Σάββατο 1 Φεβρουαρίου 2020

Όταν σ αδικούν δεν φεύγεις γιατί αγανακτείς. Αλλά μένεις και τους πολεμάς

Δικαίωμα δεν είναι κάτι που σου δίνει κάποιος αλλά κάτι που κανείς δεν μπορεί να σου πάρει. 
                                                   RamseyKlark

η εικόνα προφίλ του Fanis Diakoumopoulos, Η εικόνα ίσως περιέχει: τον Fanis Diakoumopoulos, χαμογελάει







  • Fanis Diakoumopoulos Αγαπητέ κύριε Σκούρτη όταν αυτό το πανό βγήκε στο γήπεδο του
    Κιάτου ήμουν εγώ που διαμαρτυρήθηκα στο παρατηρητή γιατί ήμουν μέσα στον αγωνιστικό χώρο και μου είπε ότι είναι πίσω από τα κάγκελα και ότι δεν μπορεί να κάνει κάτι αυτά γιατί δεν μου άρεσε το σχόλιο σας ότι η τότε διοίκηση δεν έκανε τίποτα






  • Σχολιάζει  ο Νικηφόρος 
  • Αν είχατε διαβάσει τον Πειθαρχικό Κώδικα της Ε Π Ο  δεν θα τολμούσε να σας πει αυτό το παραμύθι ο παρατηρητής που ήταν ο Λουκάς Βλάχος  γνωστός συνάδελφος του  Τριβυζά. Γιατί σε πολλούς αγώνες έχει γράψει παραμύθια - εκθέσεις με αποκορύφωμα την έκθεση του στον αγώνα  Πέλοπας Κιάτου --Π Α Σ Κλένια που είχε όλα τα στοιχεία για να κερδίσει τίτλο όσκαρ αναξιοπιστίας Και την εποχή αυτή ήταν και αθλητικός δικαστής 
  •                                    
  •   
  •  Δέκα  κάτοικοι του Άρη κατέβηκαν στο Κιάτο με πέντε μηχανές και έσπασαν  το παρμπρίζ του πούλμαν  το κεφάλι του γυμναστή και το χέρι του προπονητή. Και έτσι που ήρθαν έφυγαν στους ουρανούς χωρίς να τους γνωρίζει κανένας Από την έκθεση του Λουκά 





  • Και ενώ βάσει του καταστατικού της ένωσης άρθρο 41 παράγραφος 2 τα τρία μέλη της πειθαρχικής  να είναι κατά προτίμηση νομικοί ο δικός  μας Λουκάς δεν γνωρίζει την Ελληνική γραφή. Δέχομαι ότι φάγατε το  παραμύθι για τα κάγκελα 
  • Την Κυριακή μετά τον αγώνα  όταν δημοσίευσα την φωτογραφία θα μπορούσατε να την πάρετε και να την πάτε στην Ένωση και να ζητάτε την τιμωρία του παρατηρητή που βάσει  του άρθρου 15 παράγραφος 1 υποπαράγραφος δ ΔΙΑΓΡΑΦΕΤΑΙ  Και τιμωρείται και ο διαιτητής που ήταν ο Νεοφυτιάδης και ο παρατηρητής διαιτησίας που ήταν ο Γκρούτσης Εδώ σας κατηγορώ ότι δεν κάνατε τίποτα. Όπως και με τα νερά τα μολυσμένα Και με τον τηλεοπτικό μηδενισμό που ότι είπα για την νομική υπεράσπιση έκανε το αντίθετο ο κ. πρόεδρος . Μπορείτε να απαντήσετε στο συγκεκριμένο κατηγορώ μου; Και αυτά για τα κάγκελα τα λένε στο χωριό μου στον κλείδωνα

  • Και συνεχίζετε 
  • Fanis Diakoumopoulos Να σας αναφέρω ότι τότε ήμουν αντιπρόεδρος στην Κόρινθο 06 και ήμουν ένας από αυτούς που τα έβαλα με την ένωση μέχρι που δεν τους άντεξα άλλο και στον αγώνα ντροπή για την Κορινθία μας έβγαλα την ανακοίνωση ότι αποχωρώ από την 06 και ότι ήταν στημένα και τα σημαιάκια μέχρι του κόρνερ αν θυμάστε που σίγουρα θυμάστε αυτά προς αποκατάσταση της αλήθειας για την διοίκηση την τότε
  • Σχολιάζει ο Νικηφόρος 

  • Εμένα μου έσπασαν δυο φορές το αυτοκίνητο μου Μου το έβαψαν μια. Με καταδίκασαν σ οκτώ μήνες φυλακή αφού οι δικοί μάρτυρες έγιναν του μηνυτή μου. Έγραψαν προσβλητικά λόγια στους τοίχους του σπιτιού μου. Έβρισαν την πεθαμένη μόνα μου Και όμως παραμένω και γράφω και κανένας δεν τολμά να με απαντήσει.Οι μαχητές δεν λιποτακτούν ούτε αγανακτούν αλλά μένουν και πολεμούν.  Και απαντώ σε σας επειδη εκτιμώ την προσφορά σου στο ποδόσφαιρο.