Τετάρτη 16 Ιουνίου 2021

Η διοικούσα επιτροπή του Ατρόμητου χιλιομοδίου ρίχνει μπαλωτιές μόνο σε ζώο-πανηγύρια

 

Μιχάλης Τσιχριτζής Το κράτος είμαι εγώ που ενώ παρανομώ με συγχαίρουν 

Το κράτος είμαι εγώ.


"L’ etat c’est moi"



Έχω ασχοληθεί με τον Ατρόμητο Χιλιομοδιου τόσο πολύ και επομένως έχω το δικαίωμα να συνεχίζω να γράφω. Και το πρώτο ερώτημα μου  μου βγαίνει χωρίς καμία προσπάθεια.  Ποιοι κρύβονται πίσω από την δήθεν αβανταδόρικη ταμπέλα Διοικούσα επιτροπή. Ένα σωματείο δεν μπορεί να διοικείται Ανώνυμα Και αυτό είναι έργο της διοργανώτριας που εδώ είναι η Ένωσης του Μιχάλη Τσιχριτζή που διοικεί όπως αυτός νομίζει και έχει γράψει κανονισμούς και το Σύνταγμα των Ελλήνων που ορίζει ότι όλοι οι Έλληνες είμαστε ίσοι απέναντί του  του νομου.

Και εδώ μπαίνει το ερώτημα Όταν ο Λουδοβίκος 14 της οδού Νοταρά 48 έχει εξαφανίσει αυτή την περιττή πολυτέλεια ( νόμο ) δεν μπορεί να διεκδικήσει την προνομιούχο θέση του Συντάγματος. ο απλός και ανήμπορος πολίτης. Και αυτό το πέτυχε ο κυρ Μιχάλης ο Νομικός μια και στο νομό Κορινθίας δεν υπάρχουν φορείς που θα τον ανάγκαζαν να εφαρμόσει το νόμο και τους κανονισμούς  του ποδοσφαίρου. Και έρχονται οι ανώνυμοι της διοικούσης  και γράφουν.

Ευχαριστούμε επίσης την ΕΠΣ Κορινθίας και τον πρόεδρο κο Τσιχριτζή που ήταν δίπλα μας όλη αυτή τη δύσκολη χρονιά.

Κατηγορώ ότι είσαστε  ψεύτες όλοι εσείς που γράψατε αυτή την πρόταση  και για τον λόγο αυτόν δεν τολμάτε να αναφέρετε  τα ονόματα  σας αλλά μόνο να αραδιάσετε αυτές τις αηδίες. Επίσης και αυτούς που κράτησαν το στόμα τους κλειστό δημόσια τους κατηγορώ 

Μετά την πανηγυρική κατάκτηση του πρωταθλήματος από την ομάδα του Ατρόμητου έκανε την εμφάνιση του ο Παγκορινθιακός υβριστής Δημήτρης Μπίτσιος και τοποθέτησε τον εαυτό του πρόεδρο της ομάδας του Ατρομήτου αυτό το επί τιμή.  

Τίτλος που όσο και αν έψαξα δεν μπόρεσα να βρω ούτε και στα πανηγύρια  τα συνηθισμένα ούτε στις ζωοπανηγύρεις που μάλλον εκεί  γλεντούν  αυτοί που έγραψαν αυτό το ευχαριστήριο. Αφού από την στιγμή αυτή που ανακατεύτηκε ο υβριστής των διαιτητών ήταν βεβαία η διάλυσης της ομάδας που με τεράστια προσπάθεια κατόρθωσε ο πρόεδρος Αθανασόπουλος να πετύχει που δεν ήταν ούτε κάτοικος Χιλιομοδίου. Μόλις διάβασα ότι δίπλα στον πρόεδρο τον νόμιμο προστέθηκε  και ο παράνομος αυτός ο επί τιμή  έγραψα ότι  διαλύεται ο Ατρόμητος και έπεσαν επάνω μου για να με φάνε. Ο πρόεδρος ο Θριαμβευτής   παραιτήθηκε και μου χρέωσαν αυτή την παραίτηση και εγώ ούτε καν τον γνώριζα. Και μέσα στους μου ήταν και ο Τάσος ο Δράκος που δεν τον λαμβάνω υπόψη μου κα θα νευρίαζα αν με επαινούσε.  Ως προς τον Παγκορινθιακό υβριστή ποτέ δεν έκρυψα την ηλικία μου. Αυτοί που τον υμνούσαν και τον χαρακτήριζαν ΔΥΝΑΜΗ αλήθεια που βρίσκονται σήμερα.

Γιατί ο Μιχάλης Τσιχριτζής έκανε τεράστιο κακό στον Ατρόμητο Χιλιομοδίου και αυτοί που τον ευχαριστούν είναι δειλοί ( δεν γράφουν το όνομα τους ) κόλακες ου κάπου σκοπεύουν.Γιατί έχουν μάθει ως ιδιοτελείς  να κερδίζουν μ αυτά που υποστηρίζουν και γελοιοποιούνται. Γιατί καθήκον της ένωσης δηλαδή του Τσιχριτζή γιατί άλλος δεν υπάρχει μόλις διάβασε το πρόεδρος επί τιμή να φωνάξει τον Μπίτσιο και να του πει ότι αυτό που κάνεις ( να λαμβάνεις μέρος σε διοικήσεις ομάδας ) απαγορεύεται από το καταστατικό. Και η δειλή  ανώνυμη διοικούσα επιτροπή αντί να καταγγέλλει τον παρανομούν τα τον συγχαίρει