Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου 2015

Μιχάλη Τσιχριτζή ο Διονύσης Σολωμός έγραψε: Άνοιχτά πάντα κι άγρυπνα τα μάτια της ψυχής μου

Γι αυτούς που με παρακολουθούν εκτός νομού και με αυτά που διαβάζω (τηλεφωνικά μηνύματα - e-mail ) δεν είναι και λίγοι αυτοί. Με αυτά που υποστηρίζω δεν θέλω να παρουσιαστώ ότι είμαι σπουδαίος γιατί έχω παντού αναγνώστες αλλά γιατί γνωρίζω ότι ο εικονιζόμενος ονομάζεται Σπύρος Νίκας που εδώ στην Κορινθία τον γνωρίζουν οι πάντες γιατί ήταν τριάντα πέντε χρόνια πρόεδρος της Ε Π Σ Κορινθίας Και τα περισσότερα χρόνια απέναντι στην εξουσία γιατί ήταν ασυμβίβαστος. 
Το 2009 έγινε η αλλαγή και ήρθε ο Μιχάλης Τσιχρτζής που πριν να γίνει πρόεδρος ήταν πρόεδρος του Π Α Σ Κόρινθος και μάλιστα έγινε πρόεδρος χρησιμοποιώντας έναν επενδυτή πέτσινο. Βέβαια όλα αυτά τα γνωρίζουν και τα τσιμέντα των κερκίδων 
Μα γι αυτά όπως έχω γράψει ήδη έχω ανοίξει τον φάκελο Κόρινθος. 
Αυτό όμως που σήμερα θέλω να καταγγείλω στους παράγοντες αλλά και φιλάθλους  της Κορινθίας οι αχαρακτήριστη διαγωγή των διαδόχων του Σπύρου  Νίκα απέναντι του. 
Με την καταγγελία αυτή  δεν έχει καμία σχέση ο επί τριάντα πέντε χρόνια πρόεδρος της ένωσης και είμαι βέβαιος ότι όταν το πληροφορηθεί θα εκνευριστεί αλλά δεν με ενδιαφέρει γιατί εγώ δεν υπηρετώ πρόσωπα αλλά θεσμούς και πάνω απ όλα την αλήθεια έννοια ευλογημένη από τον Χριστό.. 
Από το 2009 μέχρι σήμερα έχουν γίνει γιορτές πολλαπλές και ούτε σε μια δεν έχει κληθεί ο Σπύρος Νίκας. Έχουν βραβευθεί αναρίθμητοι και ποτέ ο άνθρωπος που τριάντα πέντε χρόνια υπηρέτησε αψεγάδιαστα το Κορινθιακό ποδόσφαιρο 
Από το 2009 μέχρι σήμερα έχουν κοπεί έξη πίτες και σε καμία δεν έχει καλεστεί ο επί τριάντα πέντε χρόνια πρόεδρος. Αν και ο ευαίσθητος πρόεδρος και ο κ. Επειδής κατά καιρούς έχουν γίνει αποδέκτες της στοργής του Σπύρου Νίκα. 
Και να μη τολμήσουν και το αμφισβητήσουν αυτό γιατί έχω στα χέρια μου αποδεικτικά στοιχεία.
Αλλά αυτή την στάση του κ. Τσιχριτζή απέναντι στον κ. Νίκα οι φίλοι του κ.Νίκα που τώρα είναι συνεργάτες του κ. Τσιχριτζή τι έχουν να μας πουν;