Σάββατο 13 Ιουλίου 2019

Γύρισε σελίδα, Ναπολιτάνος ο Κώστας Μανωλάς που τον είχαν απορρίψει στην Α Ε Κ

Ο Κώστας Μανωλάς είναι με κάθε επισημότητα παίκτης της Νάπολι, αφού πέρασε τις ιατρικές εξετάσεις και υπέγραψε το νέο του συμβόλαιο
ΤοΒΗΜΑ Team
Γύρισε σελίδα, Ναπολιτάνος ο Κώστας Μανωλάς | tovima.gr
Μετά από πέντε χρόνια στην Αιώνια Πόλη, ο 28χρονος Έλληνας διεθνής στόπερ Κώστας Μανωλάς μετακόμισε στον ιταλικό νότο και υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας με τη Νάπολι!
Ο Κώστας Μανωλάς κόστισε 36 εκατ. ευρώ στους Παρτενοπέι, ενώ θα αμείβεται με 4.5 εκατ. ευρώ τον χρόνο.
Σήμερα Σάββατο (13/7) ο διεθνής στόπερ αφού πέρασε με επιτυχία τα ιατρικά τεστ στην κλινική Villa Stuart, ανακοινώθηκε κι επίσημα από τη Νάπολι.
Σχολιάζει ο Νικηφόρος 
Όταν ο μέγιστος  Στέλιος Μανωλάς  ( ο Καπτάν-Μιχάλης που έτσι τον χαρακτηρίζω στο βιβλίο μου Μαρτυρίες ) πήγε τον Κώστα στην Α Ε Κ τον έκοψε ένας πολύ μεγάλος παίκτης που είχε τις Ακαδημίες ( από σεβασμό για τις υπηρεσίες που προσέφερε στην ομάδα μας ) δεν γράφω το όνομα του. Μα εδώ είναι το μυστικό Δεν απέρριψαν τον Κώστα αλλά τον Στέλιο που ακόμα και τώρα οι νάνοι σε ηθικό ανάστημα τον ζηλεύουν μια και πουθενά δεν μπόρεσαν να τον φτάσουν. Και ο Θεός αδίκησε την Ελλάδα που μας τον έστειλε υπό μορφή ποδοσφαιριστή και δεν μας τον έστελνε ως επιστήμονα. Μετά την απόρριψη ο Στέλιος πήρε τον απορριφθέντα Κωστάκη και τον πήγε στον προπονητή Αλέξη Τσώλη ( που τότε προπονούσε τον Θρασύβουλο ) που  αμέσως τον έβαλε στην πρώτη ομάδα. Δηλαδή αν δεν ήταν ο Στέλιος και ο Αλέξης ο παίκτης που σήμερα παίρνει 4,5 εκατομμύρια τον χρόνο θα ήταν στα αζήτητα. 
Κάποτε ρώτησαν το Γεώργιο Παπανδρέου το Γέρο της Δημοκρατίας γιατί έχει πάθος με τις υποτροφίες και είπε το παρακάτω σοφό " ΄Όταν πήγαινα στο δημοτικό στο χωριό μου το Καλέτζι είμαστε δυο καλοί μαθητές εγώ και ένας άλλος που ήταν λίγο καλύτερος από εμένα. Μόλις τελείωσα το Δημοτικό ο πατέρας μου παπάς μετατέθηκε στην Πάτρα και συνέχισα . Ο πατέρας του άλλου ήταν γεωργός και έμεινε στο χωριό και χάθηκε Το χαμό αυτόν δεν ξεχνώ και γι αυτό είμαι παθιασμένος με τις υποτροφίες. 
Γι αυτό και εγώ είμαι παθιασμένος με τα τεράστια ταλέντα  τα ποδοσφαιρικά που χάνονται στην Κορινθία.  Και τα βρίσκω τώρα και τα μαλώνω Και αυτός που έχει ακούσει τόσα πολλά είναι ο πατέρας Αράπογλου που δεν μπόρεσε να δει έναν από τους τρεις γιους του να φορέσει την φανέλα μιας μεγάλης ομάδας 
Μπορεί να βγάζω σπυράκια όταν ακούω να λέει ο Κωστάκης ότι είναι Ολυμπιακός αλλά εν μέρει τον δικαιολογώ.