Σάββατο 30 Ιανουαρίου 2021

Εμείς δεν διορίζουμε διοικήσεις Απλά προτάσεις κάνουμε

Δημήτρη Σούκουλη : Αυτός που υπογράφει αυτά που γράφει υπηρετεί τα λόγια του Χριστού και διαλαλεί το πιστεύω του Νίκου Καζαντζάκη  το Εξαπτέρυγο του Σταλμένου για να διδάξει μόνο μια λέξη Αγάπη



Γράφεις αγαπητέ Δημήτρη που γνωρίζει ότι   η εκτίμηση μου παραμένει αναλλοίωτη από μέρος μου αφού πολλές φόρες το έχω γράψει Ενώ η αφεντιά σου...


Δημήτρης Σούκουλης

Μα ολοι ΑΘΩΟΙ ομοφωνα...!!! σε ποια χωρα επιτελους ζούμε...


 Δημήτρης Σούκουλης

Καλος φιλος ο Γιωργος ο Δουρος αλλά...!!! ναι αθωωθηκε μαζι με ολη την εγκληματική οργανωση του ποδοσφαιρου...!!!

Απαντάει  ο Νικηφόρος 
Στη χώρα αυτή σκότωσαν τον πρώτο Κυβερνήτη της χώρας μας  γιατί τους άγριο κοίταξε ήταν κάτι Μανιατες  οι δολοφόνοι του
Υπήρξε ένας άνθρωπος  που δημιούργησε κατά τον ιστορικό Διονύση Χαριτόπουλο  τον μεγαλύτερο ελεύθερο στρατό σε μια σκλαβωμένη χώρα. Που όλοι τον έβριζαν και οι σύντροφοί τον πρόδωσαν και αναγκάστηκε να αυτοκτονήσει Ήταν ο Άρης Βελουχιώτης.  
Πέρασα από την  Α Ε Κ και αναγκάστηκα να βγάλω το βιβλίο μου Μαρτυρίες για να απαντήσω αυτούς που χρησιμοποιούν την Α Ε Κ για να τα οικονομάν  


Και καταλήγει ο Νικηφόρος 

Δεν είμαι βέβαιος αν θα δεχτεί ο Γιώργος Δούρος να βάλει υποψηφιότητα για την ένωση Αν όμως δεχτεί θα έχουμε έναν πρόεδρο που γνωρίζει και πρόσωπα και καταστάσεις.Όταν λέμε ότι δεν έχει αποδεχτεί την πρόταση ο Δούρος το ίδιο ισχύει και με τον Δασκαλόπουλο.  Άλλο όταν θα έχουμε νόμιμους διοικητικούς αυτούς που τόσα μπορούν να δημιουργήσουν.