Σάββατο 8 Φεβρουαρίου 2020

Γιώργος Μαργέτης: Ένας επικίνδυνος ( λόγω της οικονομικής του επιφάνειας ) αλήτης

Άγγελε  Μαργέτη : ο γιος σας Γιώργος ερμηνεύοντας την απώλεια του μοναδικού μου παιδιού μου είπε ότι" ο Θεός σε καταδίκασε "                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             
                                        Αποτέλεσμα εικόνας για γιωργος μαργετης


Δέχτηκα την πρόσκληση του Σταύρου Μπινιάρη και πήγα στη κοπή της Βασιλόπιτας της Αθλούπολης Και εκεί δέχτηκα μια επίθεση από τον Παναγιώτη  Τζαναβάρα  κορυφαίο τεχνικό ποδοσφαιρικό στέλεχος της Αθλούπολης γιατί δεν δέχομαι να του κάνω συνέντευξη Και του εξήγησα ότι αυτά που είπε στο δημοσιογράφο Ναστούλη ότι είμαι λασπολόγος και ψεύτης πρέπει να τα αποδείξει Βέβαια δεν περίμενα ότι θα δεχόμουνα από έναν υπάλληλο έστω και κορυφαίο αυτή την επίθεση στο χώρο που τρώει ψωμί.
Αλλά η συνέχεια ήταν για μένα τραγική γιατί μπήκε ο πλούσιος Γιώργος  Μαργέτης στην έντονη συζήτηση  και είναι γνωστό σ όλους ότι το χρήμα βρίζει Ναι είναι το γνωστό ντουέτο που πήρε ο πρόεδρος Μπινιάρης για να διαλύσει  την ομάδα του Κόρινθος 06. μια και δεν μπορούσε μόνος
Και ο Πλούσιος  Γιώργος Μαργέτης ο αλήτης άρχισε να με βρίζει ότι είμαι κομπλεξικός και ότι παρακαλούσα την αδελφή του να μου δώσει συνέντευξη.  Ποτέ δεν παρακάλεσα κάποιον να τον παρουσιάσω. Στην προκειμένη περίπτωση είχα κάνει μια πρόταση στην ένωση να βραβεύσει τις οικογένειες που έχουν τρία παιδιά να παίζουν ποδόσφαιρο Και ήταν η οικογένεια Μαργέτη και η οικογένεια Αράπογλου και μια άλλη οικογένεια που ζητάω συγνώμη δεν την θυμάμαι. Κατά την πορεία έμαθα ότι έχει και μια κοπελιά η οικογένεια Μαργέτη που είναι γιατρός και παίρνει ειδικότητα στο Νοσοκομείο της Κορίνθου Θεώρησα να μιλήσω με την γιατρό για τα αδέλφια της.
Πήγα στο Νοσοκομείο βρήκα την γιατρό Μαργέτη που με ευγενικό τρόπο μου είπε ότι εδώ είναι η δουλειά μου Δώδεκα με δώδεκα και μισή μπορείτε να έρθετε και να σας μιλήσω για τα αδέλφια μου γιατί τότε έχω διάλειμμα .
Αυτή την άρνηση στην προβολή που δεν την είχα δει είδα  το έκανα πρώτο θέμα και στην τηλεοπτική μου εκπομπή  και στην εφημερίδα που έβγαζα. Αυτή είναι η αλήθεια ως προς την συνέντευξη.
Βλέποντας ο αλήτης Γιώργος Μαργέτης ότι δεν του δίνω σημασία επιστράτευσε τον λόγο που τρομάζει και το χειρότερο κοινωνικό κατακάθι να χρησιμοποιήσει.
Και ενώ εγώ έφευγα άκουσα τον αλήτη Γιώργο Μαργέτη να μου λέει :
Εσένα  σε καταδίκασε ο Θεός  
Και τότε του είπα πολλές φορές.ότι είναι αλήτης 
Ομολογώ ότι ποτέ δεν έχω δεχτεί μαχαιριά αλλά δεν νομίζω ότι θα πονούσε λιγότερο από το κατηγορώ του αλήτη Γιώργο Μαργέτη που ερμήνευσε την καταδικαστική απόφαση  του Θεού και αφορούσε την απώλεια του μοναδικού μου παιδιού. . 

Αλήτη Γιώργο Μαργέτη 

Γνωρίζω ότι σε δυσφημώ και σε ικετεύω να με οδηγήσεις στις αίθουσες των δικαστηρίων για να μάθουν οι δικαστές ότι υπάρχουν και οι δολοφόνοι  που χρησιμοποιούν λόγια που ψαρεύουν από τον πάτο του κοινωνικού βούρκο 

Σταύρο Μπινιάρη 

Πρόσεχε με ποιους συνεργάζεσαι και ποιους καλείς στον παράδεισο τον αθλητικό που έχεις φτιάξει.