Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2014

Γιάννη Βαφειάδη εμείς βάζουμε ονόματα και διευθύνσεις γιατί δεν φοβόμαστε ούτε προσμένουμε το παραμικρό γι αυτό και είμαστε ΛΕΥΤΕΡΟΙ

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       Αιδώς γαρ εν κακοίσιν ουδέν ωφελεί . Η γαρ σιωπή των λαλούντι σύμμαχος
Όμηρος 800-750 π. Χ ποιητής
Την σπουδαία αυτή φράση την αναφέρει ο Όμηρος όταν κάποιος έβριζε  τους Έλληνες της Τροίας και τους κατηγορούσε για επίδειξη δειλίας Και ο ποιητής με τα σοφά του λόγια μας λέει ότι « …το να δείχνεσαι ντροπαλός ανάμεσα σε κακούς δεν ωφελεί καθόλου γιατί η σιωπή η δική σου γίνεται τότε σύμμαχος του κακού που φλυαρεί.»
Έστειλε μια επιστολή στον αθλητικό μας συντάκτη κ. Δελή ο κ. Γιάννης Βαφειάδης που δεν τολμά να γράψει το όνομα μου πλην όμως με ζωγραφίζει στο χαρτί και προφορικά είπε ότι αφορά εμένα 
Και  θα μπορούσα να ζητήσω από την Διεύθυνση της εφημερίδας να μη δημοσιευθεί η επιστολή αυτή ενός δειλού ανθρώπου  αφού περιέχει γενικότητες. Αλλά  κάνω το αντίθετο και εκλιπαρώ να δημοσιευτεί για να απαντήσω στο γιαλαντζή μάγκα που τρέμει να γράψει το όνομα μου ενώ εγώ κάνω το αντίθετο.
Και δημοσιεύω και στην σελίδα που έχω στην εφημερίδα αλλά το ίδιο θα κάνω και στο μπλοκ μου
Το δημοσίευμα μου που νευρίασε τον δειλό κ. Γιάννη Βαφειάδη
Κύριε Βαφειάδη νομίζω ότι διαλέξατε λάθος άνθρωπο για να κάνετε το παιχνιδάκι σας. Έγραψα ότι έχετε εξαφανιστεί από την Κορινθία και εσείς είχατε το θράσος να με πάρετε στο τηλέφωνο και να μου πείτε ότι όλα αυτά είναι ανακρίβειες. Γιατί είσαστε παρών σε όλα τα συμβούλια της Ε Π Σ Κορινθίας. Και το δέχομαι και σου ζητάω συγνώμη γι αυτά που έγραψα. Και έρχομαι τώρα να σας ρωτήσω εσάς που είσαστε παρών όλο αυτόν τον καιρό και να μου πείτε.
Οι συνάδελφοι σας σας ψήφισαν ως αντιπρόεδρο της ένωσης και ως πρόεδρο της επιτροπής  δια την καταπολέμηση της  βίας.
Έχουν γίνει μέχρι σήμερα διάφορα επεισόδια τα οποία απασχόλησαν όλες τις αρχές τις αθλητικές αλλά και τα μέσα ενημέρωσης.
Συγκεκριμένα στο Θώδειο στάδιο έγινε ο αγώνας Π Α Ο Λουτράκι και Ολυμπιακού Λουτρακίου με τα γνωστά επεισόδια  και τις βαρύτατες ποινές που επέβαλε η ένωσης που η δευτεροβάθμια επιτροπή εφέσεων τους γελοιοποίησε του δικαστές  . Και όμως η δική σας παρουσία δεν ήταν πουθενά αν και είσαστε στα συμβούλια. Και ποτέ δεν πήρατε θέση επάνω στο θέμα αυτό αν και είσαστε πρόεδρος της επιτροπής  σε θέματα που είχαν σχέση με την βία. Εφόσον είσαστε παρών σε όλα τα συμβούλια πρέπει να έχουν γραφτεί στα πρακτικά οι απόψεις σας ως προς τα επεισόδια. Και μια και μου είπατε ότι θα μου στέλνατε τα πρακτικά με τις υπογραφές σας  θα ήθελα και τις παρατηρήσεις επάνω στα επεισόδια του Θώδειου σταδίου που εσείς κάνατε .
Επίσης στο γήπεδο της Κορίνθου ( Συνοικισμού)  στον αγώνα Κύψελου – Άγιιοι Θεόδωροι έπεσε ξύλο μετά μουσικής, Μαζί με το πρακτικό που θα έχει την υπογραφή σας κ. Βαφειάδη καλό θα είναι να μου στέλνατε και τις παρατηρήσεις σας επάνω   στα επεισόδια αυτά.
Αλλά και στο γήπεδο των Αγίων Θεοδώρων τιμωρήσατε το τιμ το τεχνικό του Π Α Ο Λουτράκι.
Και οι διαιτητές μέχρι σήμερα έχουν  μοιράσει τετρακόσιες εξήντα  εννέα (469) κόκκινες   κάρτες και είμαστε σχεδόν στα μισά του πρωταθλήματος Έχουμε στο πρωτάθλημα της πρώτης κατηγορίας δέκα πέντε σωματεία και δέκα έξη (16) στο καινούργιο το αποκαλούμενο Α 2 κατηγορία. Και στο πρωτάθλημα της δεύτερης   κατηγορίας παλαιά τρίτης είκοσι έξη (26) Μας κάνουν σύνολο  πενήντα επτά ( 57)ομάδες  Που σημαίνει ότι κάθε σωματείο πρέπει να έχει από οκτώ ( 8) κάρτες στα μέσα του πρωταθλήματος . Και οι 469 κάρτες μας κάνουν 4.690 ευρώ ή σε δραχμές 1.594.600 έχουν πληρώσει τα σωματεία  Μέσα λοιπόν σε αυτή την κοσμοχαλασιά δεν είδα μια κίνηση της επιτροπής  για την καταπολέμηση της βίας. Και για τον λόγο αυτό έγραψα το σχόλιο μου. Και αντί  να μου πείτε κ. αντιπρόεδρε  ότι αυτόν τον καιρό είμαι πνιγμένος πάτε να βγείτε και μάλιστα και με περίσσιο θράσος
Κύριε Β αντιπρόεδρε της ένωσης
Να μου στείλετε τις   υπογραφές  των πρακτικών από τις οποίες αποδεικνύεται ότι είσαστε παρών στα συμβούλια είναι πολύ εύκολα και γνωρίζετε γιατί και θα είναι κουραστικό να το αναλύσουμε αλλά και συνάμα υποτιμάμε την νοημοσύνη αυτών που με διαβάζουν.
Αλλά για τις παρατηρήσεις έχουμε πολλές δυσκολίες γιατί εκεί χρειάζονται οι απόψεις και τα μέτρα που έχετε λάβει για να περιοριστεί η βία στα γήπεδα. 
Εμπρός κ. Βαφειάδη αποστομώσετε τον Νικηφόρο φέρνοντας όλα αυτά που κάνατε για τα νιάτα να μη μαζί με το ποδόσφαιρο παίζουν και κλωτσοπατινάδες .
  Κύριε Β αντιπρόεδρε της ένωσης
Και εσείς ανήκετε στην κατηγορία των ανθρώπων που θέλετε να μπαίνετε σε ένα χώρο και οι εκεί παραβρισκόμενοι να σας αναγνωρίσουν.  Και για τον λόγο αυτόν γίνατε πρόεδρος του Παννεμεατικού και μετά απ΄ ολίγο τον εγκαταλείψατε. Και ύστερα πατώντας στο σκαλοπάτι που λέγεται ποδόσφαιρο μπήκατε στην πολιτική αφού γίνατε δημοτικός σύμβουλος. με τον συνδυασμό  που έγινε αντιπολίτευση και όχι εξουσία.
Και από εκεί φύγατε για να γίνετε μέλος του Δ Σ της Ε Π Σ Κορινθίας με την παράταξη που ηγέτη έχει τον κ. Μιχάλη Τσιχριτζή και  που του ασκήσατε  κριτική όσο κανένας μέχρι σήμερα.
Αφού λοιπόν περάσατε από παντού αποφασίσατε να βάλουμε χέρι και στον Νικηφόρο.  Είμαι λοιπόν και εγώ μέσα στο παιχνίδάκι σας κ. αντιπρόεδρε Β .Με μια μικρή διαφορά εγώ είμαι απ΄ άλλο έργο και απαγορεύω αυτού είδους τα καμώματα .
Δεν θα  γίνω εγώ πιονάκι για να σπάσετε κ. Β αντιπρόεδρε την μονοτονία σας. Η σημερινή απάντηση στο τηλεφώνημα σας είναι πολύ μαλακή που με προβληματίζει ακόμα και μένα Το κάνω όμως για χάρη ενός κοινού μας φίλου που τον εκτιμώ. Δέχομαι να με κρίνουν οι πάντες.
Αλλά με στοιχεία και όχι με τον αέρα του επιτυχημένου που δεν υπολογίζουμε τα δημοσιογραφάκια. Αυτά όλα εκεί που σε παίρνει  επειδή εγώ δεν είμαι δημοσιογράφος.
Όταν έκανα περιπάτους στους δρόμους της Αθήνας κάπου είχα διαβάσει κάτι που με εντυπωσίασε
‘Ότι αξίζει δεν χαλάει
Άμα χαλάσει δεν αξίζει.
 Και το δεύτερο
Το σκοτάδι είναι τόσο κοντά αρκεί
Να κλείσεις τα μάτια σου.
Μελέτη χρειάζονται για να προβληματιστείτε.   

Η κατάβασης του Γιάννη Βαφειάδη
Η επιστολή που δεν λέει τίποτα για την ταμπακέρα δηλαδή στα ερωτήματα που θέτω
Έλεγε ο  Εντουάρντο Μάρρουο Αμερικανός Δημοσιογράφος και παρουσιαστής Για να είσαι πειστικός πρέπει να είσαι  πιστευτός Για να είσαι πιστευτός πρέπει να είσαι αξιόπιστος. Για να είσαι αξιόπιστος πρέπει να είσαι αληθινός .Κι εσείς κύριε δεν είσαι τίποτα από όλα αυτά τα παραπάνω Συγκινητική μεν η προσπάθεια σας να αμαυρωθεί το όνομα μου και μέσα από αυτό να χτυπηθεί ο πρόεδρος και το Δ Σ της Ε Π Σ Κορινθίας
Δυστυχώς όμως δεν πιάνουν πλέον αυτές οι πρακτικές Οι γραφικοί τύποι αλλά και οι άλλοι αυτοί που ασκούν το επάγγελμα της «συμβολαιακής δημοσιογραφία έχουν μπει πλέον στο περιθώριο  Η κοινωνία έχει άποψη και κρίση. Δεν έχει ανάγκη από αυτόκλητους σωτήρες. Που στην προσπάθεια τους να διαμορφώσουν καταστάσεις σκοντάφτουν πάνω στα ΊΔΙΑ τους ΤΑ ΛΆΘΗ Δεν θα ασχοληθώ με ανθρώπους που θέλουν να το παίζουν εισαγγελείς και να καταδικάζουν χωρίς λόγο και αιτία απλά για να υπάρχουν τους βαρέθηκε ο κόσμος όλους αυτούς όπως έλεγε και  Γάλλος Φιλόσοφος Ντ. Ντιντερό το να λες την αλήθεια σε μερικούς ανθρώπους είναι το ίδιο σαν να κατευθύνεις ακτίνες φωτός στη φωλιά της κουκουβάγιας το φως θα ενοχλήσει τα μάτια της και θα βγάλει κραυγές της Δεν έχω σκοπό να συνεχίσω να ασχολούμαι με τέτοιους Ασχολούμαι με πιο σοβαρά  πράγματα Ο αθλητισμός και ιδιαίτερα το ποδόσφαιρο χρειάζονται ανθρώπους που με ανιδιοτέλεια πάθος ρομαντισμό και πολύ αγάπη θα αγκαλιάσουν τα σωματεία και μαζί θα δημιουργήσουν ένα περιβάλλον κατάλληλο για όλους τους νέους της Κορινθίας Περισσέψανε πλέον οι κραυγές Φτάνει πια Ας το καταλάβουν όλοι επιτέλους  
Ανάλυσης της επιστολής
Βαφειάδης: Έλεγε ο  Εντουάρντο Μάρρουο Αμερικανός Δημοσιογράφος και παρουσιαστής Για να είσαι πειστικός πρέπει να είσαι  πιστευτός Για να είσαι πιστευτός πρέπει να είσαι αξιόπιστος. Για να είσαι αξιόπιστος πρέπει να είσαι αληθινός .Κι εσείς κύριε δεν είσαι τίποτα από όλα αυτά τα παραπάνω
Νικηφόρος : Για να μπορείτε να τα επικαλείστε όλα αυτά εκεί που γράψατε το ΚΥΡΙΕ έπρεπε να είναι το όνομα μου αλλά επειδή είσαστε δειλός που σημαίνει αυτός που δεν έχει αυτοπεποίθηση στερείται θάρρος τόλμης γενναιότητας Αυτός που συντελείται με φόβο
Γράφει ο Μενέλαος Λουντέμης στο ένα παιδί μετρά τα άστρα  « …η λακωνικότερη ιστορία του κόσμου είναι η ιστορία των δειλών ανθρώπων. Τους περήφανους τους σέβονται ακόμα και νεκρούς τους δειλούς τους σιχαίνονται ακόμα και ζωντανούς» Δεν έχω να προσθέσω το παραμικρό     
Βαφειάδης: Συγκινητική μεν η προσπάθεια σας να αμαυρωθεί το όνομα μου και μέσα από αυτό να χτυπηθεί ο πρόεδρος και το Δ Σ της Ε Π Σ Κορινθίας
Νικηφόρος : Νικηφόρου το Ανάγνωσμα χωρίς πρόσχωμεν 16 4 11  που δημοσιεύω μια συνέντευξη  η οποία είναι φωτιά και λάβρα εναντίον του σημερινού ηγέτη και φίλου λόγω εξουσίας προέδρου της ένωσης κ. Μιχάλη Τσιχριτζή Πουθενά δεν γράφει ο κ. Βαφειάδης που αμαύρωσα το όνομα του. Ενώ το δικό μου κ. αξιωματούχε που τρέμεις να βάλεις το όνομα μου προσπαθείς να το τσαλαπατήσεις. με παπούτσια όμως του ...τένις αφού άλλα δεν μπορείς να φορέσεις                                 
Βαφειάδης: Δυστυχώς όμως δεν πιάνουν πλέον αυτές οι πρακτικές Οι γραφικοί τύποι αλλά και οι άλλοι αυτοί που ασκούν το επάγγελμα της «συμβολαιακής» δημοσιογραφία έχουν μπει πλέον στο περιθώριο  Η κοινωνία έχει άποψη και κρίση. Δεν έχει ανάγκη από αυτόκλητους σωτήρες. Που στην προσπάθεια τους να διαμορφώσουν καταστάσεις σκοντάφτουν πάνω στα ΙΔΙΑ  τους ΤΑ ΛΆΘΗ
Νικηφόρος : Αντί κ. Γιάννη δημοτικέ σύμβουλε του δήμου Νεμέας να σχολιάζεις τα δικά μας γραπτά να πιάσεις του συναδέλφους σου στο συμβούλιο όχι του δήμου ( γιατί και εκεί έχεις κουνήσει μαντήλι αφού απουσιάζεις από εκεί πέντε και συμβούλια )αλλά  τους συμβούλους νυν και πρώην που σε σχολιάζουν για την αδιαφορία που δείχνεις. Ένας δε μάλιστα από αυτούς ανοιχτά σε βρίζει με τα χειρότερα λόγια.
Νόμισες ότι όταν με πήρες στο τηλέφωνο θα αρχίσω να σε εκλιπαρώ για να μη μου κάνεις ντα . Και σε κακοφάνηκε όταν σου είπα ότι λες ψέματα όταν προσπάθησες να με διαψεύσεις τα γραπτά μου .
Γιατί επανήλθα στην εφημερίδα  και μάλιστα έγραψα και σου ζήτησα ακόμα και συγνώμη αφού εσύ με διαβεβαίωσες ότι υπάρχουν στα πρακτικά οι υπογραφές σου. Και  μάλιστα μου είπες ότι θα μου στείλεις τα πρακτικά για να δω την υπογραφή σου.
Πιστεύω ότι αυτά που μου είπες στο τηλέφωνο δεν μπορεί να τα αντέξει να τα ακούσει ούτε ένα παιδάκι του νηπίου γιατί και αυτό θα; γνωρίζει πως μπαίνουν οι υπογραφές σε αυτά τα πρακτικά.
Αλλά εγώ για να δείξω καλή πρόθεση δέχτηκα αυτά που μου είπες και σου ζήτησα μαζί με τα πρακτικά να μου στείλεις τις ενέργειες που έχεις κάνει  ως πρόεδρος της επιτροπής για την καταπολέμηση της βίας . Και από τότε που έγραψα αυτές τις αράδες κρατάς άκρα του τάφου σιωπή
Και προσπαθείς να με μιμηθείς γράφοντας λόγια σοφών όπως αυτό του Αμερικανού δημοσιογράφου. Που όταν θα διάβαζε την επιστολή σου θα ανατρίχιαζε ιδίως με αυτό το ξεκάρφωτο . «συμβολαιακής» δημοσιογραφία που δεν μπορώ να το ερμηνεύσω Προσωπικά δεν το έχω παίξει ποτέ ως σωτήρας Αντίθετα η αφεντιά σου  κ. Βαφειάδη από πρόεδρος του Παννεμεατικού  έγινες δημοτικός σύμβουλος  ( δεν έχει σημασία που τώρα δεν πατάς ) αφού το πόστο το κατέκτησες όχι για να το υπηρετήσεις αλλά για να βάλεις στο κομπολόι των αξιωμάτων σου και μια χάνδρα που θα φέρει το όνομα του δημοτικού συμβούλου. Για να ακολουθήσει μετά  του δημάρχου του βουλευτή του υπουργού.
Για σας όλους έχει γράψει μια ωραία κωμωδία ο αείμνηστος Δημήτρης Ψαθάς που τιτλοφορείται ο Αχόρταγος να πάτε να το δείτε γιατί πολύ σας μοιάζει. Να μη κάνετε κανένα μπέρδεμα γιατί υπάρχει με αυτή την ονομασία και βυτίο εκκενώσεως  βόθρων.                                                                    Βαφειάδης: Δεν θα ασχοληθώ με ανθρώπους που θέλουν να το παίζουν εισαγγελείς και να καταδικάζουν χωρίς λόγο και αιτία απλά για να υπάρχουν τους βαρέθηκε ο κόσμος όλους αυτούς όπως έλεγε και  ο Γάλλος Φιλόσοφος Ντ. Ντιντερό το να λες την αλήθεια σε μερικούς ανθρώπους είναι το ίδιο σαν να κατευθύνεις ακτίνες φωτός στη φωλιά της κουκουβάγιας το φως θα ενοχλήσει τα μάτια της και θα βγάλει κραυγές της Δεν έχω σκοπό να συνεχίσω να ασχολούμαι με τέτοιους Ασχολούμαι με πιο σοβαρά  πράγματα Ο αθλητισμός και ιδιαίτερα το ποδόσφαιρο χρειάζονται ανθρώπους που με ανιδιοτέλεια πάθος ρομαντισμό και πολύ αγάπη θα αγκαλιάσουν τα σωματεία και μαζί θα δημιουργήσουν ένα περιβάλλον κατάλληλο για όλους τους νέους της Κορινθίας Περισσέψανε πλέον οι κραυγές Φτάνει πια Ας το καταλάβουν όλοι επιτέλους  
Νικηφόρος: Ο Γάλλος Φιλόσοφος διάλεξε στο παράδειγμά του λάθος πουλί. Γιατί η κουκουβάγια συμβολίζει την σοφία. Τις αχτίνες όμως φωτός εγώ σας τις στέλνω με τα δημοσιεύματα μου  μήπως και ξυπνήσετε αλλά μάλλον ματαιοπονώ Και δεν μοιάζετε με κουκουβάγιες αλλά μάλλον με κάποιο άλλο πουλί που είναι μεγαλοπρεπές αλλά τίποτα άλλο δεν προσφέρει. Και το λένε Μπούφο.
Παλιά υπήρχε ένας πολύ καλός τραγουδιστής ο Φίλιππας Νικολάου  που τραγουδούσε ένα τραγούδι με πολύ ωραίο στοίχο που πάει γάντι στην μεταξύ μας διαμάχη

Μου χρωστάς, δε σου χρωστάω,
έχε γεια, σε χαιρετάω
και το δρόμο μου τραβάω

Με μια μικρή διαφορά ότι δεν τραβώ τον δρόμο μου αλλά περιμένω εδώ μέχρι να πάρω  τα στοιχεία που σου ζήτησα κ. Βαφειάδη και να ζήσω την στιγμή που θα αναγκαστείτε από την πίεση των προβλημάτων να πάτε στο σπίτι σας που αυτή την περίοδο δεν είναι στη Νεμέα αλλά στην Αθήνα  Πρέπει ως επιχειρηματίας που είσαστε να γνωρίζετε τι σημαίνει το ρήμα χρωστώ και στην ουσιαστική σημασία της λέξεως αλλά και στην μεταφορική. Και μέχρι σήμερα δεν ασχολήθηκα μαζί σας επειδή δεν ήθελα να χαλάσω την καρδιά του φίλου του Γιάννη του Λάμπρου.
Υποστηρίζεις χωρίς να κοκκινίζεις ότι « Ασχολούμαι με πιο σοβαρά  πράγματα Ο αθλητισμός και ιδιαίτερα το ποδόσφαιρο χρειάζονται ανθρώπους που με ανιδιοτέλεια πάθος ρομαντισμό και πολύ αγάπη θα αγκαλιάσουν τα σωματεία και μαζί θα δημιουργήσουν ένα περιβάλλον κατάλληλο για όλους τους νέους της Κορινθίας Περισσέψανε πλέον οι κραυγές Φτάνει πια Ας το καταλάβουν όλοι επιτέλους» 
Είμαι βέβαιος ότι αυτά όταν τα έγραφες κοιτούσες στον καθρέπτη.
Και να μη ξεχνάτε ποτέ τα λόγια του Μενέλαου Λουντέμη «« …η λακωνικότερη ιστορία του κόσμου είναι η ιστορία των δειλών ανθρώπων. Τους περήφανους τους σέβονται ακόμα και νεκρούς τους δειλούς τους σιχαίνονται ακόμα και ζωντανούς»