Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου 2017

Ποιος είναι υβριστής κ. γενικέ και ποιος παραβιάζει καταστατικά και άλλα πολλά;

Ο Νικηφόρος δεν είναι υβριστής αλλά παραθέτει στοιχεία με τα οποία αποδεικνύεται ότι εσείς παραβιάζεται κάθε έννοια νομιμότητας αλλά και είσαστε και θρασύτατος που νομίζετε ότι έτσι θα πάτε να με φοβίσετε . Σας παρουσιάζω μια επιστολή την οποία π΄ρέπει να την γνωρίζετε που φανερώνει πολλά. 


Προς  τον 
κ. Μιχάλη  Τσιχριτζή
 Δικηγόρο
πρόεδρο  της Ε Π Σ Κορινθίας
Ενταύθα

Κύριε  Πρόεδρε

Όπως πολύ καλά γνωρίζετε, είμαι μέλος της εξελεγκτικής επιτροπής της Ε Π Σ Κορινθίας ,( για το
χρονικό διάστημα που θα είσαστε και εσείς διοίκηση)της οποίας τα καθήκοντα και τις αρμοδιότητες ,επίσης λόγω της ιδιότητας του Νομικού  που έχετε ,πολύ καλά γνωρίζετε.
Αλλά επειδή η επανάληψη, είναι  μητέρα της μάθησης, είμαι υποχρεωμένος να σας υπενθυμίσω, το   άρθρο 38 του καταστατικού της ένωσης, που αναφέρει : Η εξελεγκτική επιτροπή είναι τριμελής Αυτή παρακολουθεί, κατά την διάρκεια του οικονομικού έτους, τις εισπράξεις πληρωμές και την οικονομική διαχείριση, ελέγχει τους υποβαλλόμενους ισολογισμούς ,συντάσσει δε και υποβάλει στο διοικητικό συμβούλιο και την γενική συνέλευση, τις σχετικές εισηγήσεις και έκθεσης της.
Η επιτροπή  αυτή, υποχρεούται να καταρτίζει έκθεση ,δέκα τουλάχιστον ημέρες πριν την τακτική γενική συνέλευση, την οποία και οφείλει να παραδίδει στο πρόεδρο του Διοικητικού συμβουλίου, για να την συμπεριλάβει υποχρεωτικά στη Λογοδοσία του Δ Σ προς την γενική συνέλευση»
Όμως είμαι στη δυσάρεστη θέση ,να σας γνωρίσω ότι διάβασα σε έντυπο που κυκλοφορήσατε  και έχει την επίσημη σφραγίδα της ένωσης και μάλιστα σε δυο σημεία του βιβλίου των πεπραγμένων  σας, της ποδοσφαιρικής περιόδου  1.1.12 έως 31.12/12 (χρονικό διάστημα που αφορά την διαχείριση ) το όνομα μου  
Η επιτροπή,  που έχει το βαρύ έργο να κάνει έλεγχο των οικονομικών της ένωσης, έπρεπε πάντα σύμφωνα με το καταστατικό, να ενεργεί ως ομάδα και όχι μεμονωμένα. Να συνταχθεί  το πόρισμα και να υπογραφεί από τα μέλη Και γι’ αυτό κάλεσα τους κυρίους Γ Σελλά και Χ. Σπανο να συγκεντρωθούμε,  τηρώντας το καταστατικό, για να κάνουμε τον έλεγχο. Αυτό έγινε τον πρώτο μήνα του 2013 επειδή στις 31 12 12 έληγε το οικονομικό έτος που είμαστε υποχρεωμένοι ν α κάνουμε έλεγχο  Στο αίτημα μου αυτό δεν μου απάντησαν
Επανήλθα όχι μια αλλά περισσότερες φορές και αντιμετώπισα την ίδια στάση και από τους δυο.
Το μεσημέρι της 7. 6.13 δέχτηκα τηλεφώνημα από την υπάλληλο της ένωσης κ. Χατζή  να πάω και να υπογράψω την έκθεση
Της είπα ότι θα συνεννοηθώ και μετά δυο άλλα μέλη  και από κοινού όπως το καταστατικό ορίζει και θα έρθουμε και αφού κάνουμε τον έλεγχο θα υπογράψουμε. Και η υπάλληλος μου είπε ότι οι δυο άλλοι έχουν υπογράψει Μίλησα τηλεφωνικά με τους Σπανό και Σελλά και μου το επιβεβαίωσαν  Σε ερώτηση μου γιατί δεν πήγαμε μαζί όπως προβλέπεται δεν πήρα καμία απάντηση
Και εδώ κ. Πρόεδρε, μπαίνει το ερώτημα πως οι δυο αυτοί  κύριοι ( Σελλάς και Σπανός) εν απουσία μου, έγραψαν και υπόγραψαν ένα επίσημο έγγραφό, που δεν αφορά πενταροδεκάρες αλλά έσοδα της τάξεως 200.689,5 ευρώ και έξοδα 106.967,5 ευρώ.   Και για να γίνουν πιστευτοί, έβαλαν και το δικό μου όνομα, που όμως δεν είχα καμία συμμετοχή.
Το έντυπο αυτό, φέρει ημερομηνία σύνταξης 31.12.12 και δόθηκε για ενημέρωση στα σωματεία –μέλη  της ένωσης με απόφαση του συμβουλίου, που ορίζει και την ημερομηνία των εκλογών
Διότι ί εδώ έχουμε το αδίκημα της πλαστογραφίας ,που αν μέχρι την Πέμπτη 20.6 2013 δεν μου απαντήσετε  την Παρασκευή  21.6.2013  θα καταφύγω στην δικαιοσύνη

Κύριε Πρόεδρε
Οι όχι σωστές διοικητικές πράξεις του κ. Παναγιώτη  Βράκα δυστυχώς τέλος δεν έχουν. Έχω στα χέρια μου αντίγραφο ενός εξώδικου το οποίο απευθύνεται από το μέλος του Δ Σ της ένωσης κ. Τάσου Κύρκα  στην εξελεγκτική επιτροπή και ενώ το παρέλαβε ο κ. Βράκας εγώ ποτέ δεν ενημερώθηκα . Αυτό  ως νομικός πως το χαρακτηρίζετε. 
Νομίζω ότι πρέπει να ενημερωθούν τα σωματεία τόσο για τις αυθαιρεσίες του κ. Βράκα  όσο και για την έκθεση φάντασμα της εξελεγκτικής επιτροπής.
Για να μη σας κουράσω θα μεριμνήσω εγώ για την πληροφόρηση  τους.


Δημήτρης Πάγκας
Εκλεγμένο Μέλος της εξελεγκτικής  επιτροπής


Κόρινθος 17.6 13