Πέμπτη 11 Ιουλίου 2019

Αντιδήμαρχε Παντελέων αποδείξετε ότι είσαστε ανεξάρτητη φωνή του Δήμου.

   Καλύτερα να είσαι μόνος παρά με κακή παρέα.

Dr. Thomas Fuller, 1654-1734, Άγγλος γιατρός & γνωμικογράφος                   

                                          Αποτέλεσμα εικόνας για Κωνσταντίνος Παντελέων αντιδήμαρχος
Επειδή κ. Αντιδήμαρχε σε θεωρώ μέσα στο δημοτικό συμβούλιο μια φωνή που
μπορεί να είναι ανεξάρτητη αν και δεν απαντήσατε όταν έθεσα το μεγάλο θέμα του μονόδρομου στην παραλία.
Τώρα επανέρχομαι για ένα άλλο θέμα το οποίο θεωρώ  τεράστιο και με δημοσιεύματα μου έχω κάνει ερωτήματα και δεν έχω τύχει καμία απάντηση. 
Επανέρχομαι και ερωτώ εσάς κ. Αντιδήμαρχε και σας ερωτώ
Πόσο κόστισε η αγορά του ποταμού που έγινε το νέο νεκροταφείο Επίσης πόσο κόστισε η μετατροπή της κοίτης την οποία χαρακτήρισε ο φίλος μου ο Παναγιώτης ...ντροπή 
Και πόσα ξόδεψε ο δήμος για να γίνει αυτή η εκτροπή που έκανε το ποτάμι χωράφι  Και έτσι ένας ακατάλληλος χώρος έγινε νεκροταφείο 
Αιτούμαι κ. Αντιδήμαρχε την σύμβαση της αγοράς του χωράφι ποταμός Αν υπήρχε σύμφωνη γνώμη της τεχνικής υπηρεσίας για την αγορά  Επίσης πόσα κόστισε η εκτροπή του ποταμού 
Σας γνωρίζω αν μέσα σ ένα ( 1 ) μήνα  δεν έχω λεπτομερή απάντηση θα απευθυνθώ στα ανώτερα από εσάς όργανα τα οποία θα είναι διοικητικά αλλά και νομικά 
Νικηφόρος 
Λουτράκι 12 Ιουλίου 2019