Δευτέρα 30 Μαΐου 2016

Βλάνταν Ίβιτς:Απέδειξε ότι υπάρχουν σεμνοί άνθρωποι και στο ποδόσφαιρο

Ίβιτς: «Τεράστια ευθύνη να είσαι προπονητής του ΠΑΟΚ»

Διαβάζω :Ο Ίβιτς ευχαρίστησε τους συμπατριώτες του για τις ευχές που του έστειλαν για τη νέα του θέση, ενώ χαρακτήρισε μεγάλη ευθύνη το να βρίσκεται στον πάγκο του ΠΑΟΚ. 

«Σας ευχαριστώ για τις ευχές... Είμαι πολύ χαρούμενος που μου δόθηκε η ευκαιρία. Είναι μεγάλη ευθύνη για μένα, επειδή δεν είναι και μικρό πράγμα να κάθεσαι στον πάγκο του ΠΑΟΚ, μια ομάδα που ήταν η τελευταία της ποδοσφαιρικής μου καριέρας και η αρχή μιας νέας, αυτής της προπονητικής. 

Ζω στην Θεσσαλονίκη, εδώ είναι η οικογένεια μου, η σύζυγός μου και οι κόρες μου. Είμαι πραγματικά χαρούμενος για την ευκαιρία και θα προσπαθήσω με όλες μου τις δυνάμεις να δικαιώσω τους ανθρώπους του συλλόγου γι΄αυτήν τους την ευκαιρία
», ανέφερε στις δηλώσεις του ο Ίβιτς
Σχολιάζει ο Νικηφόρος 
Όταν τα διάβασα αυτά σκέφτηκα πονηρός ο Σέρβος θέλει να κολακεύσει τους δυνατούς για να πάρει θέση μόνιμηξ στην πρώτη ομάδα Και διαπίστωσα το εγκληματικό μου λάθος όταν τον άκουσα να μιλάει μετά τον αγώνα Α Ε Κ -- Π Α Ο Κ  όταν κάποιος δημοσιογράφος πήγε να τον παραλληλίσει με το Σάντος 
Και απάντησε αμέσως λέγοντας " Ο Σάντος είναι πολύ μεγάλος προπονητής και είχα την σπάνια ευκαιρία να είμαι παίκτης του όταν ήταν προπονητής στον Π Α Ο Κ. Και τον ευχαριστώ γιατί μέσα στους παίκτες είχε εμπιστευθεί για να αγωνίζονται με την φανέλα του Π Α Ο Κ ήμουνα και εγώ "
Δεν γνωρίζω τι αξίζει ως προπονητής Αυτό που διαπιστώνω ότι είναι ένας; σεμνός άνθρωπος.