Δευτέρα 22 Ιουλίου 2019

Νικηφόρος : Υπάρχουν και πλούσιοι ικανοί και φτωχοί για λύπηση

   Βλέπουμε τους αετούς να πετούν ψηλά 

μόνοι τους, ενώ τα πρόβατα μαζεύονται 

σε κοπάδι.

Philip Sidney, 1554-1586, Άγγλος ποιητής & αυλικός                           

                      Αποτέλεσμα εικόνας για Κώστας Παντελέων αντιδήμαρχος



Άκουγα  για κάποιο Κώστα Παντελέου και μόνο η φήμη του έφταναν στ αυτιά μου. Και η μία ήταν πολύ δύσκολη να την αντιμετωπίσεις Είναι αυτή του πλουσίου. Βέβαια κανένας πλούσιος δεν έχει ικανότητες Και εμπόδιο σ αυτό μπαίνει το χρήμα. Γιατί κανένας φτωχός δεν μπορεί να ξεπεράσει το χάσμα που τον χωρίζει από του πλούσιο. Ρώτησα μερικούς για να μου πουν την γνώμη τους και όλοι τον χαρακτήριζαν ... κουτό. 
Μια μέρα βρέθηκα στο μαγαζί του Μαρσέλλου ( που τώρα έχει κλείσει ) και σε μια παρέα ήταν και ο χαζός Παντελέων και μιλούσε με την παρέα του Τα τραπέζια ήταν πλάι - πλάι και άκουγα τα θέματα που ασχολιόντουσαν και διαπίστωσα ότι ο χαζός και ανίκανος ήταν ο πιο σωστός. Μπήκα στην παρέα και είπα στον πλούσιο  Παντελέων ότι έχει φήμη χαζού. Ενώ εγώ τον θεωρώ αρκετά έξυπνο. Αυτά δεν τα γράφω για πρώτη φορά. Και δεν έχω καμία εξάρτηση και από κανέναν.Και ας βγει ένας  να μου τα δώσει γραπτά αυτά που λέει στις ρούγες και στις στράτες Και δίνω τον λόγο μου ότι θα τα δημοσιεύσω. Μα έχετε μάθει να τα λέτε  μόνοι σας γιατί είσαστε δειλοί 

Δήμαρχε Γιώργο Γκιώνη 

Δεν σε ψήφισα ποτέ αλλά αυτό δεν με εμποδίζει να γράψω ότι είσαι τυχερός που έχεις συνεργάτες τον Σωτήρη Πέρρα και τον Σπύρο Ράτη. Και έρχεται να κλείσει τον κύκλο ο πλούσιος ( πολλοί το θεωρούν αμάρτημα ) Κωνσταντίνος Παντελέων Μη την πάθεις όπως με την Νταίζη Παπακωνσταντίνου που την απομάκρυνες  από κοντά σου και έχασες τα αυγά ...και την Δημαρχία. 
Συνεργάτες σαν αυτούς τους τρεις δεν θα μπορέσεις να βρεις όσο και να ψάξεις.