Παρασκευή 15 Απριλίου 2016

Οι επαγγελματίες δημοσιογράφοι της Κορινθίας γράφουν χωρίς να σχολιάσουν τα γεγονότα και αυτό υπηρετεί τον δυνατό και αγνοεί τον αδύναμο

Ποτέ στη ζωή μου από τότε που ήμουνα μαθητής του δημοτικού σχολείου μέχρι σήμερα που βρίσκομαι σε μια προχωρημένη ηλικία δεν κολάκευσα κανέναν και ούτε έγραψα την είδηση χωρίς να την σχολιάσω. 
Γιατί είναι εύκολο να γράψω ότι ο Α έκανε κάτι χωρίς να το σχολιάσω 
Κάποιοι από τους επαγγελματίες δημοσιογράφους ξεχνούν ότι  αυτή είναι η αποστολή τους έστω και του ερασιτέχνη δημοσιογράφου. να σχολιάζει αυτό που έχει κάνει ο επώνυμος που είναι ένα μέλος της κοινωνίας που συμμετέχει στην διοίκηση της.
Παρατηρώ γεγονότα τεράστια όπως τα |"πειραγμένα νερά" και κανένας δεν παίρνει θέση και να σχολιάσει το γεγονός. 
Καταγγέλλει ο Βιομήχανος κ. Πισιμίσης ότι η ομάδα Κόρινθος 06 πήγε στο γήπεδο με μπράβους Γράφουν το γεγονός αλλά δεν το σχολιάζουμε γιατί ο καταγγέλλων είναι ποδοσφαιρικός αλλά και οικονομικός παράγων και το δεύτερο ο οικονομικός παράγων σκεπάζει τις ενέργειες του ποδοσφαιρικού. 
Και βλέπουμε έναν επαγγελματία δημοσιογράφο να κάνει αβανταδόρικες ερωτήσεις που οι περισσότερες ήταν επιβεβαίωση τον από τον κ. Βιομήχανο λεχθέντα.και κανένας δεν τολμά να γράψει το παραμικρό εκτός από τον Νικηφόρο  
Αλλά επειδή δεν έμαθα να μονοπωλώ το κατηγορώ μου σ αυτούς που θέλω να ασκήσω κριτική γιατί τότε δεν θα διέφερα  από τους επαγγελματίες δημοσιογράφους που ενδιαφέρονται και για τις διαφημίσεις μια και εγώ στην δική μου εφημερίδα είχα την παρακάτω ταυτότητα 


 Και αυτός είναι ο λόγος που πάντα γράφω τις απόψεις μου και κανένας δεν τολμά να με απαντήσει. Εκτός από τον κ Ιατρού που λεβέντικα έχοντας την συμπαράσταση του αρχηγού του αντιπάλου ψηφοδελτίου Νέα Πορεία  με έστειλε οκτώ ( 8 ) μήνες φυλακή που μεταφράζεται σε 3.200 ευρώ ή σε δραχμές 1.088.000 που τα πληρώνω κάθε μήνα 88,70 ευρώ Αλλά σε άλλο άρθρο μου θα ασχοληθώ με αυτή την καταδίκη μου. 
Κατηγορώ τον δήμαρχο Κορινθίων που δεν έκανε εκτός από μια συνέντευξη που έδωσε και αυτή χωρίς μεγάλη δημοσιότητα τίποτα για να υπερασπιστεί το αξίωμα που φέρει που κατά τον κ. Πισιμίση τον χαρατακτήρισε με τα παρακάτω λόγια χωρίς να μπορεί να τα αιτιολογήσει " Δυστυχώς όταν έχεις ένα θεσμικό ρόλο πρέπει να ξέρεις και να τον κρατάς αυτόν το θεσμικό ρόλο  Εγώ θα πω για τον δήμαρχο της ομάδας της Κορίνθου Δηλώνει και καλά κάνει ο κ. Πνευματικός και εγώ το ίδιο θα έκανα ότι είναι φίλαθλος της ομάδας της πόλεως του Μάλιστα συνοδεύεται και με συμβούλους του και εκτός έδρας συνοδεύει της Κορίνθου σαν φίλαθλος Έχει στο Δ Σ της Κορίνθου δικούς του ανθρώπους. "
Και το τραγικό εδώ είναι ότι δεν υπερασπίζεται το αξίωμα του ο κ. Πνευματικός αν και έχει περάσει χρόνος που έπρεπε να αποκαταστήσει την αλήθεια ο κ. Πισιμίσης αυτός κρατάει άκρα του τάφου σιωπή.
Που νομίζω ότι δεν έχει το δικαίωμα ο κ. Αλέκος  γιατί ο χαρακτηρισμός του κ. Βιομηχάνου αφορά το αξίωμα και όχι τον ίδιο Μέχρι πότε θα περιμένουμε κ. Δήμαρχε να υπερασπιστείτε το αξίωμα σας 
Γιατί αυτός που σας κατηγορεί δεν είναι μόνο ποδοσφαιρικός παράγοντας αλλά και παράγοντας της πολιτικής και αυτό έχει τεράστια σημασία  γιατί ένας σκέτος ποδοσφαιρικός παράγοντας έχει μια μικρή δικαιολογία να λέει όλα αυτά τα παράλογα λόγω άγνοιας Ποτέ όμως ένας πολιτικός παράγοντας ( περιφερειακός σύμβουλος ) 
Να γιατί απάντησα  λέξη προς λέξη σ όλα  αυτά που είπε ο κ. Πισιμίσης για να μη μπορεί να κρυφτεί οχυρωμένος σε κάποιο σημείο που δεν απαντήθηκε 
Βέβαια δεν περίμενα να πάρω καμιά απάντηση ούτε από τον κ. Πισιμίση αλλά ούτε και από τον κ. Αστυνομικός Διευθυντή ούτε από την ένωση 
Η Αστυνομία δεν διαβάζει  εφημερίδες είναι αδιανόητο να ασχολείται με μπλοκ Αλλά όμως έχω στείλει την επιστολή μου στον κ. Διευθυντής της Αστυνομίας της Κορινθίας με e-mail. Ψιλά γράμματα που κανένας όχι μόνο δεν τα διαβάζει μα ούτε και ασχολείται. 
Η ένωσης δεν καταδέχεται να ασχοληθεί μαζί μου αν και την ενημερώνω συνεχώς στέλνοντας τα δημοσιεύματα μου που κάποτε να είναι βέβαιοι ότι θα χρησιμοποιηθούν 
Κλείνω με τα λόγια του Ραμπιντρανάθ Ταγκόρ "...τα λάθη κατοικούν στην γειτονιά της αλήθειας και γι αυτό μας αποπλανούν "