Σάββατο 28 Μαΐου 2016

Θα δημοσιεύω τα καλύτερα τραγούδια κατά την γνώμη μου και μικρό ιστορικό των συντελεστών

Το παλιό μου παλτό
Αποτέλεσμα εικόνας για Παλιο παλτό

Στίχοι Sunny Μπαλτζή

Μουσική Λάκης Παπαδόπουλος 
Το πρωτοτραγούδησε ο.
Χρήστος Δάντης



Έχω πέσει και κλαίω στο παλιό μου παλτό
που το είχα ξεχάσει στο πατάρι κλειστό
μες στις τσέπες του είχε ψιχουλάκια από σνακ
και στη φόδρα του θέση για τον δρόμο κονιάκ

Τόσες κρύες στιγμές στη καρδιά μου ζεστές
μέσα στο σινεμά και στους δρόμους μετά
μου `μαθε τα ταξίδια να αλητεύω εν ψυχρώ
να περνάω καλά και με χάλια καιρό
το παλιό μου παλτό

Κι έσβηνε το τσιγάρο στο υγρό πάνω χώμα
σ’ ένα υπόστεγο κάτσαμε και γίναμε λιώμα
και μια νύχτα τρελή σ’ ένα άδειο βαγόνι
μείναμε ως το πρωί και έξω έριχνε χιόνι

Πώς περάσαν τα χρόνια τι είναι αυτά που φορώ
ποιο σατέν ποιο μετάξι θα με βγάλει χορό
το παλιό μου παλτό το χαρίζω σε `σένα
να προσέχεις μικρή μου γιατί μοιάζει σ’ εμένα
γιατί μοιάζει σε `μένα

Κι έσβηνε το τσιγάρο στο υγρό πάνω χώμα
σ’ ένα υπόστεγο κάτσαμε και γίναμε λιώμα
το παλιό μου παλτό το χαρίζω σε `σένα
να προσέχεις μικρή μου γιατί μοιάζεις σ’ εμένα

Το τραγούδι σε VIDEO 


https://www.youtube.com/watch?v=YTGcIqaPyE8





Στιχουργός  Sunny ΜπαλτζήΗ γεννήθηκε στην Καβάλα. Από πολύ νεαρή ηλικία γράφει στίχους και ποίηση και ασχολείται με την μουσική. Σπούδασε σκηνοθεσία στηνΑθήνα και στο Λονδίνο όμως η αγάπη της για τη μουσική ήταν πιο ισχυρή τελικά, αυτό ήταν που ήθελε να κάνει από μικρή όπως δηλώνει εχοντας εναυσμα το γεγονός ότι είδε κάποτε σ' ένα σπίτι μια μπάντα (ήταν το συγκρότημα "κρίσις") να παιζει Doors. Σε ηλικία 15 ετών μετακομίζει στην Αθήνα και αρχίζει να σχηματίζει τις πρώτες δικές της μπάντες όπως τους Seven Days -που έπαιζαν κυρίως διασκευές ενώ άρχισε να μελοποιεί και δικά της τραγούδια- με αποκορύφωμα τους Santa Fila που άφησαν την δική τους σφραγίδα στο ελληνικό ροκ την δεκαετία του '90
Μουσική Λάκης ΠαπαδόπουλοςΓεννήθηκε στις 7 Δεκεμβρίου του 1948 στην Αθήνα. Είναι γνωστός και με το όνομα ο Λάκης με τα ψηλά ρεβέρ. Ξεκίνησε την καριέρα του στην δεκαετία του 60 με το συγκρότημα “Dragons”. Στη δισκογραφία εμφανίστηκε το 1981. Ο Λάκης Παπαδόπουλος αν και ανήκει στον ευρύτερο χώρο της Ροκ έχει δώσει πολλά τραγούδια σε καλλιτέχνες από τον χώρο της λαϊκής μουσικήςΤο πρωτοτραγούδησε ο.Χρήστος ΔάντηςΟ Χρήστος Βλαχάκης ( γεννήθηκε  στην Καισαριανή26 Σεπτεμβρίου 1966), γνωστός με το καλλιτεχνικό του ψευδώνυμο Χρήστος Δάντης, Έλληνας είναι τραγουδιστής, συνθέτης, στιχουργός και παραγωγός.
Το 1987 ο Χρήστος Δάντης έκανε φωνητικά στο δίσκο Μωρό μου Φάλτσο τουΜιχάλη Ρακιντζή. Το 1990 κυκλοφόρησε τον πρώτο του προσωπικό δίσκο με τίτλο "Δακτυλικά αποτυπώματα" σε μουσική και στίχους Γιάννη Καραλή, με τον οποίο συνεργάστηκε από τον πρώτο του δίσκο, μέχρι τον 5ο (1990 - 1995).
1990 Χρήστος Δάντης - Πωλίνα - Μιχάλης Ρακιντζής "Push ups" (ο Μιχάλης Ρακιντζής έπαιξε Drums στο κομμάτι αυτό σε μια προβολή και προώθηση του τραγουδιού σε τηλεοπτική εκπομπή)
Ακολούθησαν πολλοί άλλοι δίσκοι, σε ποπ-ροκ αλλά και λαϊκό ύφος: Αμαν1992, Άλα 1993, 4 1994, Τάμα 1995, Φωνή Βοώντος 1996, Τα Γιουσουφάκια1997, Live στο Κεντρί (με τον Κώστα Τουρνά)1998
Το 1999 κυκλοφορεί "Το παλιό μου παλτό", ένας δίσκος ο οποίος περιέχει συνεργασίες με αξιόλογους δημιουργούς της ελληνικής μουσικής. (Δήμητρα Γαλάνη, Κώστας Τουρνάς, Λάκης Παπαδόπουλος, Αντώνης Ανδρικάκης κ.ά.)