Τρίτη 25 Φεβρουαρίου 2014

Ξεκουμπιστείτε βρομίσατε το ποδόσφαιρο

Η Κορινθία χθες συνόδευσε στην τελευταία του κατοικία τον Ηλία Γόγολα που άφησε την τελευταία του πνοή μετά την λήξη ενός ποδοσφαιρικού αγώνα. Και ΑΠΌ ΑΥΤΌ ΤΟ ΚΑΤΕΥΌΔΙΟ απούσα ήταν η ένωσης ποδοσφαιρικών σωματείων Κορινθίας.
Και αυτό το είχα γράψει και στην εφημερίδα Πρωινή αλλά και στο μπλοκ μου πριν από την τελετή
Να τι έγραφα 
Μιχάλη Τσιχριτζή 
Σε ρωτώ μπορείς να αντικρίσεις την μάνα του αδικοχαμένου παιδιού στα μάτια. Μπορείς να πας στην κηδεία του αφού εσύ και η παρέα σου χάλασες το ιατρείο που είχε στήσει στο Χιλιομόδι ο Χρήστος ο Χασικίδης ο καρδιολόγος και Δήμαρχος Τενέας. Για να τα πάρεις και να τα πετάξεις μέσα σε μια αποθήκη τα ιατρικά εργαλεία  όπως η φωτογραφία αποδεικνύει

Και δεν τόλμησες ρομαντικέ πρόεδρε να πας στη κηδεία του παιδιού γιατί κατάλαβες την ενοχή σου και οι κάτοικοι του Σπαθοβουνίου θα σε έπαιρναν με τις πέτρες μια και τα λεμόνια κοστίζουν 
Και θα έχετε το ηθικό ανάστημα να συνεχίσετε να διοικείτε τα νιάτα εσείς που αφήσατε πεταμένα  πανάκριβα ιατρικά μηχανήματα τέσσερα χρόνια  να σαπίζουν μέσα σε μια αποθήκη κάτω από τις κερκίδες του δημοτικού σταδίου που έχουν υψηλό δείκτη υγρασίας λόγω κατασκευής.
Προς το Διοικητικό Συμβούλιο
Της Ε Π Σ Κορινθίας
Ενταύθα

Κύριοι

Στο μπλοκ μου έχω αναρτήσει το παραπάνω  κείμενο που γνωρίζω ότι αν δεν μπορώ να το υποστηρίξω με στοιχεία  είναι συκοφαντικό.

Επιτέλους ήρθε η ώρα και εσείς και όχι οι αποδεδειγμένοι τραμπούκοι  να με οδηγήσετε στην δικαιοσύνη. Και να παίξετε τον πρωταγωνιστικό ρόλο του μηνυτή και όχι μόνο του μάρτυρα. Αλλά δεν τολμάτε να το κάνετε γιατί η δική μου επιθυμία είναι ΝΑ ΧΥΘΕΊ ΦΩΣ. Η δική μου  επιθυμία να με οδηγήσετε στην δικαιοσύνη για να με δικάσουν οι δικαστές αφού πρώτα ακούσουν 
και εμένα. Γιατί αυτή η διαμαρτυρία μου είναι η φωνή της καρδιάς μου.  
Σας κατηγορώ ανοιχτά και εν γνώσει του νόμου Ήρθε τώρα και η δική σας σειρά να με οδηγήσετε ενώπιον της δικαιοσύνης . 
Περιμένω με την συνείδηση μου ήσυχη που επιτέλους κάποτε θα συναντηθούμε στους ναούς της δικαιοσύνης Τολμήσατε