Τετάρτη 31 Μαΐου 2017

Στάθης Γκουρβέλος Ένας ηγέτης που με εντυπωσίασε η σεμνότητα του ίδιο των ανθρώπων που ξεχωρίζουν

Όποιος είναι πραγματικά  καλός ποτέ δεν είναι δυστυχισμένος Όποιος είναι πραγματικά σοφός ποτέ δεν αμφιβάλλει Όποιος είναι πραγματικά γενναίος ποτέ δεν φοβάται


Αποτέλεσμα εικόνας για στάθησ γκουρβέλοσ γιατρόσ

Με τον Στάθη Γκουρβέλο από την έναρξη της ερασιτεχνικής ( ποτέ δεν πληρώθηκα για τις υπηρεσίες που προσέφερα) δημοσιογραφίας είχα μια κόντρα
γιατι αν και ήταν μέλος του Δ Σ της Ένωσης συνέχιζε να παίζει ποδόσφαιρο και να συμμετέχει σε αγώνες πρωταθλήματος. Και αυτό ήταν αντικανονικό γιατί ήταν και ελεγχόμενος από τον ίδιο 
Τον έβγαλα μια φορά στην τηλεόραση και εντυπωσιάστηκα. Αλλά ήθελα να τον συναντήσω  για να μπορέσω να τον γνωρίσω καλύτερα. 
Και του ζήτησα ένα ραντεβού  μετά από την εργασία του. Και ομολογώ ότι θα ήθελα να μη τον συναντούσα γιατί έπαθα πλάκα ζωής εγώ που έχω μιλήσει με πολλούς από πολύ χαμηλά ευρισκόμενους μέσα στην κοινωνία χωρίς να φταίνε αυτοί μέχρι και με ανθρώπους ευρισκομένους στην κορυφή της πυραμίδας της κοινωνίας. 
Τώρα ίσως κάποιος να με ρωτήσει ποιος είσαι εσύ που τους βάζεις βαθμίδες  τους ανθρώπους Και του απαντώ επειδή γράφω εγώ τις δικές μου απόψεις. 
Ο Στάθης Γκουβέλος δεν μπαίνει σε καλούπια για να τον κατατάξεις. Είναι μια τεράστια προσωπικότητα που θα μπορούσε να υπηρετήσει αυτή την χώρα από όποιο πόστο ήθελε. Έχει άποψη την οποία στηρίζει και δεν την πετάει για να εντυπωσιάσει. Μιλήσαμε για το ποδόσφαιρο και εκεί κατάλαβα ότι μόνο αυτός θα μπορέσει να δώσει την  χαμένη του αξιοπρέπεια στο Κορινθιακό ποδόσφαιρο. 
Γι αυτό πρέπει να τον μάθουν οι παράγοντες μόνο όταν έρθουν σ επαφή μαζί του. Είναι το πρόσωπο του το ακαταμάχητο όπλο της αλλαγής 
Πιστεύω ότι η επιτροπή που συντονίζει τον αγώνα να μη πετάξουν την ιδέα μου αλλά να την υλοποιήσει. Δεν υπολογίζω την στάση που κρατούν απέναντί μου γιατί αυτό που εμένα με ενδιαφέρει να φύγει από το ποδόσφαιρο ο Μιχάλης Τσιχριτζής που έχει οδηγήσει το Κορινθιακό ποδόσφαιρο στα τάρταρα της ανυποληψίας. 
Τώρα είναι η ώρα της μάχης που δεν χωράνε κριτικές γι αυτά που κάνουν κάποιοι εις βάρος μου. Θέλουν δεν θέλουν είμαι ο μόνος που τολμώ να σχολιάσω. ενώ οι άλλοι γράφουν μόνο τα δελτία. 
Στόχος λοιπόν αυτών που νομίζουν ότι έχουν δύναμη πρέπει να καταλάβουν ότι την νίκη θα την δώσει μόνο ο Στάθης Γκουρβέλος