Παρασκευή 26 Μαΐου 2017

Μιχάλη Τσιχριτζή δεν πιάνει η λάσπη στον Στάθη Γκουρβέλου.

Οι αριβίστες δεν μπορούν να κάνουν προβοκάτσια γιατί ο κόσμος τους ξέρει και δεν τους πιστεύει. 


Φίλος μου με πήρε στο τηλέφωνο και μου είπε ότι "

Ήρθε στο μαγαζί μου άνθρωπος που δεν έχει σχέση με το ποδόσφαιρο και μου είπε ότι ο Σαββίδης έχει διαθέσει 150.000 ευρώ για να πάρει την ένωση." 
Και κάποιος άλλος για να δικαιολογήσει την παρουσία του δίπλα στον Τσιχριτζή μου είπε πολλά τα ευρώ με τον γιατρό. Βέβαια τον δικαιολογούσα γιατί είχε κατεβάσει μερικά ποτηράκια παραπάνω 
Αλλά έρχεται η επίσκεψης του ανθρώπου στο μαγαζί του φίλου και δένει την προβοκάτσια που όμως από μακριά κραυγάζει γιατί αυτοί που πάνε να την περάσουν είναι γνωστοί στην ποδοσφαιρική πιάτσα και δεν γίνονται πιστευτοί 
Και πως να γίνεις πιστευτός αφού η κοινωνία μας είναι μικρή και γνωριζόμαστε μεταξύ μας. Είμαι με τον Γκουρβέλο γιατί αποτελεί εγγύηση ότι θα αλλάξει το Κορινθιακό ποδόσφαιρο και θα του δώσει και πάλι την λάμψη που πάντα είχε και την έχασε επί ημερών του απερίγραπτου εικονικού.
Και δίνουμε μια συμβουλή σ αυτούς που θέλουν να συνεχίσουν να έχουν το ποδόσφαιρο σε αποσύνθεση 
Ο γιατρός μια ζωή υπηρετεί το άθλημα και ποτέ δεν έζησε απ αυτό.Ενώ αυτό δεν μπορούν να το ισχυριστούν πολλοί που βρίσκονται στην άλλη πλευρά του λόφου.