Πέμπτη 28 Δεκεμβρίου 2017

Ο Πρόεδρος Βλάσσης Φίλης έφυγε για το μεγάλο ταξίδι.


Δεν υπάρχουν μεγάλα πράγματα Μόνο μικρά πράγματα με μεγάλη αγάπη 
                                                                                                  Μητέρα Τερέζα 

Όταν ήρθα στο Λουτράκι γνώρισα πολλούς ανθρώπους που με εντυπωσίασαν αλλά αυτοί ήταν του ποδοσφαίρου Κατά την πορεία έμαθα ότι υπάρχει ένα
σωματείο που ονομάζεται Ποσειδώνας και ότι έχει οκτώ αθλήματα και σαράντα δυο τμήματα Βέβαια αυτό δεν ήταν δυνατόν ν α το πιστέψω και ερεύνησα και έμαθα ότι όλα είναι πέρα για πέρα αλήθεια Εκεί γνώρισα δυο συμπαθητικούς ανθρώπους που ο ένας μου είπε ότι ονομάζεται Βλάσσης  Φίλης και είναι ο πρόεδρος του σωματείου και ότι ασκεί το επάγγελμα του ράπτη Και ο άλλος  ότι λέγεται Γιάννης Λαζαρίδης και ότι εργάζεται σε κάποιο Ξενοδοχείο και ότι κατέχει την θέση του ταμία 
 Όλα αυτά που μου είπαν τόσο απλά σαν να μου έλεγαν καλημέρα ενώ το έργο τους αν ήταν τα στοιχεία σωστά που μου έδωσαν   πολύ μεγάλο. Έψαξα και επαλήθευσα όλα αυτά που μου είπαν και διαπίστωσα ότι και λίγα μου είπαν Και τότε ήθελα να βγάλω τον Ποσειδώνα στην τηλεόραση Βέβαια κάποιος είχε αντίθετη γνώμη. Μα η έγκαιρη επέμβαση του ταμία όλες οι αντιρρήσεις λύθηκαν Και τότε κατάλαβα γιατί ήταν ταμίας ο Λαζαρίδης μα ήταν ο υπουργός των οικονομικών του  Ποσειδώνα γιατί μόνο γνώσεις οικονομικές πρέπει να έχει για να τα φέρει βόλτα. 
Η τηλεοπτική εκπομπή που έγινε στο κλειστό  ( Γαλανόπουλος ) είχε τεράστια επιτυχία. Και μετά απ όλα αυτά ζήτησα από την Ακαδημία Αθηνών να τους βραβεύσει.  Και δεν είχε καμία υπερβολή η πρόταση μου.
Σήμερα έμαθα ότι ο πρόεδρος έφυγε για το μεγάλο ταξίδι αφήνοντας έργο μεγάλο πίσω του. Προσωπικά θα τον θυμάμαι ως ένα απλό άνθρωπο που τόσα πολλά προσέφερε στα νιάτα. Οι συγγενείς του  πρέπει να είναι υπερήφανοι