Τετάρτη 20 Μαρτίου 2019

Υπουργέ Τζανακόπουλε το ένστικτο το χρησιμοποιούμε όταν θέλουμε να δικαιολογήσουμε τα ...αδικαιολόγητα

  • Τι σημαίνει ένστικτο  εσωτερική παρόρμηση στον άνθρωπο και στα ζώα που οδηγεί σε πράξεις που εξυπηρετούν τη συντήρηση και την αναπαραγωγή του είδους

    • Αποτέλεσμα εικόνας για Τζανακόπουλος



      Συνέντευξη παραχώρησε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Δημήτρης Τζανακόπουλος
      και εμφανίστηκε ιδιαίτερα αισιόδοξος για τα αποτελέσματα των εκλογικών αναμετρήσεων. Παράλληλα, άσκησε δριμεία κριτική στη Νέα Δημοκρατία για τη στάση της απέναντι σε κρίσιμα ζητήματα.
      «Ανεξαρτήτως των ευρημάτων των δημοσκοπήσεων και ανεξαρτήτως του εάν αυτά τα ευρήματα χρησιμοποιούνται συνήθως ως εργαλεία επικοινωνιακής στρατηγικής και όχι ως εργαλεία αποτύπωσης πολιτικής πραγματικότητας, το πολιτικό ένστικτο του ΣΥΡΙΖΑ είναι ότι θα κερδίσει αυτές τις εκλογές», ανέφερε ο κ. Τζανακόπουλος
      Σχολιάζει ο Νικηφόρος 

      Και το δικό μου ένστικτο μου έλεγε να πάω στο καζίνο και να παίξω το 28 Με αποτέλεσμα να μη έχω κερί να ανάψω όταν έφυγα από τον ναό της τύχης Τώρα κατηγορούμενο είναι το ένστικτο και σκέπτομαι να το τιμωρήσω. γιατί με γέλασε. Αλλά κατά βάθος ήθελα να πάω στο καζίνο Και μάλλον το ένστικτό δεν μου εξηγήθηκε καλά Και εγώ έχασα 200 ευρώ Σκέψου κ. Υπουργέ εσύ να χάσεις το υπουργείο σου ολάκερο τα νεύρα που θα έχεις που δήθεν σε γέλασε το ένστικτο.Αλλά με την δική σου θέληση και αυτό είναι το τραγικό.