Κυριακή 5 Ιανουαρίου 2014

Το μήλο κάτω από την μηλιά


Στην αίθουσα του πνευματικού κέντρου του Δήμου Λουτρακίου Αγίων Θεοδώρων πέρασα ένα υπέροχο βράδυ παρακολουθώντας μια καλλιτεχνική στην κυριολεξία της λέξεως βραδιά. Μια πολύ νέα κοπελιά  η Φαίη Κοφινά  η κόρη του πασίγνωστου  γιατρού Ηλία Κοφινά που σπουδάζει στην Πάτρα θα τραγουδούσε στο πνευματικό κέντρο.
Επειδή είμαι φίλος με τον πατέρα της ήμουνα υποχρεωμένος να πάω ομολογώ με πολύ βαριά καρδιά. Γιατί έχω υποστεί πολλές φορές αυτού του είδους τις ταλαιπωρίες. Και διαψεύστηκα παταγωδώς αφού η νεαρή καλλιτέχνης μας κράτησε σχεδόν δυο ώρες μαζί με του μουσικό ορχήστρα Χρήστο Ραζή      χωρίς να πλήξουμε
Δεν είμαι ούτε καλλιτέχνης μα ούτε και έχω γνώσεις για να κρίνω μια καλλιτεχνική βραδιά. Έχω όμως μια άλλη ικανότητα να μπορώ να ξεχωρίσω αν το χειροκρότημα είναι γνήσιο ή προσποιητό  Αν το ακροατήριο αναζητά την ώρα του λυτρωμού που είναι το τέλος της εκδήλωσης ή το απολαμβάνει αυτό που παρακολουθεί.
Και ομολογώ ότι η νεαρή καλλιτέχνης Φαίη Κοφινά μας έκανε να ξεχάσουμε να κοιτάξουμε το ρολόι μας.
Εύχομαι στον φίλο μου Ηλία  και στην γυναίκα του να χαρούν το ταλέντο της κόρης των που είμαι βέβαιος ότι το κληρονόμησε από τον παππού της