Κυριακή 14 Μαΐου 2017

Αναστασίου: «Ήμουν σαν πατέρας για τον Ιμπραΐμοβιτς»

Αναστασίου: «Ήμουν σαν πατέρας για τον Ιμπραΐμοβιτς»
O Γιάννης Αναστασίου μίλησε για τον Ζλάταν Ιμπραίμοβιτς και την φιλία τους,
αποκαλύπτοντας πως είχε συμβουλεύσει τον Σουηδό επιθετικό όταν αγωνιζόταν στον Άγιαξ να αποδεχθεί την πρόταση της Γιουβέντους.
«Ο Ζλάταν εγκατέλειψε την Βοσνία με τους γονείς του όταν ήταν παιδί με προορισμό την Σουηδία. Έπρεπε να συνηθίσει σε ένα εντελώς διαφορετικό περιβάλλον σε μια τόσο μικρή ηλικία. Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε πως και οι ποδοσφαιριστές είναι άνθρωποι», τόνισε αρχικά ο Έλληνας τεχνικός και πρόσθεσε:
«Για τον Ζλάταν ήμουν κάτι σαν πατρική φιγούρα και όχι μόνο συμπαίκτης. Όταν του έγινε η πρόταση από την Γιουβέντους μου τηλεφώνησε και φάγαμε μαζί.
Ζήτησε την συμβουλή μου και του είπα: Αν θέλεις τη γνώμη μου, είναι ώρα για να κάνεις το επόμενο βήμα.
Θέλεις να είσαι εδώ ο καλύτερος ή να δείξεις πως μπορείς να γίνεις ο κορυφαίος όλων;
Στην πρώτη του χρονιά στην Παρί Σεν Ζερμέν τον συνάντησα ξανά. Μαζί με τον Μάξγουελ μου κανόνισαν να παρακολουθήσω τον τρόπο δουλειάς του Αντσελότι στην Παρί Σεν Ζερμέν».