Κυριακή 24 Απριλίου 2016

Στις ύβρεις των διαφόρων ο Νικηφόρος απαντά με στοιχεία

"Ει αναγκαίον είη αδικείν ή αδικείσθαι ελοίμην αν αδικείσθαι "

(Αν ήταν αναγκαίο να αδικώ ή να αδικούμαι θα προτιμούσα να αδικούμαι )
                                                                     Σωκράτης 


Ο Γιάννης Μπάρτζης που θα είναι ένας από τους τέσσερις της φωτογραφίας αφού δεν τον έχω ποτέ συναντήσει σχολίασε ένα δημοσίευμα μου και δεν είναι η πρώτη φορά. Και εγώ το δημοσιεύω από την μια για να δείτε για να διαπιστώσετε την κουλτούρα  και για να το σχολιάσω.

ΓΡΑΦΕΙ Ο ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ : " ο Α Ο Ζευγολατιού παρά την εχθρική διαιτησία και την σθεναρά αντίσταση του Τενεάτη που τα έδωσε όλα αλλά η ανωτερότητα του Ζευγολατιού υποχρέωσε τον τερματοφύλακα των Αθικίων να μαζέψει την μπάλα τρεις φορές από τα δίχτυα της ομάδας σαν να είχε ρίξει παραγάδι.Ο γάμος έγινε στα Αθίκια τώρα στην Νεμέα χρειάζονται παρηγορήτρες ή να μάθουν να αντιμετωπίζουν τις καταστάσεις που δημιουργούν οι ...άλλοι που είναι πιο άξιοι απ αυτούς. " εξήγησε στον φίλαθλο των Αθικιων τι εννοείς ; Αλλα δεν έχεις ψυχη οτι σου λένε γράφεις γιατι δεν έχεις το σθένος να πας ούτε στο γήπεδο ..... Ρώτησε τους φίλους σου που πανε στα γήπεδα γιατι το παιχνιδι της 2006 ξεκίνησε 16:12 αλλα αυτα δεν τα γράφεις γιατι δεν στα λένε να τα γράψεις. Τέλος πάντων τελείωσε ο εφιάλτης σου τη σκούπα θα στη στείλουμε σπίτι . Εμεις την χρησιμοποιούμε για να σκουπιζουμε , εσυ θα βρεις τη χρήση της;;;;;

Σχολιάζει ο Νικηφόρος 

Είναι πολύ εύκολο να βρίζεις όπως και να επαινείς Η δυσκολία βρίσκεται να μπορείς να δικαιολογείς γιατί βρίζεις και γιατί επαινείς 
Στο σχολιασμό σου υπάρχει μια ανακρίβεια Έγραψα ότι ο κ. Βιομήχανος τα σφουγγάρισε όλα.Βέβαια χρησιμοποίησες την σκούπα για να ταιριάσεις το υπονοούμενο . Ομολογώ ότι το πέτυχες γιατί είσαι ικανός σε αυτού του είδους την επικοινωνία που χαρακτηρίζεται επιπέδου δαπέδου.  
Τον κ. Πισιμίση τον γνώρισα τον Μάιο του 2013 τότε που κάναμε αγώνα για την αλλαγή.στο ποδόσφαιρο της Κορινθίας  Και αυτό τον αγώνα τον πλήρωσα με οκτώ μήνες φυλακή γιατί υποστήριξα με τα γραπτά μου ότι ο κ. Πισιμίσης μαζί με τον αρχηγό του ψηφοδελτίου και την οικογένεια του κ. Άγγελου Μαργέτη δεν πήγαν να λιντσάρουν την πρόεδρο της εφορευτικής που ήταν και πρωτοδίκης για κακή μου τύχη 
  Που να φανταστώ ότι αυτόν που υποστήριζα  αγωνιζόταν για την επανεκλογή του  κ. Τσιχριτζή 
Και σε ρωτώ κ. υβριστή αν έκανε πόλεμο στον Τσιχριτζή  ο Πισιμίσης από το 2013 θα είχε την δυνατότητα να σαρώνει τα πάντα στο χώρο του ποδοσφαίρου η ομάδα σας . Αλήθεια πως θα σου φαινόταν ο Αλαφούζος να έπαιρνε τα πρωταθλήματα ενώ πολεμά να διώξει την Ε Π Ο; 
Δεν μπορείς να διεκδικείς το πρωτάθλημα του νομού και η επιτροπή ορισμού διαιτητών τους εννέα αγώνες εκτός έδρας να τους διαιτητεύουν οι δυο διαιτητές της Β εθνικής Πέντε ο Νεοφυτιάδης και τέσσερις ο Γιάννης ο Κακριδής που σημαίνει το 60% των αγώνων Και ένας διαιτητής καλός συμφέρει στην φιλοξενούμενη ομάδα  
Αν έχω ψυχή το έχω αποδείξει τότε που όλη η Κορινθία προσκυνούσε τον μεγαλοπαράγοντα Μπεθάνη που ήταν πρόεδρος του Π Α Σ Κόρινθος και ήμουνα ο μόνος που υποστήριζα ότι θα δημιουργήσει προβλήματα στην ομάδα και δικαιώθηκα. 
Για τον  Μ Τσιχριτζής  όταν ήταν πρόεδρος του Π ΣΑ Σ Κόρινθος τι έγραφα αλλά και τι έλεγα για την χρησιμοποίηση του τιμωρημένου Καφαντάρη και για ένα πρωτάθλημα το 2007-2008 που ενώ θα μπορούσε η Κόρινθος να το κατακτήσει παραχώρησαν ακόμα και την δεύτερη θέση που ήταν προνομιούχος στην Ηλιούπολη. 
Ρώτησε τον Ζησόπουλο και τον Ραχανιώτη πόσες φορές έχω γράψει για την ομάδα του Α Ο Ζευγολάτιού τότε που οι διαιτητές σας έσφαζαν 
Πόσα έχω γράψει για τον Π ΑΣ  Κόρινθο όταν κάποιοι τον χρησιμοποιούσαν για να πάρουν την δημαρχία όπως και να βγουν δημοτικοί σύμβουλοι 
Όπως κάνει και σήμερα ο κ. Πισιμίσης που βγήκε περιφερειακός λόγω Α Ο Ζευγολατιού ενώ το 2010 ήρθε δεύτερος αναπληρωματικός 
Ναι δεν πηγαίνω να παρακολουθήσω αγώνες ποδοσφαίρου στο νομό μας γιατί δεν έχουν ενδιαφέρον Μοιάζουν με αστυνομικά έργα που χάνουν το ενδιαφέρον όταν γνωρίζεις το τέλος Έχω παρακολουθήσει πάνω από δεκαπέντε παιδικούς αγώνες και έχω απογοητευθεί από την διαιτησία  
Γράφεις :" εξήγησε στον φίλαθλο των Αθικιων τι εννοείς ;" Μα δεν αναφέρομαι στον αγώνα αυτόν αλλά στον Α Ο Ζευγολατιού -- Κόρινθος 06 που εγώ δημοσίευσα το φύλλο του αγώνα και την στήλη Παρατηρηθέντες ποδοσφαιριστές 


Και βλέπω ότι οι εννέα είναι μόνο της ομάδας Κόρινθος 06. Όταν στο 31 λεπτό μόνο πέντε ποδοσφαιριστές δεν έχουν πάρει κίτρινη τα μαζεύεις και λες και του χρόνου. 
Τώρα αν ο διαιτητής χρησιμοποίησε άλλο μέρος του φύλλου του αγώνα για να γράψει τους παίκτες του Α Ο Ζευγολατιού δεν μπορώ να το γνωρίζω πρέπει να το δω για να το πιστέψω Εκεί χάθηκε το πρωτάθλημα. Και για να το βουλώσει η Κόρινθος 06 έκανε αυτή την συνέντευξη ο κ. Βιομήχανος και τους έβρισε όλους και πιο πολύ τον Δήμαρχο. Και μόνο εγώ ο χωρίς ψυχή τον απάντησε λέξη προς λέξη και δεν τόλμησε να πει το παραμικρό. Βέβαια εδώ υπάρχει η δικαιολογία να καταδεχθεί ο κ. Βιομήχανος να απαντήσει σε έναν φτωχοσυνταξιούχο. Και εγώ απαντώ όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια  
Μετά απ όλα αυτά κ. Μπάρτζη μου δίνεις το δικαίωμα να χαρακτηρίσω την πένα σου επιπέδου σκουπόξυλου.  Σου εύχομαι να φύγεις από τα σκουπόξυλα και τα υπονοούμενα αυτών για να μπορείς να διακρίνεις τους ανιδιοτελείς από τους ιδιοτελείς  Πιστεύω ότι ανήκω στην πρώτη κατηγορία και γι αυτό μέσα σε 23 μήνες που διατηρώ το μπλοκ μου έχω μέχρι τώρα 499.100 επισκέψεις. Είναι η μόνη ανταμοιβή που έχω