Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2020

Σήκω Νίκα για να δεις που οδηγεί το Κορινθιακό ποδόσφαιρο η προδοσία των δικών σου.


Έχουμε  πίστη στην πειθαρχική επιτροπή της ένωσης γι αυτό γλεντάμε με τις αποφάσεις της. 


                               Σκιτ γελάω.jpg



Με ποινή αποκλεισμού τέσσερις  (4) αγωνιστικές ημέρες
και χρηματικό πρόστιμο 40,00 Ευρώ, το οποίο πρέπει να πληρωθεί στην Ένωση μέχρι την 26.03.2020 τιμωρήθηκαν οι παρακάτω ποδοσφαιριστές:
 Α΄ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

(ΘΥΕΛΛΑ ΠΕΤΡΙΟΥ) ΤΣΩΚΟΣ  ΘΕΟΦΑΝΗΣ  (ΑΔ 1345836)

Πειθαρχικός Κώδικας Ε Π Ο στο άρθρο 10 παράγραφος 1 υποπαράγραφος δ γράφει: 


Τιμωρείται με τέσσερις αγωνιστικές ποδοσφαιριστής για υβριστική συμπεριφορά έργου ή λόγου προς τον Διαιτητή --βοηθούς διαιτητή -- παρατηρητή και γιατρό του αγώνα.
Και στην περίπτωση του ποδοσφαιριστή Τσώκου Θεοφάνη έχουμε αποβολή για επικίνδυνο παιχνίδι που

Πειθαρχικός Κώδικας Ε Π Ο στο άρθρο 10 παράγραφος 1 υποπαράγραφος α γράφει:
τιμωρείται με μια αγωνιστική  ο ποδοσφαιριστής για επικίνδυνο παίξιμο.

Σχολιάζει ο Νικηφόρος

Κάποτε ένας φίλος μου που δεν μπορούσε  να αντιμετωπίσει μια κατάσταση έπεσε στα γόνατα και είπε με τα χέρια του υψωμένα  στον ουρανό " Γιατί Θεέ μου να είσαι τόσο μακρυά και  δεν μπορείς να με ακούσεις" Το ίδιο ερώτημα  το κάνω εγώ όχι όμως στο Θεό που είναι μακρυά μου αλλά σ όλους σ αυτούς που διοικούν το ποδόσφαιρο της Κορινθίας που είναι δίπλα μου. Κανένας δεν έχει την ευθιξία να ρωτήσει  τον Λουδοβίκο 14 γιατί δεν μηνύετε τον Νικηφόρο γι αυτά που γράφει
Έχει καταγγείλει ότι μεροληπτεί η πειθαρχική  επιτροπή και αυτή συνεχίζει να δικάζει.

Αυτούς πιστέψατε και τους ψηφίσατε. Και δεν τολμούν να με απαντήσουν Ομολογώ ότι τους λυπάμαι