Παρασκευή 29 Μαρτίου 2019

Καλλιόπη Μαλατέστα υποψήφια δημοτική σύμβουλος του Δήμου Κορινθίων που θα σας γνωρίζει είμαι βέβαιος και μετά τις εκλογές


Πίστη είναι να ξεκινάς ανεβαίνοντας το πρώτο σκαλοπάτι, χωρίς να βλέπεις ολόκληρη τη σκάλα.








Είχα πάει στο Νοσοκομείο της Κορίνθου και ενώ περίμενα στο διάδρομο πέρασε μια κυρία από αυτές που γνωρίζουν να ντυθούν Γιατί δεν χρειάζεται να έχεις χρήματα για να γνωρίζεις να ντυθείς.
Αλλά γούστο. και όποιος το διαθέτει διαφέρει μια και αυτό σπανίζει ιδίως στην σημερινή μας εποχή. Που βλέπεις μέσα στην βουλή να κυκλοφορούν ορισμένοι που δεν γνωρίζουν ότι οι χώροι αυτοί πρέπει να τους τιμάς με την εμφάνιση σου Και η κυρία που πέρασε από μπροστά μου ήξερε ότι η σωστή εμφάνιση σημαίνει πολλά Και δεν άργησα αυτό να το διαπιστώσω μια και η κυρία αυτή θα με εξυπηρετούσε αφού ήταν υπάλληλος του νοσοκομείου.
 Το όνομα της Καλλιόπη ( Καλή ) Μαλατέστα που χωρίς τυμπανοκρουσίες αλλά με απλά λόγια μου έλυσε το πρόβλημα μου 
Και όταν μου είπε ότι ασχολείται με τα κοινά ενθουσιάστηκα γιατί αυτή μπορεί να προσφέρει μια και γνωρίζει ότι το απλό και όχι το εξεζητημένο αποτελεί τη βάση για να μπορεί κάποιος να είναι χρήσιμος στην κοινωνία μας. Θα προβάλω την Καλλιόπη γιατί πιστεύω ακράδαντα ότι θα μπορέσει να κοσμεί την θέση της Δημοτική συμβούλου και όχι η θέση αυτήν
Της ζήτησα να μου δώσει την ευκαιρία να μιλήσουμε μαζί για να μπορέσω να την παρουσιάσω στους δημότες που είμαι βέβαιος ότι δεν την γνωρίζουν 
Περιμένω την απάντηση της μια και η Καλλιόπη  μελετά αυτό που κάνει καλό στην γενική εικόνα και όχι στην δική της