Τρίτη 29 Δεκεμβρίου 2015

Κατεστημένο του Λουτρακίου δεν σε φοβάμαι

Σήμερα 28 Δεκεμβρίου του Σωτηρίου έτους 2015 και ενώ έκανα το καθημερινό μου περπάτημα σταμάτησε το 100 και μου έδωσε το παρακάτω δικαστικό έγγραφο 


Με καλεί ο αντιεισαγγελέας εφετών του εφετείου Ναυπλίου να εξεταστώ ως μάρτυρας στην ποινική δίκη του Ιωάννη Μάρρα 

Μα εγώ είχα διαβάσει στην έγκριτη εφημερίδα του κ. Σπύρου Γιαλοψού το παρακάτω συκοφαντικό για μένα άρθρο του 


Μεταξύ των άλλων γράφε ο μεγαλοδημοσιογράφος  " ... το δεύτερο  χαστούκι στον Νικηφόρου δεν άργησε να έρθει πριν από λίγες μέρες 
Ποιος και ποιος δεν θυμάται τους επί μια δεκαετία περίπου Φιλιππικούς του για οικονομικές ατασθαλίες της προηγούμενης διοίκησης κακουργηματικού χαρακτήρα 
Ποιος  και ποιος δεν θυμάται το "στόλισμα"που έκανε σε κάθε ευκαιρία στον Μάρα στον Μπαμπινιωτάκη στον Δέδε και ειδικότερα στον Κ. Λάμπρου 
Άνθρακες ο Θησαυρός που λέει ο λαός ή τέρμα η λάσπη Με εξαίρεση το Γ Μάρρα άπαντες οι λοιποί ΑΘΩΟΙ Κάτι λέει τούτο όπως και αναστολή της ποινής του Μάρα  

Σχολιασμός Νικηφόρου 

   Σχετικά με το ποιος δικαιούται λοιπόν να λάβει αναστολή της ποινής του, ο Νόμος διακρίνει σε δύο βασικές περιπτώσεις : 
1. Όταν η ποινή φυλάκισης, που επιβάλλεται, είναι μέχρι 3 έτη και
2. Όταν η ποινή φυλάκισης είναι από 3 έως 5 έτη (που είναι και το ανώτατο όριο).

Ο Γιάννης Μάρρας καταδικάστηκε σε επτά χρόνια που σημαίνει ότι και με τον νέο νόμο δεν μπορεί να πάρει αναστολή 
Επομένως εφόσον καταδικάστηκε έστω και ένας και μάλιστα σε βαρύτατη ποινή δεν είναι άνθρακες ο Θησαυρός. Και ο καταδικαστείς έκανε έφεση και έτσι βρέθηκε μετά από απόφαση του δικαστηρίου ελεύθερος μέχρι να γίνει η δίκη 
Το δημοσίευμα σου εκτός την καταδίκης μου από τον υπαρχιφύλακα όλο το άλλο με δυσφημεί αλλά εγώ δεν θα ζητήσω την βοήθεια της δικαιοσύνης για να υπερασπιστώ  τον εαυτό μου Γιατί έχω την πένα μου και υπερασπίζομαι τον εαυτό μου 

Η πρώτη Καταδίκη μου 

Ήταν αυτή του κ. Μάνου Μαυρογόνατου που έχει και αδελφό Δεσπότη. Πρωτόδικα καταδικάστηκα χωρίς να έχω δικηγόρο Όταν πήγαμε στο Εφετείο είχαμε παραγραφή του αδικήματος  

Η Δεύτερη καταδίκη μου 

Ήταν αυτή που καταδικάστηκα ερήμην από τον κ. υπαρχιφύλακα στο πρωτοδικείο Κορίνθου Έκανα έφεση και καταδικάστηκα αφού ο βασικός μάρτυρας μου έγινε μάρτυρας κατηγορίας

Η τρίτη καταδίκη μου 

Και αυτή πάλι είναι ερήμην και αφορά την αφεντιά σας κ. Γιαλοψέ  που όμως το φθινόπωρο θα συναντηθούμε στο εφετείο Ναυπλίου. 


Και όμως κανένας δεν νοιάστηκε να γράψει...


Το ότι από το δήμο έκαναν φτερά 30.000 ή σε δραχμές 10.200.000 οι αφεντάδες Δήμαρχοι και δημοτικοί σύμβουλοι το θεώρησαν σωστό και κανένας δεν έστειλε έναν δικηγόρο για να υπερασπιστεί τα χρήματα των δημοτών. Αν ήταν δικά τους τι θα έκαναν δεν θα τα διεκδικούσαν; 

Για δέκα χρόνια ο Ολυμπιακός Λουτρακίου ξόδεψε 2.350.000 ευρώ ή σε δραχμές 799.000.000 και σήμερα βρίσκεται υπό διάλυση Και αν δεν υπήρχαν οι σημερινοί ιδεολόγοι οι επαγγελματίες παράγοντες θα είχαν τελειώσει το ποδόσφαιρο στο Δήμο Λουτρακίου 

Κανένας δεν έγραψε ότι ο κ. Γιαλοψός πλήρωνε για τρεις ταμπέλες διαφημιστικές φωτεινές  στο δήμο την ημέρα το αντίτιμο μιας  τυρόπιτας και μισή ς Και ήταν και παράνομες 

Κανένας δεν έγραψε ότι αν δδεν ήταν η κ. Παπακωνσταντίνου σήμερα δεν θα υπήρχε ο Ναός του Αγίου Ανδρέα Αλλά βρήκανε να της πετάξουν λάσπη γιατί ο σύζυγός της πήρε έργο της δημαρχίας. Μα ήταν πρωτάκουστο να είναι αντιδήμαρχος αναπληρώτρια του κ. Δημάρχου μια μη γηγενής. 

Πανηγύρισε ο κ. Γιαλοψός γιατί αθωώθηκαν κάποιοι που ο ανακριτής καιόχι εγώ παρέπεμψε στη δίκη. Με μια μικρή διαφορά και στην δίκη κατέθεσα ότι Μπαμπινιωτάκης και Δέδες δεν είχαν καμία σχέση με την υπόθεση  Αλλά και πουθενά δεν υπάρχει δικό μου γραπτό εναντίον του Δέδε - Μπαμπινιωτάκη  

Τελειώνει στο άρθρο του ο κ. Γιαλοψός Αυτά επί του παρόντος γιατί έχουμε την γνώμη ότι θα ακολουθήσουν και άλλα πολλά"
Είμαι εδώ και περιμένω γιατί δεν φοβάμαι το κατεστημένο του Λουτρακίου