Παρασκευή 22 Δεκεμβρίου 2017

Είμαι εδώ για να ενημερώνω τον κόσμο μόνο με σωστά στοιχεία υπηρετώντας την αλήθεια.





Αν κάποιος ήταν στη θέση μου θα είχε φύγει από το χώρο της ενημέρωσης Επειδή
γεννήθηκα και πέρασα μέχρι τα 15 μου χρόνια στη Λέσβο και εκεί υπάρχει η Ανατολίτικη σοφία Και όταν βρισκόμουνα σε δύσκολη θέση πήγαινα και έλεγα τα παράπονα μου στον παππού και  αυτός κάθε φορά μου έλεγε μια ιστορία. Δεν μπορούσα να καταλάβω ποτέ την διάθεση του κόσμου να σχολιάζει τα πάντα ανάλογα πως έβλεπαν το γεγονός Και ο παππούς μου είπε:
Κάποτε ένας παππούς ήθελε να δείξει στον εγγονάκι του πόσο περίεργος είναι ο κόσμος που δεν θέλει ποτέ να δει κάτι με θετικό μάτι.
Μια μέρα πήρε τον εγγονό του και τον έβαλε επάνω στο σαμάρι του γαϊδουράκου και περάσανε από την αγορά ο μεν εγγονός καβάλα και ο παππούς να περπατάει  Τότε όλοι με ένα στόμα βγάλανε την καταδικαστική απόφαση. Δεν ντρέπεται το παλιόπαιδο  που αφήνει το παππού του να περπατά.
Ο σοφός παππούς άφησε και πέρασε ένα χρονικό διάστημα  για να ξεχαστεί η καταδικαστική απόφαση που οι κρίνοντες έβγαλαν εναντίον του μικρού παιδιού.
Και αντέστρεψε τους όρους και έβαλε την αφεντιά του καβάλα και το μικρό να περπατά και έκαναν την ίδια διαδρομή και πέρασαν μπροστά από το καφενείο . Οι  ίδιοι δικαστές που καταδίκασαν τον μικρό τώρα πήραν άλλη απόφαση . Δεν ντρέπεται ο παλιόγερος που έχει το παιδάκι και περπατά.
Ο Παππούς άφησε και πέρασε  πάλι ένα χρονικό διάστημα και κάθισε αυτός στο σαμάρι και έβαλε το εγγόνι του  στα καπούλια του γαϊδάρου  και περάσανε πάλι μπροστά από την κριτική επιτροπή. Τώρα η ετυμολογία των ήταν διαφορετική. Όλοι πήρανε το μέρος του ζώου και με ομόφωνη απόφαση καταδίκασαν παππού και εγγονό που κούραζαν το ζώο.
Και τότε ο παππούς γύρισε και είπε στο παιδί ότι τον κόσμο ποτέ δεν θα μπορέσεις να τον ευχαριστήσεις.
Έτσι και εγώ συνεχώς σχολιάζουμε ανάλογα υπό ποια γωνία εξετάζουμε
Αλλά κανένας δεν τολμά να πάρει θέση επάνω σ αυτά που γράφω ή λέω αλλά μόνο μου βάζουν ταμπέλα χωρίς να μπορούν να την στηρίξουν παρά τις δικές μου ανοικτές προκλήσεις
Μπορεί να με κατηγορεί ο εικονικός πρόεδρος ότι έχω εμμονές αλλά ποτέ δεν θα βρεθώ στην δεινή θέση να μη μπορώ να απαντήσω στα αμείλικτα κατηγορώ ούτε να μη μπορώ να υπερασπίσω τον εαυτό μου ενώπιον της δικαιοσύνης