Σάββατο 30 Μαρτίου 2019

Ότι δεν υπάρχει εγκληματικότητα στην χώρα μας μόνο ως ανέκδοτο μπορώ να το δεχτώ

Μάλλον υφυπουργός είναι σ ΄άλλη χώρα ή στο υπουργείο παίζει με τα κουβαδάκια της 
                    Capture

Διαβάζω 
Η Κατερίνα Παπακώστα μέσα από την εκπομπή του ΣΚΑΙ Καλημέρα με τον Γιώργο Αυτιά, αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στις επιτυχίες της ΕΛ.ΑΣ, το μπάχαλο που παρέλαβε και τώρα είναι όλα ρόδινα, αλλά και την ανανέωση του στόλου των οχημάτων, «κάθε μέρα ανανεώνεται ο στόλος» είπε χαρακτηριστικά. Έχουμε πάθει ΣΟΚ με την ταχύτητα των αλλαγών στο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη

Σχολιάζει ο Νικηφόρος










Όταν μου έγραψαν αυτά στους τοίχους του σπιτιού πήγα και ζήτησα την βοήθεια του Αστυνομικού Τμήματος που απέχει από το σπίτι μου γύρω στα δυο χιλιόμετρα Και πήρα την απάντηση ότι δεν μπορώ να έρθω  γιατί είμαι μόνος αν και ήταν στο αστυνομικό τμήμα τέσσερις Αυτή η εμπειρία από τότε με τρομάζει
Κυκλοφορώ όλες τις ώρες  του 24ώρου  και ποτέ δεν συνάντησα ένστολο αστυνομικό Εκτός και αν υπάρχει τρακάρισμα.Και το τελευταίο επεισόδιο με τον κλεφτοκοτά έβγαλε πολλά θέματα στην επιφάνεια . Δεν γνωρίζω για την ανυπαρξία της αστυνόμευσης πλην όμως εγώ και όχι κάποιος τρίτος την ζω με αποτέλεσμα για να μη ξανά πάθω τα ίδια παρακολουθώ το σπίτι μου ηλεκτρονικά.
Όταν θυμάμαι εποχές που κοιμόμαστε στις ταράτσες και με ανοικτά παράθυρα