Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2017

Τάκης Χρηστακόπουλος : Ο Γκουρού της αθλούπολης :

   
Ο Κύριος Τάκης:Ένας εργάτης του ποδοσφαίρου με τριάντα χρόνια κοντά στα παιδιά και μέσα στους αγωνιστικούς χώρους που αγνοούσαμε την προσφορά του και την ύπαρξη του 


Δεν υπάρχουν μεγάλα πράγματα  Μόνο μικρά πράγματα με μεγάλη αγάπη 
                                            Μητέρα Τερέζα 





Αν τον ζητήσεις στην Αθλούπολη ως   Παναγιώτη Χρηστακόπουλο υπάρχει κίνδυνος να μη τον γνωρίζουν  γιατί όλοι εκεί τον ξέρουν ως κ. Τάκη Και όποιος έχει επιβληθεί με το μικρό του όνομα είναι κάτι πολύ σημαντικό 
Και αυτή ήταν και η αιτία που σήμερα σας τον παρουσιάζω και είχα την 
σπάνια ευκαιρία να μιλήσω μαζί του 
Όταν πήγα για πρώτη φορά στην Αθλούπολη για να δω το για του φίλου μου  Αλέκο τον Ορέστη να παίζει ποδόσφαιρο Και ήταν η ευκαιρία για να μάθω ότι εκεί κάπου στην Κορινθία δυο επιστήμονες ( απόφοιτοι των Τ Ε Φ Α Α ) έπαιξαν την ύπαρξη τους δημιουργώντας μια επιχείρηση και που την ονόμασαν Αθλούπολη 




 Που σημαίνει πόλη της άθλησης 
Και που αν δεν ήταν ο φίλος μου ο Αλέκος δεν θα την γνώριζα αν και είναι μια γενναία προσπάθεια των δυο συνεταίρων  Του Σταύρου Μπινιάρη και του Κώστα Μίσιο που δημιούργησαν έναν εκκλησιαστικό  ναό του αθλητισμού 
Γιατί στους ιερούς ναούς ψάλλονται ύμνοι και εδώ στην Αθλούπολη δημιουργώντας   σωστούς  πάνω απ όλα  νέους  ανθρώπους είναι κάτι το διαφορετικό που δεν μπορείς να το προσαρμόσεις με κάτι σύνηθες γι αυτό τα το χαρακτήρισα ναό του Αθλητισμού 
"
Και παρατηρώντας έναν προπονητή με τον τρόπο που γύμναζε τα παιδιά εντυπωσιάστηκα και ήθελα να μάθω το όνομα του Και ρώτησα τον φίλο μου για το όνομα του Και πριν προλάβει να μου το πει ο γιος του προηγήθηκε  και με τρόπο που έδειχνε μεγάλο σεβασμό πρόφερεον λένε Κύριο Τάκη"
Από την μια ο τρόπος που προπονούσε τα παιδιά και ο σεβασμός με τον οποίο είπε το όνομα του ο μικρός Ορέστης μου δημιούργησε την επιθυμία να τον γνωρίσω.
Και τώρα που τον γνώρισα θα ήμουν ευτυχής να μη γίνει η συνάντησης  Γιατί έβγαλα το συμπέρασμα πόσο αστείος είμαι όταν ισχυρίζομαι ότι είμαι ερασιτέχνης δημοσιογράφος και δεν ήξερα τον κ Τάκη




Αλλά θα μου πείτε ότι εγώ δεν ήξερα την Αθλούπολη που μαθαίνουν ποδόσφαιρο εκατόν πενήντα ( 150 ) παιδιά ετησίως  και πολλοί παλαίμαχοι παίζουν για να βρίσκονται σε κατάσταση ενέργειας και θα σταθούμε στον κ. Τάκη; Και όμως του αξίζει και με το παραπάνω όπως και μόνοι θα διαπιστώσετε
Και ποιος είναι ο κ, Τάκης πρέπει να μάθετε γιατί είμαι  υποχρεωμένος να σας τον γνωρίσω για να καταλάβετε και εσείς πως ορισμένοι άνθρωποι έχουν ταχθεί να υπηρετούν τα νιάτα και μόνο αυτά 
Είναι απόφοιτος των Τ Ε Φ Α Α και υπηρετεί στο Δημοτικό σχολείο των Αγίων Θεοδώρων και με γυναίκα δασκάλα και κόρη δασκάλα και δυο γιους απόφοιτους του Πολυτεχνείου 
Μπροστά μας έχουμε ένα υποδειγματικό οικογενειάρχη και έναν που ασχολείται με τα παιδιά από το 1987 και εφέτος κλείνει τα τριάντα χρόνια με αποτέλεσμά ο Σταύρος Μπινιάρης να τον ονομάσει Γκουρού της Αθλούπολης Και ο συνέταιρος του Κώστας Μίσθιος μου είπε δεν μπορώ να τον χαρακτηρίσω γιατί δεν υπάρχει όμοια περίπτωση 
Και γι αυτούς που δεν ξέρουν  τι σημαίνει η λέξεις Γκουρού  τους γνωρίζω ότι είναι κάθε πρόσωπο σ ένα χώρο που ασκεί καθοριστική επίδραση 
Ο τίτλος αυτός είναι νομίζω  ο πλέον επιτυχημένος και  που υποχρεώνει  όλους μας που ασχολούμεθα με την ενημέρωση του κόσμου είτε επαγγελματικά είτε ερασιτεχνικά να  του να ζητήσουμε γονυπετώς συγνώμη  
Και με αριθμούς  θα κάνω την θέση μας πιο δύσκολη γιατί ο Γκουρού της Αθλούπολης κάθε σαιζόν προπονεί εξήντα  ( 60 ) παιδιά και τα οποία επί 
τριάντα χρόνια θα έχουμε χίλιους οκτακόσιους παίκτες ( 1800) που έχουν περάσει από τα χέρια του 
Αυτοί ανήκουν σε μια πενταμελή οικογένεια κατά μέσω όρο μας κάνουν ογδόντα χιλιάδες ( 80.000 ) που γνωρίζουν άμεσα τον κ.Τάκη και όμως κανένας δεν ενδιαφέρθηκε να γράψει πέντε κουβέντες για έναν άνθρωπο που τόσα πολλά έχει προσφέρει στα νιάτα 




Η Ακαδημία Αθηνών που μοιράζει τα βραβεία με την οκά πότε αλήθειά θα φτάσει να βραβεύσει έναν άνθρωπο που επί τριάντα χρόνια παίρνει ένα παιδί από το βυζί της μάνας του για να το μάθει να γίνει ένας αθλητής σωστός Γιατί ο κ. Τάκης προπονεί και τα παιδιά του νηπίου
Αλλά και  η Ένωσης  Ποδοσφαιρικών Σωματείων Κορινθίας ενώ βραβεύει δεκάδες ένα βραβείο δεν βρέθηκε γι έναν άνθρωπο που σκοπό της ζωής του έχει την άθληση του παιδιού.
Νικηφόρος:Πλησιάσαμε με δέος έναν άνθρωπο που τον καμαρώνουμε και τον ρωτάμε γιατί τόσα χρόνια δεν γνωρίζει κανένας αυτή την τεράστια προσφορά του 
Κύριος Τάκης : Γιατί ποτέ μου δεν ενδιαφέρθηκα για την δικά μου προβολή και την οποία και θεωρώ και χωρίς καμία αξία Και δέχτηκα να μιλήσουμε μαζί γιατί με τρόπο ευγενικό μου το ζητήσατε Η αγάπη μου για το παιδί μου έδωσε το κουράγιο να ασχολούμαι μαζί τους  μαθαίνοντας τους όχι μόνο να παίζουν ποδόσφαιρο αλλά και να μάχονται με σωστό τρόπο για την κατάκτηση της νίκης αλλά και δεν είναι καταστροφή και η ισοπαλία αλλά και η ήττα.
Και για μένα η μεγαλύτερη αμοιβή που ακόμα μου κάνουν και  βουρκώνουντα μάτια  είναι όταν βλέπω τα παιδιά μου που τα  δέχτηκα πέντε ( 5 ) ετών και σήμερα να είναι τριάντα πέντε ( 35) και οι περισσότεροι και οικογενειάρχες  Το χαίρεται κ. Τάκη για μένα αξίζει πολλά και δικαιολογημένα γιατί σ αυτόν τον χαιρετισμό βλέπω την ζωή μου Και νομίζω ότι έχω απόλυτο δίκιο 
Νικηφόρος :Ποια η γνώμη σας για τις Ακαδημίες που έχουν φυτρώσει περισσότερες και από τα άγρια  χόρτα 
 Κύριος Τάκης :: Τις πολλές Ακαδημίες στο νομό μας τις θεωρώ ευλογία αρκεί να υπάρχουν οι προϋποθέσεις Γιατί η ευθύνη που έχεις όταν προπονείς παιδιά είναι τεράστια Και δεν συμφωνώ με τους μαθητές του δημοτικού που δοκιμάζονται από ομάδες των Αθηνών γιατί το παιδί δεν ζει την ηλικία του μαζί με το σπίτι του και τους γονείς Και είναι υποχρεωμένο να τρώει τις ώρες του μέσα στα αυτοκίνητα και στα φροντιστήρια ξένων γλωσσών 
Επίσης μια Ακαδημία πρέπει να ενδιαφέρεται για την πρόοδο των μαθητών στο σχολείο τους Γι αυτό και έχω επαφή με τους γονείς γιατί το ποδόσφαιρο δεν ΄πρέπει να έχει ως στόχο να χαλάμε μαθητές αλλά να τους φτιάχνουμε 
Νικηφόρος :Έχετε διώξει ποτέ κανένα παιδί από την προπόνηση ;  
 Κύριος Τάκης :: Ποτέ Το παιδί όταν το διώξεις από τη γήπεδο είναι όχι λάθος αλλά έγκλημα Γιατί  αν κάνει κάτι πρέπει να το διορθώσεις Αν το διώξεις τον καταστρέφεις και δεν είναι αυτή η αποστολή μου Δεν είμαι προπονητής ποδοσφαιρικής ομάδας αλλά παιδικής που η ψυχούλα τους είναι πολύ ευαίσθητη και κανένας δεν έχει δικαίωμα να την πληγώνει
Νικηφόρος : Θα συνεχίσετε ακόμα να προπονείτε τα παιδιά σας 
 Κύριος Τάκης ::Είμαι πενήντα οκτώ ( 58 ) ετών και πιστεύω ότι έχω την δύναμη ακόμα να συνεχίσω Μα θέλω να φύγω όρθιος από τα γήπεδα   
Νικηφόρος :Κύριε Τάκη ευχαριστώ για τον χρόνο που διαθέσατε για μένα Και ήθελα να ζητήσω συγνώμη γιατί δεν σας γνώριζα
 Κύριος Τάκης ::Δεν έκανα κάτι που έπρεπε να με γνωρίζετε Και εσείς είσαστε γνωστός σε πολλούς αλλά εγώ δεν σας ήξερα  Γιατί να σας ζητήσω συγνώμη γι αυτή την άγνοια μου 
Νικηφόρος: Μα εγώ δεν φτιάχνω απολύτως τίποτα ενώ εσείς παιδικές ψυχές και αυτό το θεωρώ μέγιστο Τέλος σας ευχαριστώ και επιμένω να σας ζητάω συγνώμη και εύχομαι να είσαστε γερός για να συνεχίσετε