Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2017

Ο Λουντέμης μας λέει ότι η πιο σύντομη ιστορία είναι αυτή τον δειλών


                                       Αποτέλεσμα εικόνας για δειλός άνθρωπος


Evans Under Εχεις χάσει κάθε μέτρο πραγματικα 
Δεν ξερεις που σου πάνε τα 4 
Νομίζεις οτι με ξερεις και οτι καταλαβες ποιος ειμαι 

Αλλα μην σου πω τι ξερεις 
Κόψε τα φάρμακα που παίρνεις γιατί σου δημιουργούν παραισθήσεις και βλέπεις δράκους και φαντάσματα   



Σχολιασμός μαζί με απάντηση του Νικηφόρου 


Χέσαιτο γαρ ει μαχαίσετο.
μτφρ: έτσι και μαχότανε σίγουρα θα χεζότανε

Πρώτη φορά στη ζωή μου συνάντησα  τόση μεγάλη θρασύτητα που να σου γράφει ένας που κάνει τον κριτικό και θέλει να κάνει ότι ξεχωρίζει γιατί είναι κάτι το διαφορετικό και να θεωρεί ότι εγώ παίρνω φάρμακα και βλέπω φαντάσματα ενώ αυτός τα κάνει επάνω του και δεν τολμά να πει το όνομά του Και για την δειλία του αυτή να είναι και υπερήφανος Και εγώ τον παραπέμπω στον Αριστοφάνη 
Πρόσεξε γιατί οι φίλοι σου δεν σου είναι πιστοί και σε καρφώνουν Και εγώ μαζεύω όλα αυτά που γράφεις και την κατάλληλη στιγμή θα παρουσιασθώ με το όνομα σου και την διεύθυνση σου και τότε είμαι βέβαιος ότι θα υλοποιήσεις τα λόγια του Αρχαίου Αριστοφάνη Και έτσι είναι ανάγκη να έχεις αναπληρωματικό βρακάκι μαζί σου γιατί πότε θα εμφανιστώ είναι άγνωστο. Γιατί θέλω να διαβάζω αυτά που γράφεις επειδή  βλέπω την δειλία σου και διασκεδάζω  
Γιατί είσαι χέστης και προσπαθείς να δείξεις ότι είσαι γενναίος και μου δίνεις το δικαίωμα να σε χαρακτηρίσω μετά απ όλα αυτά που έχεις ότι είσαι ένας χέστης γελοίος