Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2013

Δημήτρη Μελισσανίδη ηγέτη της Α Ε Κ

Ο Αλή πασάς είχε πει " εσείς οι Έλληνες μπρε κάτι μεγάλο έχετε στο κεφάλι σας Δεν βαφτίζετε πια τα παιδιά σας Γιάννη Πέτρο Κώστα παρά Λεωνίδα Θεμιστοκλή Αριστείδη!Σίγουρα κάτι μαγειρεύεται" 
Πριν από μερικά χρόνια πήγα σε ένα χωριό της Κορινθίας και παρουσίασα στην τηλεόραση  την παιδική ομάδα του χωριού. Οι ερωτήσεις μου ήταν Τι τάξη πηγαίνεις τι ομάδα είσαι και σε ποιο παίκτη θέλεις να μοιάσεις.Οι ηλικίες των ποδοσφαιριστών πολύ μικρές που έφταναν μέχρι τα ένδεκα χρόνια.
Ρωτάω τον πρώτο  τι ομάδα είσαι και μου είπε Α Ε Κ . Είπα μέσα μου να ένας δικός μου . Και ο δεύτερος μου δηλώνει Α Ε Κ αλλά και ο τρίτος. Είπα πάλι μέσα μου μια ωραία σύμπτωση ή ο προπονητής των μικρών επειδή γνώριζε το αθλητικό μου πιστεύω έβαλε πρώτα τα παιδάκια που υποστηρίζουν την Α Ε Κ. Αλλά όταν και ο τέταρτος μου είπε ότι είναι ΑΕΚτζής σταμάτησα την γράψιμο της εκπομπής και απευθυνόμενος στον προπονητή των παιδιών του είπα "το αστείο σου κακόγουστο"  Και αυτός μου απάντησε " Ίσως να μη πιστεύεις στην απήχηση που έχει η ομάδα σου "Μια απάντηση που ακόμα ηχεί στα αυτιά μου. 
Και διαπίστωσα ότι και άλλοι παίκτες της παιδικής ομάδας ήταν με την Α Ε Κ.
Την ποδοσφαιρική περίοδο 2004- 2005 ασχολήθηκα διοικητικά για έξη μήνες με την ομάδα του Ολυμπιακού Λουτρακίου. Μια μέρα με πλησιάζει ένας πιτσιρικάς που ήταν εκ των βασικών παικτών της πρώτης ομάδας και μου λέει." Επειδή σε εκτιμώ και δεν θέλω να σε στεναχωρήσω επιθυμώ να σου γνωρίσω  ότι αν η Α Ε Κ παίζει στην Αθήνα ντέρμπι  εγώ δεν θα συμμετέχω στον αγώνα της ομάδας μου έστω και να με διαγράψετε."

Δημήτρη Μελισσανίδη ηγέτη της Α Ε Κ. 

Τα παραπάνω σου τα γράφω γιατί πήρα την σκυτάλη από τα δικά σου λόγια. που είπες στους συνεργάτες σου "«Δεν μιλάμε για έναν χώρο που απλώς θα υπάρχει επειδή η ΑΕΚ είναι σωματείο της προσφυγιάς. Μιλάμε για έναν χώρο που θα αποτελέσει το επίκεντρο του προσφυγικού στοιχείου απανταχού του ελληνισμού το οποίο και θα επιχειρήσω να το βάλω στο ετήσιο πρόγραμμα των εκπαιδευτικών επισκέψεων του υπουργείου Παιδείας. Τι το καλύτερο για όλα τα παιδιά να βλέπουν την ιστορία του προσφυγικού ελληνισμού και φεύγοντας από το μουσείο να παίρνουν ως αναμνηστικό μία μικρή σημαία της ΑΕΚ. Πόσους νέους οπαδούς δεν θα κερδίσουμε με αυτή τη διαδικασία;»
Όποιος επενδύει στα νιάτα είναι επικίνδυνος γιατί γίνεται από την βάση κυρίαρχος. 
Όταν ρωτούσα  τα παιδάκια μέχρι τότε δεν είχαν χειροκροτήσει μια διάκριση της ομάδας που λάτρευαν. Και όμως με καμάρι μου απαντούσαν ότι είναι με την ομάδα που έχει έμβλημα το δικέφαλο αετό 
Να γιατί σε πολεμάνε πρόεδρε επειδή κάνεις στο ποδόσφαιρο την δική σου επανάσταση 
Και δεν είναι βλάκες να αφήσουν έναν επαναστάτη να τους καταστρέψει αυτό που χρόνια έχτιζαν. 
Ο Γιώργος ο Σπανός αρνήθηκε να δώσει το γήπεδο του Ατρόμητου για να γίνει ο Αγώνας της Α Ε Κ με μια άλλη ομάδα του Περιστερίου για το πρωτάθλημα της Γ κατηγορίας. Και η Ε Π Ο δεν θέλει να γίνει ο Αγώνας αυτός στο ΟΑΚΑ.  Και έχουν απόλυτο δίκιο γιατί μπορεί η Α Ε Κ να έχασε τα δαχτυλίδια αλλά έχουν μείνει τα δάχτυλα που θα τα ξαναφορέσουν, 
Στόχος τους λοιπόν είναι να κόψουν και τα δάχτυλα και νομίζουν ότι αυτό θα γίνει όταν η ομάδα της Α Ε Κ υποχρεωθεί να παίζει στα χωράφια. 
Για όλους αυτούς που πολεμάνε με λύσσα το Μελισσανίδη τους προτείνω να διαβάσουν προσεκτικά τα λόγια του μεγάλου Άγγλου Πολιτικού Ουίνστον  Τσόρτσιλ 
" Η ανθρώπινη ιστορία δεν ξεδιπλώνεται σαν τον μαθηματικό υπολογισμό με την αρχή ότι δύο και δυο κάνουν τέσσερα Πολλές φορές στη ζωή κάνουν πέντε ή μείον τρία . Και μερικές φορές ο πίνακας γκρεμίζεται στη μέση της πρόσθεσης κι αφήνει την τάξη σε αταξία και τον παιδαγωγό με το μάτι μαυρισμένο." 
Επειδή γνωρίζω τον Δημήτρη Μελισσανίδη χρησιμοποιώ τα λόγια του Άγγλου πολιτικού για να βοηθήσω αυτούς που θέλουν να σταθούν εμπόδιο στην δημιουργία του

Δημήτρη Μελισσανίδη ηγέτη της Α Ε Κ. 

Ο Ραλφ Γουώλντο Έμερσον υποστηρίζει ότι " Με τους φίλους μου κάνω ότι με τα βιβλία μου. Τους έχω εκεί που μπορώ ν α τους βρω αλλά σπάνια τους μεταχειρίζομαι" 

Νικηφόρος