Σάββατο 30 Μαρτίου 2019

Μια κυρία προσπαθεί να με προσβάλει με αοριστίες Κρίμα !!!


Δεν θα τιμωρηθείς για το θυμό σου, θα τιμωρηθείς από το θυμό σου.



Foto de perfil de Ιωάννα ΝάκουΙωάννα Νάκου γράφει 


Ιωάννα Νάκου
 Κ.Σκουρτη ή αλλιώς Κ.Νικηφορε, με όλον τον σεβασμό, ποιος είστε εσείς που θα κρίνετε τις ικανότητες μιας ομάδας κ την ηλικία των παικτών της; 


Νικηφόρος


Όταν ήμουνα νέος έπαιξα ποδόσφαιρο.Μετά έγινα διαιτητής Μετά πρόεδρος της ομάδας του Χολαργού Στη συνέχεια Διευθύνων σύμβουλος της Α Ε Κ Μετά οικονομικός διευθυντής της. Και είμαι αυτός που ίδρυσα την Ακαδημία της Α Ε Κ 


Και για ένα χρονικό διάστημα γενικός διευθυντής  του Πανιωνίου Γράφω σε εφημερίδες από ένδεκα ετών Έχω γράψει  τέσσερα βιβλία το ένα αθλητικό για την Α Ε Κ 
Έχω γυρίσει  με την Α Ε Κ σχεδόν τις περισσότερες πόλεις της Ευρώπης και έχω δει πολλές ομάδες να αγωνίζονται Επομένως μπορώ να διακρίνω τον σχετικό από τον άσχετο Η ηλικία φαίνεται από μακριά  χωρίς να καταβάλεις  προσπάθεια και ούτε χρειάζονται γνώσεις 

Ιωάννα Νάκου
Σαν «δημοσιογράφος» περίμενα την κρίση σας πιο αντικειμενική! Το να έχετε κάποια αντιπάθεια στον πρόεδρο της ομάδας το καταλαβαίνω, το να γράφετε ψέμματα για αυτά που είδατε δεν μπορώ να καταλάβω! Απορώ μήπως βρισκόμουν σε άλλο γήπεδο... Σε αυτήν την ομάδα παίζουν «ορισμένοι άσχετοι» που αγαπούν αυτό που κάνουν... αφιλοκερδώς! Γι αυτό καλύτερα να προσέχετε το πως εκφράζεστε! 

Νικηφόρος


Θέλω να μου πείτε ( αν είσαστε στο γήπεδο ) μια φάση που δημιούργησε η ομάδα σας. Ο διαιτητής έδωσε στο πρώτο ημιχρόνιο  είκοσι τρία φάουλ υπέρ της ομάδας σας ( τα ένδεκα σε επικίνδυνο σημείο  και με τον τρόπο αυτό ισοφαρίσατε ) Τιμώ τους παίκτες που προσφέρουν αφιλοκερδώς αλλά αυτό δεν με υποχρεώνει να κλείσω τα μάτια και να μη τον κρίνω.Δεν γνωρίζω ποιος είναι πρόεδρος στην ομάδα σας και ούτε με ενδιαφέρει Νομίζω να μου κάνετε αόριστα συστάσεις για τις εκφράσεις μου είναι εύκολο Το δύσκολο  να ονομάσετε τις λαθεμένες εκφράσεις μου. 


Ιωάννα Νάκου



Το ποσό πιο ψηλά θα μπορούσε να είναι αυτή η ομάδα αφήστε να το ξέρουμε εμείς καλύτερα, που είμασταν εκεί σε κάθε αγώνα! Το αθλητικό σας ρεπορτάζ είναι φθηνό κ βασίζεται μόνο σε εμπάθειες! Θα χαρώ παρ όλα αυτά να σας δω στον μεθεπόμενο μας αγώνα με τον Ολυμπιακό Λουτρακιου, ίσως να σας φανώ κ εγώ ενδιαφέρουσα κ γράψετε κάτι και για εμένα!! Αν μη τι άλλο να σας γνωρίσουμε κι όλας γιατί στο Κιάτο απ ότι έχω καταλάβει δυσκολεύεστε να έρθετε


Νικηφόρος


Εδώ κάνετε ένα λάθος Δεν γράφω για την Θύελλα αλλά για τον Ηρακλή Λεχαίου ( γράφω .Και είναι η πρώτη φορά που είδα κατά την φετινή ποδοσφαιρική χρονιά την ομάδα του Διμηνιού και απορώ πως βρίσκεται σ αυτή την βαθμολογική θέση ) Δεν γνωρίζετε την λέξη εμπάθεια την οποία την μπερδεύετε με την κριτική.Αν η παρουσία σας στο Λουτράκι είναι αξιόλογη γιατί να μη γράψω για την προσφορά σας Αλλά μέχρι που γράφονται οι αράδες αυτές δεν έχω ακούσει τίποτα για σας. Και μένω με τα προσβλητικά σας λόγια.
Να μελετήσετε τις σοφίες   του Κομφούκιου " Ξέχνα τις προσβολές αλλά ποτέ μη ξεχνάς την καλοσύνη "