Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου 2017

Νίκο Μαργέτη με την σιωπή σου μου δίνεις το δικαίωμα να σε χαρακτηρίσω ως έναν δειλό συκοφάντη.


   Κάθε αλήθεια περνάει από τρία στάδια. Πρώτα 

γελοιοποιείται. Μετά βρίσκει σφοδρή αντίθεση. Και στο 

τέλος θεωρείται αυτονόητη.





Νίκο Μαργέτη σε πρώτο πρόσωπο 


Γνωρίζω την δύναμη που έχει η οικογένεια σου και εσύ προσωπικά Και όμως ενώ υπερέχεις εμού του ηλικιωμένου αδύναμου συνταξιούχου όταν σε κάλεσα να αποδείξεις που  σ έχω βρίσει και που έχω πει ή γράψει ψέματα το έχεις κάνει με ελαφρά πηδηματάκια .Όπως το κάνουν όλοι οι δειλοί συκοφάντες τίτλο που εσύ μου έδωσες με την στάση να σε χαρακτηρίσω Και αυτό που μαθαίνω συνεχίζεις ακόμα να με συκοφαντείς στις ρούγες και τις στράτες ίσως έτσι να έχεις μάθει 
Ενώ ο Νικηφόρος από την άλλη βγαίνει δημόσια και υποστηρίζει  αυτά που πιστεύει Και ο λόγος είναι απλός Από μικρός έμαθε να υπηρετεί την αλήθεια και την δικαιοσύνη έννοιες που νομίζω πρέπει να έχει κάθε δημόσιος άνδρας. Και ενώ μπροστά στον τηλεοπτικό φακό φωνάζατε για να υποστηρίξετε τον εικονικό σας πρόεδρο για την αντιδημοκρατική του συμπεριφορά με τον αποκλεισμό μου να τον υποβάλω ερωτήσεις όταν σας ζήτησα να μου φανερώσετε που γραπτά ή προφορικά σας έχω υβρίσει ή έχω πει ψέματα μέχρι σήμερα το βάλετε στα πόδια  δια της σιωπής σας όπως κάνουν οι δειλοί συκοφάντες 


υποστηρίζει ότι η αλήθεια  περνάει τρία στάδια 


Πρώτα γελοιοποιείται 

Εδώ έχουμε το επαίσχυντο υβριστικό σύνθημα για την μάνα μου που έχει πεθάνει εδώ και 25 χρόνια. 

Υπάρχει μια ανακοίνωση του Π Α Σ Κόρινθος

"γελωτοποιός","αθλητικός εισαγγελέας" γνωστός και ως "νικηφόρος" ο οποίος να ενημερώσουμε έχει καταδικαστεί αμετάκλητα ως συκοφάντης από τα ελληνικά δικαστήρια.
Κύριε Σκούρτη αναρωτιέται ο φίλαθλος κόσμος γιατί δεν έχουμε ασχοληθεί μαζί σας τόσο καιρό παρόλο τις βρομιές και τον οχετό που έχετε ξεστομίσει γα την μεγαλύτερη ομάδα του νομού μας και την διοίκηση της.
Επειδή σίγουρα χρίζεται ιατρικής βοήθειας και παρακολούθησης, σας βλέπουμε με συμπάθεια σαν το γραφικό του χωριού και θέλουμε αυτοί που σας χρησιμοποιούν να σταματήσουν να το κάνουν σεβόμενοι τουλάχιστον την άνοια που σας χαρακτηρίζει. 
Όπως και εδώ βλέπετε υβρίζω γενικά αλλά τι γράφω ή τι λέω κουβέντα.Γιατί η αλήθεια δεν αποτελεί ούτε ύβρη άλλα ούτε και ψέμα  Ναι έχω καταδικαστεί αφού εσείς που με τα γραπτά μου υποστήριξα πήγατε με δηλώσεις και καταθέσεις εναντίον μου. Και αυτός που το έκανε θα ντρέπεται μια ολόκληρη ζωή που από μάρτυρας υπεράσπισης έγινε κατηγορίας

Μετά βρίσκει σφοδρή αντίθεση.





Άνανδροι έγραψαν επάνω στους τοίχους του σπιτιού μου αυτά για να με τρομοκρατήσουν Και δεν θα αναφερθώ σε άλλες απειλές τις οποίες και θεωρώ γελοίες 

Και στο τέλος θεωρείται αυτονόητη.

Και έρχομαι στην τρίτη κατηγορία που η αλήθεια είναι αυταπόδεικτη και γι αυτό κανένας δεν τολμά να με απαντήσει 
1--Έγινε πρόεδρος του Π Α Σ Κόρινθος χρησιμοποιώντας εν γνώσει έναν  επενδυτή που δεν είχε μαντήλι για να κλάψει. Και για να σταθεί χρησιμοποίησε τις 100.000 ευρώ του Σωτήρη Γρανιτσιώτη που ήταν στα χέρια του αείμνηστου Σπύρου Νίκα  Και τον οποίο Γρανιτσιώτη απέκλεισε από την εκλογική αναμέτρηση γιατί δεν ήταν μέλος του Π Α Σ. Και τα χρήματα τα πήρε γιατί υποσχέθηκε ότι θα είναι ο διάδοχος του υπόσχεση που ποτέ  δεν τήρησε.
2--Ως πρόεδρος του Π Α Σ Κόρινθος ο Μιχάλης Τσιχριτζής έχασε ένα βέβαιο πρωτάθλημα με τις αλλοπρόσαλλες  ενέργειες του;
3--Ως πρόεδρος του Π Α Σ Κόρινθος το έπιασε το Σ Δ Ο Ε με ένα τιμολόγιο εικονικό και πουθενά δεν το βρήκε κανένας ; Αυτό που έχει σε βάρος του ο Μιχάλης Τσιχριτζής μπορεί να είναι ο ταγός του Κορινθιακού ποδοσφαίρου;
4-- Ο Γιάννης Νεοφυτιάδης είναι  ένα εκτελεστικό όργανο της ένωσης και αν δεν είναι ο εισαγγελέας είναι κοντά και μπορεί να αποδείξει ότι τον βρίζω  και γράφω ψέματα. 
5-- Ο Δημήτρης Δημόπουλος είναι και αυτός  ένα εκτελεστικό όργανο της ένωσης και αν δεν είναι ο εισαγγελέας είναι κοντά και μπορεί να αποδείξει ότι τον βρίζω  και γράφω ψέματα. 
Νίκο Μαργέτη 
Θέλει αρετή και τόλμη να γράφεις και να λες δημόσια την σκέψη σου Και εσύ ούτε τόλμη ούτε αρετή έχεις αφού όλα αυτά τα λες χωρίς να μπορείς να τα αποδείξεις Και επομένως μου δίνεις το δικαίωμα να σε χαρακτηρίσω ως ένα δειλό συκοφάντη.