Τρίτη 26 Απριλίου 2016

Το παραγάδι του Νικηφόρου σε κεντρικό δρόμο της Κορίνθου

Μια φορά και ένα καιρό ήταν ένας που έγραφα εναντίον που ούτε τον ήξερα  και μάλλον ούτε με ήξερε
 Ήταν η εποχή που έγραφα ότι πρέπει να διαλυθεί η ομάδα του Π Α Σ Κόρινθος γιατί τίποτα δεν μπορεί να προσφέρει ούτε στα ποδόσφαιρο μα ούτε πάνω απ όλα στα νιάτα. 
Κάποιος άλλος μια μέρα μου χτύπησε την πόρτα του σπιτιού μου  και με τρόπο ευγενικό αλλά και με στοιχεία μου απέδειξε ότι δεν είχα καλή πληροφόρηση και από τότε γράφω ακριβώς τα αντίθετα . Και ο λόγος της αλλαγής μου ήταν ότι η ευρισκόμενη σε διάλυση ομάδα του Π Α Σ Κόρινθος είχε έτοιμη ακαδημία που σημαίνει  μαγιά για να μη υπάρξει προοπτικά διάλυσης 
Και η πρώτη ομάδα που υπάρχουσα διοίκηση δεν παρέλαβε ούτε ένα δελτίο ποδοσφαιριστή τερμάτισε στην εννέα θέση του βαθμολογικού πίνακα ενώ κατά την περσινή περίοδο χρειάστηκε σκηνοθεσία για να σωθεί 
Και ενώ ήμουνα έτοιμος να το σηκώσω το παραγάδι πιάνω έναν κάβουρα με τεράστιες δαγκάνες Ο Μιχάλης Τσιχριτζή να μιλάει φιλικά με αυτόν που θεωρούσε εχθρική την πένα μου.εναντίον της Κορίνθου.και σωστές τις πράξεις του άλλοτε προέδρους του Π Α Σ Κόρινθος Αν αγαπητέ μου θεωρείς τον Νικηφόρο εχθρό του Π Α Σ και φίλο τον Μιχάλη Τσιχριτζή τότε κάτι δεν πάει καλά στις  κρίσεις σου φρόντισε αν δεν ξέρεις να μάθεις την αλήθεια και να πάψεις να το παίζεις κριτής φορώντας γυαλιά έγχρωμα  που σου κρύβουν την αλήθεια την οποία με πάθος όπως διαπιστώνεις υπηρετώ.                                                                                 
΄