Τρίτη 25 Φεβρουαρίου 2020

Το παραγάδι του Νικηφόρου.




Και ενώ παρακολουθώ το γνωστό Δημοσιογραφικό  συγκρότημα SOUPER δεν αφήνει τίποτα ασχολίαστο στην δική μου αναφορά που έχει σχέση με τον συνεργάτη τους Νικολόπουλο που δολοφονεί την αλήθεια άκρα του τάφου σιωπή. Βέβαια υπάρχει μια εκδοχή και που είναι σεβαστή Εμείς είμαστε να σχολιάζουμε δημοσιογράφους επαγγελματίες και όχι ερασιτέχνες. Γνωρίζω ότι δεν έχω την βαρύτητα του επαγγελματία που σημαίνει δεν πληρώνουμε γι αυτά που γράφω αλλά όμως μια λεξούλα για να δικαιολογήσετε τον επιτελικό σας  δημοσιογράφο  Νίκο Νικολόπουλο που έχει γελοιοποιήσει την αλήθεια σε θέματα αθλητισμού. Μια και μόνο ορισμένοι πιστεύουν ότι μόνο αθλητικά γνωρίζω.

  Χωρίς να διαβάσω πουθενά το παραμικρό διαπίστωσα από δημοσίευση της ανύπαρκτης ένωσης ότι ο πρώτος αντιπρόεδρο της ανύπαρκτης ένωση έγινε ο Γιώργος Παπαϊωάννου  και πουθενά δεν είδα το παραμικρό γραμμένο για τον Γιώργο Πετρόπουλο που στις μέρες δόξης του είχε πει για μένα χωρίς να με ονομάσει "Είπε ο κ. Πετρόπουλος στην Γενική Συνέλευση  « Έρχεται ο Αλβέρτος Αϊστάιν και λέει όποιος δεν είναι σοβαρός στα μικρά θέματα δεν μπορεί να είναι σοβαρός στα μεγάλα και τα σημαντικά. Άρα καταλήγουμε ότι ο άνθρωπος που κατηγορούσε την ένωση δεν είναι σοβαρός όχι βάσει τα δικά μου δεδομένα αλλά βάσει του Αϊστάιν  είναι υβριστής και παλιάνθρωπος. Θα ήθελα να ήταν εδώ να τα ακούσει Δεν πειράζει θα τα δει στο video»
Η μαγκιά σου θα ήταν να γράψεις το όνομα μου Γιώργο Πετρόπουλε όχι  αοριστίες. Τώρα που σε σφουγγάρισε  ο Μιχάλης Τσιχριτζής και που ντρεπόσουν να εμφανιστείς μαζί του μια και γελάνε με την διοίκηση του οι πάντες και εσείς που τον ενθρονίσατε να έχετε εξαφανιστεί από την πιάτσα. Μάλλον από τύψεις και ντροπή Αυτή είναι η πληρωμή μου κ. τέως αντιπρόεδρε
Η Δικαίωσης μου.