Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2013

Νικηφόρε κωλοτούμπα.



Επειδή έγραψα τότε που ο Π Α Ο Λουτράκι βγήκε πάντα κατά την γνώμη μου όχι σωστά και δήλωσε ότι θα είναι δίπλα στην παράταξη που έχει ως αρχηγό τον Μιχάλη Τσιχριτζή κάποιοι νόμισαν ότι αυτό εγώ θα το κρατούσα μανιάτικό. Και θα είχα τα μάτια μου και τα αυτιά μου κλειστά σε ότι καλό έκανε ή κάνει  η ομάδα που έχει αναγάγει την Ακαδημία της σε πρωταγωνιστικό ρόλο.
Και δεν θα έγραφα για τις πρωτοβουλίες του συμβούλου – αντιπροέδρου της ομάδας Γιώργου Οικονόμου  για να ασφαλίσει  τους ποδοσφαιριστές και το τεχνικό τιμ.
Ο ρόλος ο δικός μου είναι να σχολιάζω τα πάντα έχοντας ως υποβολέα την αλήθεια και την δικαιοσύνη έννοιες ευλογημένες από τον Χριστό.
Και κάποιοι αρουραίοι που ζουν στα τριώροφα ανήλια υπόγεια τους και καλυπτόμενοι πίσω από την ανωνυμία τους θέλουν ν α με κάνουν όμοιο τους να μη μπορώ να ξεχωρίσω  όλα αυτά τα σωστά που κάνει η ομάδα αυτή του Λουτρακίου. Είμαι στη διάθεση κάθε φιλάθλου που όμως θα μου πει το όνομα του. Οι ανώνυμοι για μένα είναι ανύπαρκτοι μια και δεν έχουν την δύναμη να υποστηρίξουν τις απόψεις των με το όνομα τους.  Και μάλιστα κάποιοι μου δίνουν και συμβουλές για να έχει μεγάλη επιτυχία το μπλοκ μου να επιτρέψω και τα σχόλια των ανωνύμων. Και εγώ όλους αυτούς τους απαντώ Οι ανώνυμοι είναι δειλοί  που σημαίνει ανύπαρκτοι . Με ανύπαρκτους  εγώ δεν θέλω ποτέ στη ζωή μου να συνεργαστώ.
Για την ομάδα του Π Α Ο Λουτράκι θα την σχολιάζω και εκεί που χρειάζεται θα την επαινώ και εκεί  που θα κάνει λάθη θα τους τα ψάλλω.  Τώρα εδώ θα υπάρχει και ο αντίλογος που θα μας ρωτάει. Ποιος σε όρισε ψάλτη ή επαινετή . Μα ο κόσμος που όπου σταθώ και όπου βρεθώ μου λένε να μη σταματήσω και να συνεχίσω να τα λέω τα πράγματα όπως εγώ γνωρίζω. Αλλά και η δικαίωσης μου σε ότι υποστήριξα.
Επίσης έχω και έναν άλλο κριτή που είναι η συνείδηση μου. Που το βράδυ όταν πάω να κοιμηθώ δεν μου λέει ότι υπήρξα άδικος.
Βέβαια μπορεί να κάνω  λάθη αλλά αυτά είναι ανθρώπινα και εκεί προσπαθώ ν α παραμείνουν.
Αν θέλετε φίλοι μου δειλοί να αποκτήσετε όνομα που να μη ντρέπεστε να το πείτε να διαβάσετε Νίκο Καζαντζάκη και Μενέλαο Λουντέμη.

Και δεν πρέπει  να έχετε βγάλει ούτε καν Λύκειο. Την μια σελίδα να την διαβάζετε δυο και τρεις φορές Και ότι δεν το καταλαβαίνετε να ρωτάτε γιατί οι γνώσεις  αποκτούνται μ ε προσπάθεια . Και όταν θα μάθετε από αυτούς τους δυο  τι σημαίνει αγώνας στη ζωή θα πάψετε να είσαστε δειλοί.