Κυριακή 24 Μαρτίου 2019

Ενώ ο Ολυμπιακός Λουτρακίου έχει εξασφαλίσει την άνοδο δεν τον παρακολουθεί κανένας

                      Αποτέλεσμα εικόνας για Ολυμπιακός Λουτρακίου

Παρακολούθησα τον αγώνα  του Ολυμπιακού Λουτρακίου με την ομάδα του
Ασπρόκαμπου και ένιωσα την απόλυτη μοναξιά μου. Μόνο το δικό μου αυτοκίνητο υπήρχε και ένα άλλο πίσω από τους πάγκους  Από την άλλη πλευρά δεν μπόρεσα να δω. Αλλά όταν ο αγώνας τέλειωσε δυο αυτοκίνητα έφυγαν 
Και ερωτώ αν η ομάδα του Λουτρακίου δεν ήταν πρώτη είμαι βέβαιος δεν θα μπορούσε να κατεβάσει ούτε ενδεκάδα.
Η απουσία φιλάθλων είμαι βέβαιο ότι οφείλεται επειδή πηγαίνει αγωνιστικά καλά η ομάδα και δεν τους δίνει την ευκαιρία να βρίσουν τους παίκτες και το Δ Σ 
Θυμάμαι στα φιλικά που δεν ήταν έτοιμη η ομάδα αρκετοί ήταν αυτοί παρακολουθούσαν τος αγώνες του Ολυμπιακού και που είχαν διατελέσει και μέλη του Δ Σ  και η αγωνία τους είχε κάνει έξαλλους με την κατάντια της ομάδας Και ο Νικηφόρος γκρίνιαζε που η ομάδα δεν πήγαινε καλά  και που την άνοδο την έχασε γιατί η Διοίκηση δεν φρόντισε να υπάρχει γιατρός στο γήπεδο. 
Μα τώρα που προελαύνει είμαι δίπλα του γιατί δεν χαίρομε για τις αναποδιές και θρηνώ με τους θριάμβους του. 
Δυστυχώς αυτό δεν μπόρεσαν ακόμα να καταλάβουν ότι ο Νικηφόρος μόνο για την αλήθεια γράφει και δεν την ξεχωρίζει που αυτή βρίσκεται .