Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2013

Ο Ιπποκράτης πρέπει να είναι υπερήφανος για τους διάδοχους του

Αν και το χτύπημα  για το φίλο μου τον Γιώργο Κουρούμπαλη ήταν πολύ σοβαρό αυτό δεν τον εμπόδισε να  κάνει το καθήκον του. Για την ιστορία Το αγαπημένο σκυλί της γυναίκας του την δάγκωσε στο χέρι από λάθος. Και η κυρία Χριστίνα οδηγήθηκε στο νοσοκομείο της Κορίνθου.
Αλλά αφήσουμε το Γιώργη να μας περιγράψει  με τον δικό του υπέροχο τρόπο  τι έγινε στο Νοσοκομείο.
"Νικηφόρε έχουμε μάθει να κατηγορούμε μόνο ιδίως τους γιατρούς από τους οποίους περιμένουμε θαύματα γιατί τους θεωρούμε θαυματοποιούς Και όταν κάτι δεν πάει καλά τους στήνουμε στον τοίχο. Αλλά όμως όταν μας προσφέρουν ανεκτίμητες υπηρεσίες εμείς το θεωρούμε φυσιολογικό Με απλά λόγια ότι έκαναν το καθήκον τους.
Και επειδή θεωρώ τον εαυτό διαφορετικό είμαι υποχρεωμένος δημόσια να συγχαρώ τον Γιατρό του Νοσοκομείου Ρόζη Μελέτιο που αν και νεαρός στην ηλικία προσέφερε στην γυναίκα μου τις επιστημονικές του γνώσεις αλλά και την ανθρώπινη ζεστασιά του που τόσο ανάγκη έχει ο ασθενής. Εύχομαι να είναι γερός για να μοιράζει απλόχερα τις επιστημονικές του γνώσεις και την θαλπωρή σε όσους  την έχουν ανάγκη."
Και εγώ συμπληρώνω Τον φίλο μου Γιώργο Κουρούμπαλη  είναι καιρός να τον μιμηθούν όλοι και να πάψουν να είναι μόνο φιλοκατήγοροι.