Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2017

Παντελωνάτε όλους μπορείς να τους παραμυθιάζεις εκτός από το Νικηφόρο που είναι πιο σωστός από την αφεντιά σου

Ο Παντελωνάτος γιατί έδωσε ελεύθερη μεταγραφή στον ... για σοβαρούς επαγγελματικούς λόγους ενώ γνώριζε ότι όλα αυτά  τα έλεγε πολύ παλιά η Θεία Λένα για τα μικρά παιδιά


Και ο μεν Πάρης  Σπυρόπουλος είναι επαγγελματίας ποδοσφαιριστής και μπορεί να γράψει ότι θέλει Βέβαια αυτό από εμένα δεν πέρασε γιατί δεν μπορούσε να γίνει πιστευτώ  το παραμύθι που είναι για πολύ μικρά παιδιά 

Έγραψα



Ένας πολύ καλός ποδοσφαιριστής αποχωρεί από την ομάδα του Ιστορικού Π Α Σ Κόρινθος αλλά όχι από το ποδόσφαιρο 
                                      Αποτέλεσμα εικόνας για Πάρης Σπυρόπουλος Ποδοσφαιριστής
Διαβάζω:
«Για σοβαρούς επαγγελματικούς λόγους και μόνο, ζήτησα από τη διοίκηση της Κορίνθου να αποχωρήσω, όπου και έκανε αποδεκτό το αίτημά μου!
Εύχομαι η ομάδα να πετύχει τους στόχους που έχει βάλει απ την αρχή της χρονιάς (πρωτάθλημα και κύπελλο), γιατί βρίσκεται πολύ κοντά και στους δύο!
Ευχαριστώ πολύ τη διοίκηση, τους συμπαίκτες μου, τον κόσμο και τον προπονητή μου Γιάννη Βασιλόπουλο για την άψογη συνεργασία που είχαμε».

Ο Νικηφόρος  Σχολιάζει 

Επειδή ξέρουμε να διαβάζουμε αυτή μου μυρίζει Αγαπητέ Πάρη όταν για λόγους σοβαρούς και στην ηλικία που βρίσκεσαι δεν γράφουμε ζήτησα από την διοίκηση να αποχωρήσω αλλά δηλώνω ότι αποχωρώ από το ποδόσφαιρο.μετά από μια μεγάλη πορεία που είχα. Και επειδή δεν μασάω το λόγια μουν ερωτώ΄χωρίς καμία περιστροφή Με την αποχώρηση πήρες και την ελεύθερη σου μεταγραφή ;Και αν αυτό συμβαίνει μάλλον υπάρχει κάποιος συμψηφισμός Και μια φορά με διέψευσες θα ήθελα να γίνουν δυο Βλέπεις έχουμε μια πείρα αρκετών ετών.

Και συνεχίζει  τον Σχολιασμό ο Νικηφόρος 

Και δεν μύριζε αλλά σκυλοβρομούσε από χιλιόμετρα μακριά. Και πριν λαλήσει κανένας βγήκε ότι ο Πάρης πήγε στο Σπαθοβούνι  και τα ευχαριστήρια ήταν γιαλαντζί για ρίξει στάχτη στα μάτια των αφελών Και επειδή εγώ δεν είμαι αφελής τα έγραψα όλα αυτά 
Και έπεσε φως και πλημμύρισε το μαύρο σκοτάδι και οι επαγγελματικοί λόγοι ήταν μια μεταγραφή στο Σπαθοβούνι Το οποίο και αυτό το είχα προβλέψει και έγραφα 
Γιατί οι αρμόδιοι νταλαβερητζήδες έχουν σχέση μόνο  με Σπαθιά....ορεινά 
Γνωρίζω να διαβάζω ένα κείμενο πότε λέει ψέματα  και πότε αλήθεια 
Και τώρα πρέπει να βγει ο Παντελωνάτος και να μας πει και ιδίως σ αυτούς που γράφουν ότι είμαι ρουφιάνος και πούστης Και που βρίζουν την μάνα μου 
Για ποιο λόγο έδωσε τον αρχηγό της ομάδας ενώ διεκδικεί η ομάδα του το πρωτάθλημα 
Ο Νικηφόρος είναι εχθρός του ιστορικού Π Α Σ Κόρινθο;Εσύ ο Παντελωνάτος που είσαι πρόεδρος σύμβουλος και προπονητής του ιστορικού τι έχεις να πεις;
Το να γράφουν τόσα ψέματα και να συνεχίζουν να διοικούν τον Ιστορικό αυτό σημαίνει ότι το ποδόσφαιρο εδώ στην Κορινθία διοικείται από ανθρώπους που το ψέμα αποτελεί μέρος της διοίκησης τους Και όλα αυτά τα θεωρούν φυσιολογικά.