Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2014

Μας προκαλεί ένας μαραθωνοδρόμος προπονητής των …100 μέτρων

Ονομάζεται Ανδρέας Τοτόμης και δηλώνει προπονητής  και είναι και μέλος του διοικητικού συμβουλίου  των Κορινθίων προπονητών. Πληροφορήθηκα ότι περιφέρεται με μια επιστολή δική του και όποιον δήθεν τυχαία συναντήσει του λέει ότι εδώ θα δεις τι θα κάνω του Νικηφόρο όταν θα την δημοσιεύσω .
Επειδή έχει περάσει ένα μεγάλο χρονικό διάστημα από τότε που έμαθα για την ενέργεια του κ. προπονητή και η επιστολή δεν έχει δημοσιευθεί θα τον παρακαλούσα να μου την έστελνε για να την δημοσιεύσω εγώ .
Και δεν με ενδιαφέρει και ας είναι ακόμα και υβριστική για το άτομο μου. Το μόνο που θα κάνω εγώ είναι να την σχολιάσω και τίποτα άλλο.
Το να κυκλοφορείς με την επιστολή στην τσέπη σου κ. προπονητή και να λες ότι θα την δημοσιεύσεις δεν είναι σωστή πράξη.
Εγώ δεν είμαι δημοσιογράφος και για τον λόγο πάντα γράφω ή και λέω ότι είμαι ερασιτέχνης της δημοσιογραφίας.
 Αν και έχω γράψει σχεδόν σε όλες τις αθλητικές εφημερίδες  της Αθήνας και σε μερικές με τακτική συνεργασία . Και είχα εκδώσει και τέσσερεις δικές μου εφημερίδες   
Εσύ που   αυτό τιτλοφορήσε επαγγελματίας προπονητής και είσαι και μέλος του διοικητικού συμβουλίου των Κορινθίων διαιτητών.
Μπορείς να μας πεις πόσες ομάδες έχεις προπονήσει; Τα 100 μέτρα σε πόσα λεφτά τα βγάζεις; Και θα ήθελα να γνώριζα αν μπορείς να τρέξεις 200 μέτρα χωρίς διακοπή;
Και το τελευταίο. Μετά τα επεισόδια του αγώνα Π Α Ο Λουτράκι – Ολυμπιακού Λουτρακίου με ποια ιδιότητα βρέθηκες στα αποδυτήρια των διαιτητών;
Τις πόρτες των δικαστηρίων δεν τις διαβαίνω γιατί έχω την πένα μου και την φωνή μου.
Αν δεν δημοσιεύσεις την επιστολή που έχεις γράψει σε βάρος μου θα υπάρχει δυσάρεστη για την αφεντιά σου συνέχεια.
Και αν δεν βρίσκεις εφημερίδα για να την δημοσιεύσεις επαναλαμβάνω Θα το κάνω εγώ