Τετάρτη 20 Απριλίου 2016

Φάνης Διακουμόπουλε η ερασιτεχνική μου δημοσιογραφία στοιχεία και μ΄νο στοιχεία παρουσιάζω

Η ειλικρίνεια και η αλήθεια είναι τα θεμέλια της αρετής                           Κομφούκιος

Ο Φάνης ο Διακουμόπουλος μου έστειλε αυτό το μήνυμα και το δημοσιεύω για να το σχολιάσω και να σχολιαστώ :
Κύριε σκουρτη η παρέμβαση μου έχει να κάνει με τον Γιώργο τον βορινιωτη. Ο Γιώργος έχει δημιουργήσει μια ομάδα από την αρχή. Είναι ένας αξιόλογος άνθρωπος και με δυσάρεστη αυτή η φράση που είπε (αν την ειπε ) δεν πιστεύω ότι το εννοούσε απλά επάνω στην ένταση του αγώνα έκανε αυτό το ατόπημα δεν χρειάζεται να το σταυρώσουμε εδώ γίνονται τόσα και τόσα

Σχολιάζει ο Νικηφόρος 

Από τους πρώτους που γνώρισα ερχόμενος στην Κορινθία ήταν ο Γιώργος Βορινιώτης που χωρίς να είναι ο μεγάλος παίκτης τον ξεχώριζες  από μακριά για την αυταπάρνηση του παίζοντας παλιά για την ομάδα της Κορίνθου και μετά σε μικρότερες κατηγορίες
.Μέχρι εδώ πάμε πολύ καλά αλλά όταν μεταπήδησε και έγινε παράγοντας εκεί συνεργαζόμενος με τον κ. βιομήχανο του έδωσε μια ανωτερότητα που πηγάζει από τον πλούτο έστω και εξ αγχιστείας Και έτσι νομίζει ότι μπορεί να χαρακτηρίζει οποιονδήποτε και ένας από αυτούς είμαι και εγώ. Αλλά αυτό δεν με ενδιαφέρει. γιατί ποτέ δεν έλαβα υπόψη μου αυτούς που καταφέρονται εναντίον μου. Γιατί δεν πρέπει να ξεχνάς ότι δυο φορές μου σπάσανε το αυτοκίνητο μου μια φορά το βάψανε και μια φορά μου ρίξανε αυγά στην πρόσοψη του σπιτιού μου 
Δικάστηκα με οκτώ μήνες φυλακή γιατί υποστήριξα τον κ. Βορινιώτη και τον κ. Πισιμίση ότι δεν πήγαν να λιντσάρουν την κ.πρωτοδίκη στην γενική συνέλευση της ένωσης και αυτοί δια μέσου του αρχηγού του ψηφοδελτίου δέχτηκαν ότι είναι οι απόγονοι του Λίντς Και θα πληρώνω κάθε πρώτη μήνα 88,70 ευρώ και για τριάντα έξη μήνες. Και όλα αυτά τα έκαναν για να πάρει την νίκη στις επαναληπτικές εκλογές ο κ. Τσιχριτζής και ο κ. Βιομήχανος να σκουπίζει τα πρωταθλήματα Γιατί μόνο με τους ορισμούς των διαιτητών στους αγώνες του Α Ο Ζευγολατιού  εκτός έδρας το πράγμα βγάζει όχι βρόμα αλλά μπόχα. 
Προσωπικά δεν έχω σταυρώσει εγώ κανένα γιατί μόνο σχολιάζω Τώρα αν οι πράξεις του τον οδηγούν στον Σταυρό δεν είμαι εγώ υπεύθυνος 
Και ας έρθουμε σ αυτά που ο διαιτητής έγραψε στο φύλλο του αγώνα και εσύ αγαπητέ Φάνη το αμφισβητείς  και απορώ γιατί δεν διέψευσε τον διαιτητή 
Επομένως τιμούμε τον ποδοσφαιριστή Βορινιώτη  αλλά δυστυχώς δεν μπορούμε να πούμε τα ίδια και για τον παράγοντα Βορινιώτη. 
Δυστυχώς για τον κ. Βορινιώτη στοιχεία παρουσιάζω στους σχολιασμούς μου ενώ αυτοί με χαρακτηρίζουν με ψιθύρους γιατί έτσι έχουν μάθει να ενεργούν.
Και σε απάντησα Φάνη γιατί έχω διαπιστώσει ότι αγαπάς το ποδόσφαιρο μετά τις αντιδράσεις σου που ο Διαιτητής Χονδρόπουλος άργησε να αρχίσει τον αγώνα κατά 17 ολόκληρα λεπτά για να βάλουν οι αρμόδιοι μπροστά τον αγώνα  Α Ο Ζευγολατιού -- Αστέρα Δερβενίου.