Κυριακή 17 Μαρτίου 2019

Ο Ποσειδώνας Λουτρακίου απέδειξε για να πετύχεις το ακατόρθωτο δεν χρειάζεται να είσαι μεγάλος Αλλά συνηθισμένος με μεγάλη πίστη

  Στην Κορινθία ευτυχώς που υπάρχει και ο Ποσειδώνας                              
   


           


Προσθήκη λεζάντας
Οι κυψέλες των τιτιβισμάτων

 Άγιοι Θεόδωροι 
Νεμέα
Βραχάτι 
Κόρινθος 
Ν Ιωνία
( Συνοικισμός)
Ποσειδώνας  
Πλημμύρισε  από τιτιβίσματα  ο Γαλανόπουλος.Ο Ποσειδώνας Λουτρακίου ένα σωματείο που δεν μπορώ να καταλάβω πως η Ακαδημία Αθηνών δεν τον έχει ακόμα βραβεύσει
Κάποτε ο Τσόρτσιλ είχε πει για τους Έλληνες ότι δεν θα μπορούσε να φανταστεί πως τόσο λίγοι έχουν πετύχει τόσα πολλά. Και μιλούσε για την αντίσταση των Ελλήνων στο δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο.Με μια μικρή διαφορά αυτός δεν τα πίστευε ενώ εγώ αυτά που γράφω τα πιστεύω  Σε μια πόλη πολύ μικρή όπως είναι το Λουτράκι να έχει τον Ποσειδώνα του ένα σωματείο που δεν θα μπορούσε να αντέξει ούτε πόλης με τετραπλάσιο πληθυσμό Βέβαια έτυχε στο διάβα του να βρεθεί ένας πολύ μεγάλος άνθρωπος που ήξερε τι θα πει δημιουργία γιατί είχε ρίζες από τις αλησμόνητες πατρίδες και όλοι αυτοί μόνο δημιουργούν.όχι για τον εαυτό τους αλλά για το κοινωνικό σύνολο. 
Και το όνομα του Γιάννης Λαζαρίδης η ψυχή του Ποσειδώνα Που νομίζω και αυτόν έπρεπε να τον βραβεύσει η Ακαδημία των Αθηνών για το τεράστιο έργο του στον Αθλητισμό. 
Και όλα αυτά τα θυμήθηκα περνώντας την Κυριακή από το κλειστό γυμναστήριο 
Γαλανόπουλος και άκουσα τα τιτιβίσματα πουλιών αλλά παιδιών που γέμισαν το Γαλανόπουλο ( άλλον ευεργέτη  του Λουτρακίου) Αυτή η συγκέντρωσης για να την πετύχεις πρέπει να πιστεύεις σ αυτό που κάνεις. Και οι διάδοχοι του Κύρ Γιάννη έχουν πάρει πολλά από τον δάσκαλο τους  Δεν είχα μαζί μου την κάμερα μου και έχασα το καλύτερο θέμα από τότε που ασχολούμαι με την ενημέρωση Δεν την ξανά παθαίνω όταν περνώ από το Κλειστό θα κρατώ την κάμερα μου Μια και εμένα κανένας δεν με ενημερώνει αφού δεν έχω δημόσιες σχέσεις και όλα αυτά τα βρίσκω τυχαία.