Τετάρτη 17 Μαΐου 2017

Κύριε Γ@Μ@Ω θα σε απαντώ μια και κανένας δεν το κάνει.

Επιτέλους   ο κ. Γ@Μ@Ω παρουσίασε τον χαρακτηρισμό που ο ίδιος έδωσε στο εαυτό του και επειδή  εγώ ο Νικηφόρος  δεν τον φοβάμαι ευθέως του απαντώ σ αυτά που γράφει στο μπλοκ του               

                                Φωτογραφία του ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ.

Αυτός ο άνθρωπος σήμερα χωρίς να έχει ψηφισθεί από κανέναν επειδή έχει θράσος διοικεί την ομάδα του Π Α Σ Κόρινθος χωρίς να γνωρίζουμε ποιος είναι ο
πρόεδρος μετά την παραίτηση του παλαιού προέδρου  Και όταν στο γήπεδο του Ζευγολατιού στον αγώνα για το τελικό του κυπέλλου Κορινθίας τον ρώτησα επιτέλους ποιος είσαι έσκυψε στο αυτί μου και μου είπε 'Είμαι ο κ. Γ@Μ@Ω 
Και με το ύφος που τον διακρίνει μου πέταξε ότι μετά την λήξη με περιμένει στην πόρτα 
Που σήμαινε ότι σε φοβερίζω για να αναδιπλωθείς και να το κλείσεις Μα δεν με γνώριζες και έχεις απόλυτο δίκιο γιατί νόμισες ότι μόλις σε είδα θα τα έκανα επάνω μου. Μάθε λοιπόν ούτε εσύ ούτε και η παρέα σου μου προκαλείτε φόβο αλλά μόνο γέλια  Αυτό δε το "Μη ανησυχείτε θα γαμηθείτε' φανερώνει  το επίπεδο δαπέδου που έχεις οδηγήσει την ιστορική ομάδα 
Και συνεχίζεις με περισσότερη θρασύτητα 
                             Φωτογραφία του ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ.

Ποιος σου παίζει πισώπλατα  κ. Γ@Μ@Ω αφού αυτό το είδος του παιχνιδιού το ξέρεις τόσο καλά που κανένας δεν μπορεί να σε αντιμετωπίσει Εκτός από τον Νικηφόρο 
Καθαρά και ξάστερα δεν είπε ο κ. Πισιμίσης ότι έδωσε χρήματα στον Π Α Σ Κόρινθος  αυτός και η παρέα του και δεν πήγαν σε καλά χέρια . Το είπε στην τηλεόραση και εσύ δεν απάντησες Θεωρείς αυτό πισώπλατο παίξιμο Εγώ μάλλον από πλευράς επειδη είχες λερωμένη την φωλιά άκρα του τάφου σιωπή ήταν η απάντηση Πισώπλατο χτύπημα σημαίνει ύπουλο και σ αυτό είσαι άπαιχτος

Δημοσίευσα το πόρισμα του χημείου του κράτους και δεν τόλμησες να βήξεις. Είναι πισώπλατο χτύπημα αυτό 

Σκηνοθέτησες άψογα τον αγώνα Π Α Σ Κόρινθος --- Πέλοπας Κιάτου. Μήπως και αυτό είναι πισώπλατο  χτύπημα 

Όταν ρωτάμε ποιος είναι ο πρόεδρος του Π Α Σ μετά την παραίτηση του εκλεγμένου με διαδικασίες νόμιμες του προέδρου. Και αυτό είναι πισώπλατο χτύπημα; 

Πάρε την παρέα σου και πήγαινε σε άλλη παραλία να παίξεις με τα κουβαδάκια σου.Προκαλείς γέλια .