Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2020

Δεν σας φοβάμαι Θλιβερά καθάρματα γιατί δεν μπορεί να μου κάνετε μεγαλύτερο κακό


Σε μια ξεχωριστή βραδιά οι Ακαδημίες της ΑΘΛΟΥΠΟΛΗΣ έκοψαν την πίτα τους & βράβευσαν προσωπικότητες του Αθλητισμού



                                          

Οι βραβευθέντες



Νίκος Ξυλούρης
Τέτα Μπισμπίκη
Γιώργος Αμπαδιωτάκης
Τάκης Χριστακόπουλος
Γιάννης Σούκουλης
Γιώργος Κατσαμάκης
Φώτιος Φόρτης
Παγώνα Στελέτου.

Την βραδιά αυτή διάλεξε ο οικονομικός παράγοντας της Κορινθίας Γιώργος Μαργέτης κουρσέψει ότι είχε απομείνει μετά την αυτοκτονία του παιδιού μου. 
Περίμενα ότι ο αλήτης Μαργέτης θα πήγαινε στον εισαγγελέα για να με καταδικάσει  Αλλά με τι ηθικό ανάστημα θα υποστήριζε ότι δεν είναι αλήτης.Αλλά αλλά αυτό που με πείραξε οι ιδιοκτήτες της αθλούπολης που ούτε ένα τυπικό  τηλεφώνημα δεν έκαμαν.  Μα ούτε αυτοί που σχολιάζουν τα κείμενα μου όπως ο Βασίλης Παπαφίλης που τα είχε με τους Φουρναραίους 
Το κατηγορώ του Γιώργου Μαργέτη  ότι ο Θεός μ έχει καταδικάσει είμαι βέβαιος ότι θα τον πληρώσει με ανατοκισμό. όπως στον έμπορο της Βενετίας Το σύστημα της σιωπής δεν το αφήσω να τα σκεπάσει όλα με αποτέλεσμα να ξεχαστεί η ψυχική δολοφονία που διέγραψε ο αναμορφωτής του Κορινθιακού ποδοσφαίρου από την ανάποδη.            Συκοφάντη Παναγιώτη Τζαναβάρα δεν σ έχω ξεχάσει  αλλά προηγούνται τα απαίσια αδικήματα του συνεργάτη σου. Που νομίζετε ότι θα με φοβίσετε Σας θεωρώ και τους δυο  παιδική χαρά.