Δευτέρα 25 Απριλίου 2016

Το παραγάδι του Νικηφόρου για τα νηστίσιμα που ΄μως τσούζουν


Αν και μου έλεγαν να μη ρίξω παραγάδι γιατί μεγάλη βδομάδα ο κόσμος νηστεύει Που να ξέρουν όμως ότι εγώ έριξα για αχινούς  ένα ειδικό παραγάδι που μου κατασκεύασε ένας φίλος μου που νομίζει ότι ξέρει να πιάνει νηστίσιμα που εντυπωσιάζουν και γευστικά αλλά και από γην άλλη ...τσούζουν 

                           

Απορώ πως είναι δυνατόν νέοι άνθρωποι να θέλουν να επιβάλλουν τις απόψεις στηριζόμενοι επάνω σε τελείως επουσιώδη θέματα ενώ κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν τα ουσιώδη που τα ξεπερνούν και μάλιστα προκλητικά νομίζοντας ότι θα εκνευρίσουν τον ... συνομιλητή τους έστω και με αυτό τον τρόπο   
Χρειάζομαι  τα 88,70 ευρώ που πληρώνω κάθε πρώτη του μήνα και για τρία χρόνια Γιατί είμαι ένας συνταξιούχος και οι συντάξεις έπαθαν μαρασμό. Αυτό όμως που δεν αντέχω είναι η προδοσία από ανθρώπους που πίστεψα χωρίς να τους ξέρω και αυτό ήταν το τεράστιο λάθος μου. Βλέπεις δεν είχα ποτέ της ευκαιρία να κάνω παρέα με βιομηχάνους και έτσι να έχω προετοιμαστεί τι θα αντιμετωπίσω όταν με την πένα μου και την φωνή μου υποστήριζα ανθρώπους που ήθελαν την αλλαγή στο πεθαμένο ποδόσφαιρο μας;Έτσι μας έλεγαν αλλά οι σκοποί τους ήταν διαφορετικοί..

Ίσως σκόπιμα  επίσης  να μη αναφερθήκατε στο ερώτημα μουν πως είναι δυνατόν ένας πολέμιος του κ. Τσιχριτζή  που ήταν ο κ. Βιομήχανος  τώρα να τα σφουγγαρίζει όλα τα έπαθλα στην ένωση.που αυτούς που διοικούν σήμερα με φανατισμό πολέμησε. Και έφερα ως παράδειγμα τον Αλαφούζο να κυνηγάει την Ε Π Ο και να κατακτά πρωταθλήματα.
Ποδοσφαιρικά δεν είναι λίγο παράδοξα όλα αυτά;

Ναι σιγουρα κανένας δεν μπορεί να δεχτεί ότι ο Α Ο Ζευγολατιού διαφέρει αγωνιστικά απ όλες τις ομάδες της ένωσης όπως η ομάδα του Ολυμπιακού του Πειραιά που τουλάχιστον διαφέρει ακόμα που μόνο στο οικονομικό υπάρχει μια ομοιότητα Γιατί αν η ομάδα άξιζε δεν θα έχανε στο κύπελλο των ερασιτεχνών από μια ομάδα της Ζακύνθου που έχει έδρα ένα χωριό και στο πρωτάθλημα κατέχει την τρίτη θέση  Και ότι στα περσινά μπαράζ θα τερμάτιζε τρίτη.  

Οτι ποδόσφαιρο δίκαια ονομάστηκε ο Βασιλιάς των αθλημάτων γιατί έχει τεράστιο ενδιαφέρον αφού πάντα δεν κερδίζει ο καλύτερος και έτσι προκαλούνται και τα επεισόδια Αυτό όμως που είναι επικίνδυνο όταν το χρησιμοποιούν για σκοπούς που δεν έχουν καμία μαζί του.Και τότε έχουμε συναλλαγές ότι το χειρότερο 
Θα είμαι για δυο λόγους εναντίον του κ. Πισιμίση  
Ο πρώτος Γιατί με χρησιμοποίησε και μετά με πίσω μαχαίρωσε μαζί με αυτούς που ήταν στο ψηφοδέλτιο για την αλλαγή στο ποδόσφαιρο.
Και ο δεύτερος Μπέρδεψε το ποδόσφαιρο με την πολιτική και δυστυχώς δεν είμαι ο μοναδικός. 
Σταματώ εδώ την θεωρία και μπαίνω στην πράξη  και γι αυτό και ερωτώ όλους τους φίλους του Α Ο Ζευγολατιού. Αν αύριο φύγει από την ομάδα σας ο κ. περιφερειάρχης θα μπορέσετε να την κρατήσετε ή θα αναγκαστείτε να αποχωρήσετε από το πρωτάθλημα της Γ εθνικής αν με το καλό ευοδωθούν οι κόποι σας και ανεβείτε; Μπορείτε να ρωτήσετε τους φιλάθλους του Εργοτέλη του Ολυμπιακού Βόλου και τόσων άλλων ιστορικών ομάδων που σταμάτησαν να ασχολούνται με το άθλημα του ποδοσφαίρου επειδή το ταμείο είναι αρνητικό  
¨