν και ο εκλεκτός του τότε Δημάρχου Πνευματικού ) ότι με απάτη έγινε πρόεδρος του Π ΑΣ Κόρινθος  Έκανε δώρο πρωτάθλημα και μια προνομιούχο θέση και τον έπιασε το Σ Δ Ο Ε μ ένα  εικονικό τιμολόγιο και αντί να τον διώξουν από τον χώρο του ποδοσφαίρου οι κορυφές του τόπου  ( Δήμαρχος Κορινθίων -- δυο Βιομήχανοι Μουρούτσος Πισιμίσης και ο Δούρειος  Ίππος Λαμπρινός ) τον έκαναν πρόεδρο 

Ζητώ από εσάς κ. Υπουργέ να εξετάσετε όλα αυτά που γράφω και αν βρείτε ένα κόμμα ότι δεν υπηρετεί την αλήθεια να με στείλετε στον εισαγγελέα Αν όμως αυτά και άλλα πολλά συμβαίνουν στην Ένωση Ποδοσφαιρικών Σωματείων της Κορινθίας πρέπει να στείλετε εξεταστική επιτροπή για να διαπιστώσετε αυτά που σας γνωρίζω είναι πταίσματα. Όλα που γίνονται στην ένωση δυστυχώς μόνο ως κακουργήματα μπορώ να τα χαρακτηρίσω. 


Υπουργέ Λευτέρη Αυγενάκη 

Ο Ουίνστον Τσώρτσιλ υποστηρίζει ότι ο Κολόμβος όταν ξεκίνησε δεν ήξερε που πήγαινε και όταν έφτασε δεν ήξερε που βρισκόταν 

Τα λόγια αυτά ταιριάζουν απόλυτα με την δική σας πορεία μέσα στο χώρο του αθλητισμού Δεν γνωρίζατε  τι σημαίνει αθλητισμός και αυτό δεν είναι απογοητευτικό Γιατί συνάδελφοι σας που γεννήθηκαν μέσα στον χώρο αυτόν απέτυχαν παταγωδώς. Γιατί δεν τόλμησαν να τα βάλουν με το σινάφι τους. με μια μεγάλη διαφορά Αυτό ( σινάφι) όχι μόνο δεν τους σεβάστηκε αλλά συνειδητά τους εξέθεσε.  Γι αυτό σας συνιστώ κάνετε αρχή από την καταγγελία μου και να είσαστε βέβαιος ότι θα μάθετε τόσα πολλά για το ποδόσφαιρο που κανένας δεν θα μπορέσει να σας γνωρίσει. Και είναι αναγκαίο να γνωρίζετε ότι είμαι λεύτερος γιατί  δεν περιμένω και δεν φοβάμαι τίποτα όπως είπε ο μεγάλος συντοπίτης σας ο Νίκος Καζαντζάκης για μένα είναι κάτι που ποτέ δεν μπόρεσα να τον χαρακτηρίσω γιατί τα πνευματικά μου προσόντα δεν μου το επιτρέπουν 

Γι αυτό στο βιβλίο μου Μαρτυρίες που αναφέρεται στην Αθλητική μου ιδεολογία την Α Ε Κ  βάφτισα τον Στέλιο Μανωλά  Καπταν--Μιχάλη μη μπορώντας να δείξω τον θαυμασμό με άλλο τρόπο στο μεγαλύτερο και αψεγάδιαστο  άνθρωπο που γνώρισα στο χώρο του ποδοσφαίρου.