Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου 2017

Μιχάλη Τσιχριτζή μας κατηγορείς ότι έχω εμμονές αλλά εγώ σας παρουσιάζω στοιχεία


Τυφλός τα τ'ώτα τον τε νουν τα τ όμματ'ει
( είσαι τυφλός και στ' αυτιά και στο νου και στα μάτια )
                                                       Σοφοκλής



Μας λέει ο κορυφαίος παίκτης μας  Παντελή Κολλιάκος "...ο ευαίσθητος άνθρωπος Μιχάλης Τσιχριτζής θα είναι πάντα φίλος μου και θα έχει από εμένα οτιδήποτε χρειαστεί να τον βοηθήσω.Τον πρόεδρο της Κορίνθου δεν θέλω να τον ξέρω  Πιστεύω ότι μου φέρθηκε πιο αχάριστα απ' ότι μου έχει φερθεί άλλος άνθρωπος στο ποδόσφαιρο "
Και σ  αυτή την δήλωση δεν απαντήσατε γιατί αυτό είναι το σύστημα σου να έχετε  αναγάγει τη σιωπή ως το καλύτερο επιχείρημα Και όταν έχετε επικοινωνία μέσω συνέντευξης απαγορεύετε στον Νικηφόρο να σας κάνει ερώτηση.
Αυτή είναι η εικόνα σας για έναν μεγάλο ποδοσφαιριστή Και αυτόν θα τον αποκλείσετε γιατί έχει εμμονές ;
Αυτόν ψηφίσατε ως αρχηγό σας παράγοντες που δεν τολμά να απαντήσει και κρύβετε χωρίς να προβληματίζεται και ούτε και να προβληματίζει  τουλάχιστον αυτούς που τον ψήφισαν